Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajna. Kivalta näytti toi kämppä.. :) Kävittekö kattomassa sitä kalliimpaa? Kiva kuulla et saat nyt lepäillä rauhassa...

Täällä välillä paistaa aurinko ja välillä menee pilveen mut ihanan lämmintä ja tarkotus olis lähtee uimaan rannalle iltapäivällä.. :)

ei käyty kalliimpaa katsomassa koska ei sieltä ole kuulunut mitään.Luulen että järkkää jotain yhteisnäyttöä. Enkä oo menossa katsomaan. Sain eilen viestin, joka kehotti vain pysymään ja maadoittumaan tässä ;)

Mitä yhteistä tekemistä keksii vajaa 9v ja 1v lapsien kans? :D meille on tulossa alle 9v tyttö yökylään enkä yhtään tiedä mitä se tykkää tehdä :woot: ulkona vaan mahdollisimman paljon?

Huomenta!!!!
Eiks tänne kukaan uusi uskalla tulla ????

Mulla ollut taas ihanan leppee aamu, jee :D

Ihanalla fiiliksellä viikonloppuun.

No mie liityn teidän naisten joukkoon höpöttämään. Täällä oon pitämässä töissä putiikkia auki, ja kun menin olemaan eilen ja tänä aamuna niin ahkera, niin ei tässä oo hommia tehtäväksi. Voisihan sitä tietysti pesukoneita pestä, tahranpoistopöydän samoin ja siivota, mutta niihin ei vielä energiaa taida löytyä :)

Lueskelin pari sivua tätä ketjua, ihanan oloinen talo ajna! me haaveillaan okt:sta ukon kans, mut toteutus on vielä aika kaukana. Omistusmuodossa, ei vuokra.. Joopa joo, mulla on kriisi :D meidän neiti täytti tällä viikolla 1v, oon halunnu jo monen monta kuukautta että alettas yrittään pikkusisarusta, ukko ei lämpene. Itellä kuume aaltoilee aivan ääripäissä, nyt - luultavasti tytön 1v päivästä boostaten - oikein sattuu ajatus etten sais toista . Siis kirjaimellisesti mulla on sydänsärkyä! en kestä, haluan jopa olla raskaana vaikka eka raskaus oli yhtä helvettiä kun kaikki oli uutta ja ihmeeellistä ja kamalaa (olot, turvotukset, väsymys, nivelkipu ..) Olen vauvakuumeissani nyt varma, että toinen kierros menis paljon paremmin! (yeah, right!! :D )
Ukko sanoo nyt syyksi ettei hermo kestä toista lasta. Höpöhöpö sanon minä (kyllähän se rankkaa tulis olemaan , siihen vaan pitää etukäteen valmistautua :D) . Oon pyöritelly jopa aivan äärimmäisiä vaihtoehtoja tähän hommaan, hulluin niistä on että pyytäis ukolta et pistää mut paksuks ja jos hermo ei kestä ni lähtee kälppimään - heippa! ei muistella pahalla . mutisin itelleni että kyl mää olen HULLU ÄMMÄ!

siinä päivälle puheenaihetta, ei tarvii sympatioida tai mitään, oon jo ihan alla päin muutenki, saataisko heitettyä mustaa huumoria vaikka tilanteesta - voisin itkeä JA nauraa :grin

SeEnsimmäinen voin vaan kuvitella sun sydänsäryt! Mun mies onneksi on mun kans samoilla linjoilla tässä, pakkohan sen on ku vaikeroisin kurjuuttani jos en enempää lapsia saisi :p tai jos ei edes yritettäisi. Kyllä mä uskon vahvasti että vielä se miehes sulle lämpee :wink vauva ajan vaikeudet hämärtyy ja vain hyvät asiat jää vahvasti mieleen :grin

