Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kakkamarja, kirjoitin luurilla pitkän viestin ja sitten- akku loppui! :)

Eli jos koneella näppäis uuelleen.

Käytiin siis Kansainvälisillä markkinoilla tuos päivällä,ne oli keskustorilla. Mentii sinne oikeestaan Kelttikorut.com:in takia,halusin mennä katsoo livenä ne korut,ja haaveilin et ostais jonku kaulakorun itselle- mut sit en osannut valita!!!
Miehelle ostettiin ihana hopeasormus, jossa oli kelttiläistä riimukirjoitusta jossa luki
"Yksi sormus osoittaa rakkauttamme
Yksi sormus yhdistää meidät
Yksi sormus sinetöi rakkautemme"

Kuopus halusi kaulakorun ja saikin ekan oman korunsa, osti kelttiristin,jota ylpeydellä piti koko reissun,mutta kotona sanoi että pitää laittaa korurasiaan ettei isoveliX ota sitä.

Kirkkoonkin se kuopus halusi,ja mentiinkin,onneksi oli keskustorilla oleva vanha kirkko auki. Mietteliäänä siellä kulki,saarnastuolissakin kävi ja alttarilla polvistumassa, sit halus nopsaa pois :) Reissu jatkui markkinoilla ja ostettiin viel ihania hedelmiä ja kuivattuja hedelmiä mm raparperii,nam. Suihkulähteellä auringossa välipalaksi syötiin.

Minä melkee nukahdin autoon,ja kun kotiin tultiin, kysyin saanko mennä takapihalle aurinkoon nukkumaan,ja sainkin mennä. Nukahdin oikeesti,eikä tietty rasvaa nahkalla. Sit heräsin kun mulle tuotii kanasalaatti ruuaksi.Oli ihanaa syödä pihalla, ja väkisinkin mietin millaisella fiilarilla sitä olis jos ois laaaaaaja oma piha eikä tarvittis naapureita miettii...Meijän teltta oli lennähtäny naapurin puolelle ja vähän hävetti kun minä alusvaatteissani ryhävalaan kokoisena siinä pihalla rotkotin kun ne nakkas teltan takaisin.Ois ihan eri juttu kun ois jotain tekoo naapureiden kaa,eli sitä kuuluisaa yhteisöllisyyttä, niin tällainen asumismuoto ois ihan kiva,mutta kun ei oo,niin enemmän ketuttaa noi naapurit.

Et semmoinen päivä täällä,tosi kiva.
Ja kuopus kyselee jo et milloin mennään sitä taloa katsomaan,hän on ihan kummallinen pieni ihminen,4- vuotias ja ajattelee niin suuresti.

Ai niin,välimallin kersat (3kpl) on 2vko leirillä, vähänkö tääl on rauhallista!!!!!!!!!!!!!!!

On todella reippaan kuuloinen pikku mies sulla ajna! :)
Tulin sulle vähän kateelliseksi, mäkin haluan aurinkoon nukkumaan ja herätä kun joku tuo kanasalaattia :hilarious: mutta sä olit sen kyllä ansainnut :wink

Meillä on vanha mummo naapurina joka kolistelee yöllä ja kerran vai kaks tullut yöllä ovelle koputteleen, ja joskus kun näkee sen pihalla niin voivottelee kun on niin yksinäistä ja kukaan ei pyydä kahville ("vink vink, pyytäkää mut kylään"..., oon sen verran ujo ihminen etten sitä kyllä uskaltaisi kylään pyytää, ihan ventovieras ihminen :woot:)

Mulla on tänään kp19/28, eli menkkojen pitäis alkaa vasta reilu viikon päästä, mutta tänään ollut tosi etova olo ja janottanut paljon ja vessassa tullut rampattua, rinnat ovat turvoksissa (eivät ole koskaan ollut kierron missään vaiheessa, eivätkä kyllä esikoista odottaessakaan...) tässä nyt sitten mietiskelen että voisko näin aikaisin olla jo raskausoireita? o_O

Mä en kans tiedä yhtään mun kehon tapahtumista mitään :hilarious: tosin mun miehen kans halaaltiin jne ja se koski mun häpykumpua niin siihen pysähtyi ja tuumas "sä oot raskaana", mulla oli se siis koholla esikoista odottaessa jo ennen plussaa :woot: mutta enpä tiedä... Turhan varhaista sanoa yhtään mitään. Aika tyhmää loppujen lopuks tälläinen spekulointi kun kyllähän mä asiaan saan selvyyden kuun lopus.

Paljonko sulla olis rviikoja ajna? :)
Musta nyt vähän tuntuu että keho haluaa niin kovasti olla raskaana että jo ihan näyttääkin siltä kun mies totes "kyllä sen näkee että oot raskaana. Vatsa on niin paisuksis alhaalta asti". Eihän täs vaiheessa vielä pitäisi näkyä :grumpy:

Tänään ollut yllättävän hyvä sää täällä pitkän sade kauden jälkeen :happy: ja tais eileenkin olla ihan hyvä sää illasta, tätä sais nyt sitten jatkua jos vaikka uskaltais heittää talviturkin pois :joyful:

no ei pal pattiika, en oikeestaan ees tiedä, viime menkat 5.6 ja kierto noin 32.... jotain 5+ Vuoroin usko ja vuoroin epäusko,perkuleen lääkäri kun horjutti mun mielenrauhan,vaikka on minuu koetettu vakuuttaa tuolta henkimaailmasta käsin,et kaikki on niinku pitääki.