Parempi ois! Mutta ku se ikäero lapsien välille kasvaa koko ajan, sanotaanko että puolen vuoden sisällä pitäis ehdottomasti olla uus vauvi aluillaan, ei sillä että niitä tilaamalla tehtäis tai näin mutta ku. HALUUN KAIKKI MULLE HETI NYT!! :D

no just tää! Aina ku vihjasen lapsesta ni viittaan lapsen sukupuoleen, poikaan. Se saa ukon hymyilemään, selvästi houkuttelee ajatus :D mutta ku hän ei oo vauvaihmisiä, jos sais tilata pojan joka ois valmiiksi 4v tai isompi ni varmaan saisin toisen lapsen :hilarious:

Mulle kans on tärkeää että lapsille tulisi pieni ikäero max3v. Eihän meillä ole mikään ideaali tilanne nyt yrittää toista mutta siinähän se toinenkin menisi samassa ja kun ei tässä kukaan nuorene.
Jankkaat vaan sille miehelles! Rankempaa varmasti sun valitusta on kuunnella kuin vauvan ajoittaista itkua :p no joo.. En tiedä miten sille sun ukolle sais järkeä:rolleyes:

Hitsi kun en muista mutta jotenkin epämääräisissä olosuhteissa alkoi mun kakkosen odotus ,en ees muista oliko ehkäsyy ollu...Sen muistan et esikko oli 1v ja mä mietin et tylsää yhden kaa ja sanoinko et jätän pillerit ja 2kk päästä olin raskaana,niin totesi vaan että voi **ttu. Joo oltiin kai 21 silloin. Et mitä sitä kyselemään

Toi talo saa ny jäädä. Se oli vuokra tai osto.hinta 129 000.

Hyvä Anne ja SeEnsimmäinen kiva kun tulitte pöliseen!!!! Mua vaivaa usein seuran puute joten siks aikoinaan tän ketjun laitoin.

Mulle kans on tärkeää että lapsille tulisi pieni ikäero max3v. Eihän meillä ole mikään ideaali tilanne nyt yrittää toista mutta siinähän se toinenkin menisi samassa ja kun ei tässä kukaan nuorene.
Jankkaat vaan sille miehelles! Rankempaa varmasti sun valitusta on kuunnella kuin vauvan ajoittaista itkua :p no joo.. En tiedä miten sille sun ukolle sais järkeä:rolleyes:
Moon nii samaa mieltä!!! Mut pieni ikäero on kyl karseekin. Nua kolme on 2v erolla ja jumalantähären mikä tappelu ja veetuilu edelleen! Tähä astinen pisin ikäero ollu 4v4kk oli hyvä ja nyt sitcjosssss...niin tuloo 5v 1kk.

Ajna, oispa pillerit ehkäisynä ni vois "vahingossa" unohtaa syödä niitä mutta ku kortsu .. pitää vissii vaa rynkyttää nii kovin et puhkee:laughing021

joo suosittelen rynkytystä taikka vähän kovempikouraista asetteluu (ja vaikka et oiskaan ennen laitellut kumeja niin ota hommaksi ja jätä kynnet leikkaamatta)

Arvatkaa kuinka iloinen oon!!!!
alkaa pikku hiljaa tuntuu sille kun pitääki raskaana, krapulainen/ kipee olo (nuokun,eli väsyttää) ja lievä kuvotus johon auttoi banaanin syöminen tasan 10 sekuntia.JEE!

ja siis huom kaikille statisteille jotka haluaa kohta tulla hakkaamaan mut tuon neuvon takia,se on ihan pilke silmäkulmassa sanottu.
Moon vaa vähä tälläne

Toi oli kyllä hyvä että rynkyttää niin että kumi puhkee laughing7 kyllähän toi yksi puolinen vauvakuume saa miettimään kaikenlaisia kyseenalaisia keinoja :p pidän sulle kovasti peukkuja SeEnsimmäinen että miehes muuttaisi mieltä hyvinkin pian, olis kiva jos meillä olis TAAS samassa kuussa laskettu :happy112

Takaisin