Edelleen ovis tekee tuollasta oiretta ellen aiemmi maininnut. ei oo 1 eikä 2 kertaa kun oon ollu pahoinvoiva ja sit oviksen jälkee heti maha turpoo iha hulluna. Niin että nyt vaan sanot että NYT sit vauva meille kiitos :)

Oon ajatellut että mulla olis ovis aina kierron puoli välissä ja viimme vloppuna oli polttelua vatsassa niin ajattelin että olis ollut silloin, mutta eihän sitä tiedä.
Ei se maailman loppu olisi vaikkei olisikkaan tärpännyt :) ei olla kauaa yritettykkään ja mennään periaatteella "tulee jos on tullakseen :) saas nähä :rolleyes:

Eilinen oli nuun kumma päivä etten meinannut tänään edes muistaa sen olemassa oloa. Ei tehty oikeastaan mitään, niin saamaton päivä kun vaan voi olla, nukuttiin kaikki päikkärit ja herättiin klo16, käytiin me vähän pihalla ja sitten pitikin laittaa poika yö unille :wideyed: jospa tänään sais enemän aikaiseksi ja kävis vaikka vähän kyläilemässä ettei mene tämänin päivä hukkaan :)

Me lähdetään katsoo sitä taloo. Ja sit toinen asuntoesittelijä kysyi halutaanko käyä yhtä tosi komeaa taloo katsomassa joka ei ois niin syrjässä.se oli kyl niin komee etten tiä kehtaisko sellasessa asuu tällänen nukkavieru...

Marsupilami. Toivottavasti sun oireet johtuis raskaudesta.. Malttia vaan vaikka oon ite siinä huono. :D

Ajna. Toivottavasti jompi kumpi talo olis teille hyvä.. Tuuhan kertoo jos jompaan kumpaa päädyitte. :)

Mä ny kerron heti kun tätä halpaa ja landella olevaa käytiin katsoo. Talo kävis meille. Mut entä matkat? Sopeutuuko lapset pitkiin matkoihin ja missä kaverit ja ja ja.....siis 20 minsaa tän kaupungin keskustaan ei oo paha meille aikuisille mut muksulle? ??? Hitto ku tietäis. Siit komeesta talosta ei viel tiä milloin pääsis katsomaan.mut se ois viel isompi ja ei ois niin korvessa. Vuokraltaan 350e kalliimpi

Tuommonen talo. Tykkäsin. Vähän on kesken ja sellasta mutttttttt, ...no kuulostellaan

Liitteet

• 1468846586608.jpg
    1468846586608.jpg
    144.7 KB · Katsottu: 204
Ne on ny 4v sit tänä vuonna täyttää 8 .10.12 .15 syksyyn mennessä kaikki .että tiukimmalle ottaa ehkä 15 veelle. Ja kotona asuu viä 19v poika joka tuskin tonne tulisi,eli ois etsittävä sille oma kämppä

Oltiin tänään ravintolassa syömässä minä,mies ja mun veli. Mun äiti oli pojan kans kotona ja poika nukkui koko ajan päikkäreitä. Tämä oli siis eka kerta kun olin erossa pojasta (olen kyllän joskus käynyt pikaisesti yksin kaupassa). Aloin sitten itkemään kun mies alkoi puhumaan pojasta ja mietti kuinkahan niillä sujuu... Itkin ja nauroin samaan aikaan että eihän tämä nyt näin kamalaa voi olla :hilarious: onhan se jo isopoika, pärjää kyllä ilman äitiä mutta kun äiti ei meinaa pärjätä :p on kyllä ihan hyvä totutella että poika voi olla välillä muiden vastuulla.

Haloo pahvit!! Mis ootte?????????

Ihana päivä tänään,ihan sika hieno.
Paljon epävarmuutta ja mietintää,ja sit toisaalta paljon varmistusta ja AURINKOOOOOOOOOOOOOOOOOO

13709922_1753768491567786_1200636015396555303_n.jpg Blogit kertoo lisää jos haluu lukee :)

Tänään ollut kyllä tosin hieno päivä! Käytiin kyläilemässä ja mua niin jaksaa ihmetyttää pojan reippaus kun ei vierasta ja aika pian tekee tuttavuutta, ei ole kyllä yhtään äitiinsä tullut, mä kun olen aina ollut aika ujo :p
En tiedä viitsiskö sitä jotain ruokaa alkaa väsäämään näin myöhään kun koko päivän mennyt huonolla ruokavaliolla ja aivan on suolan puutetta muttei jaksa leipääkään taas jauhaa :dead:

Mä pääsin just töistä ja varmaan pitäs olla pian menossa nukkumaan mut täällä mä kukun :D
Onneks mulla on huomenna ja ylihuomenna vapaa niin pääsen kunnolla niistä nauttimaan.. :)

mä lupaan,että jos ens keskiviikon ultrassa näkyy tyyppi joka elää, mä lopetan huolehtimisen ja uskon.
Mun pitäis uskoa jo nyt, koska mua on käsketty uskoa, mutta pelko on jännä juttu,se sumentaa järjen ja monet muut tunteet.

Mä vaan skitsoan että mua vääntää ajoittain niin hurjasti mahaa,samaan aikaan maha possahtaa ihan turvoksiin jne.
Kiva kun oon aina "ekaa kertaa raskaana", enkä yhtään muista millasta tää alku voi olla. Muista oireita kun ei oo, ihan alkuun oli vähän tissikivistelyy ja silloin tällöin ollu nännien alue arka, mutta ei kerrassaan mitään muuta!

Keskikolmikko tulee tänään päiväks kotiin ja jatkavat eri mökille lomailuu perjantaina :) Ihanaa heille ja ihanaa mulle ;) = lepoo.
Mies lähtee Ipanan kanssa huomenna Muumimaailmaan :)

Takaisin