Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui anja, onpas sulla monta lasta! Itse oon aiemmin haaveillut että olis 5 tai 6 lasta, mutta tämän hetken mielipide on että 3 olis ihanne määrä :love017 mutta saapa nähä :rolleyes:

Ootteko muuten kattonut "kimmo" sarjaa? :D ihan huippu suomalainen sarja, katotaan sitä miehen kans :grin

tuleeko Kimmo taas jossain???Mekin sitä ollaan katsottu ja se on ihan huippu sarja kyllä.Me ollaan suomiohjelmien faneja.

Mulla ei kai ollut muuta toivetta kuin että "mun lapsilla pitää olla sisaruksia" koska itse kasvoin liki yksin- ei siitä siskosta ollut enää siinä vaiheessa mitään iloa kun olin 11 hänen syntyessä. eikä olla edelleenkään tekemisissä kuin hyvin löyhästi.elää ihan erilaista elämää (tahattomasti) lapsettomana ja työorientoituneena, että yhteistä pintaa ei taida olla kuin vanhemmat.

niin ja kerrottakoon tännekin että oli niin hukkareissu polille ettei mitään rajaa!!!!
Lääkettä ei vaihdettu vielä,ennenkuin lääkäri näkee ultrassa että raskaus ON siellä,siis nythän, kun plussauksesta on kokonaista 3pv,siel ei näkynyt toki mitään muutaku paksu limakalvo ja jotain nestettä ,näin ymmärsin. Ja puhui koko ajan niin että jos raskaus jatkuu,ja jos alkaa verinen vuoto, ja kuinka on minun ikäisellä korkee km riski. Hemmetti, kiva tässä on nyt 2vko odottaa uutta ultraa taikka veristä vuotoo. Juu en oota.
Pakko kääntää ajatukset takaisin siihen että olen raskaana ja tulen olemaan maaliskuuhun saakka.Piste!

No me ollaan sitä nyt katsottu 'areenasta? 3.kausi, en sitten tiedä onko ne jo vanhoja, mutta me alettiin vasta katsoon niitä toissapäivänä o_O:hilarious: pitäs ite katsoa kaikki 1.kaudesta alkaen, kun aloin vähän kesken kaiken seuraamaan :cool:

Itsellä on 4 sisarusta ja mun puolesta olis saanut olla enemänkin, ja siksi haluaisinki esikoiselle sisaruksia kun onhan ne ihan eri asia ku kaverit ja vanhemmat, ei niitä voi yrittää korvata... Ja mieluiten pienellä ikä erolla (max 3v) mulla ja vanhemmalla veljellä on 1.5v ikäeroa ja ollaan oltu aina kuin paita ja peppu vaikka ollaanki oltu tyttö ja poika, mutta hyvin kelpas pienenä poikaaset leikit :p en oo koskaan välittänyt mistään prinsessa jutuista..

Ajna, onpa kummallista. Mitä haittaa lääkkeen vaihdosta olis ollut? Toki kalliimpaa, mutta eikö sitä vois varmuuden vuoksi vaihtaa? :eek:

ei näemmä voinu vaihtaa ja muutenkin tuntui et lekuri vaan jäi oottamaan mun km.

No sisaruksista sitten taas äidin näkökulmasta puhuttaessa... mun loppupään kolmikolla on 2v kaikil ikäeroo toisiinsa ,ja kuopuksella ja seiskalla on sit 3v4kk
Hurjia nää on koko ajan valittamaan tappelemaan ja dissaamaan toisiaan. Eli rasittavaa. Yhden-kahden kaa ois päässyt NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon helpommalla :D

Ajna. Eikä!!!!!! Kyllä oli tyhmä lääkäri reissu sulla....Toivottavasti saat pian oikeanlaiset lääkkeet...

Niin ja tykkään kans näistä suomalaisista ohjelmista enemmän..:)
Mä niin odotan et pääsen jazzeille nautiskelemaan. Onneks saadaan lapset yökylään mummulaan.. :)

Mun teinilikka järjesti tässä kivat kohtaukset,tai oikeastaan jo tiistaina. Otti ja häippäs kun mä en kuuntele häntä.Jep,en kuuntele jos 14vee alkaa määräillä ketä täällä saa asua (esim sisaruksensa 3kpl on monesti sanonut että sun pitää laittaa noi pois täältä,ja tottakai mun mies,joka ei oo hänen isä) Minä käskin likkaa tarkistaa asenteensa ja keskustelemaan kunnioittavasti minulle,niin hänpä häippäs. Ja sit yhtäkkii ei uskallakkaan enää tulla kotiin kun "äiti ragee" - juu en oo innoissani tollasesta käytöksestä...No nyt sit meni ISÄLLEEN, jota aina haukkuu!!! ja isän puolisoo haukkuu ja vihaa jne.Mä en enää jaksa.Menköön sinne ja olkoon loppu kesän vaikka. Minä sanoin sille monesti,että oon kasvattanu sut paremmin,ja että meidän arvomaailmaan ei passaa tollanen käytös. Voi herranjestas kun piti oikee sossukin tähän sotkea kun äiti ei kuuntele.

Mä NIIN HALUUN mun elämäni takaisin,mitä se ikinä olikaan tarkoitettu olevan,ei ainakaan tällaista kauhunäytelmää.

Mahaa sattunu eilisestä asti ja oon vaan koittanu sanoo että ei nyt mitään hätää että raskaus jatkuu koska niin me halutaan.
Toivottavasti meidän tahto riittää siihen :(

niin ja tota lääkeasiaa kommatakseni,mä en uskalla olla ottamatta marevania,vaikka se onkin vaarallista.

Ensin lekuri sanoi että mut kutsuttiin siksi niin nopsaa koska lääke pitää vaihtaa ja sit se ei vaihdakkaan,kun ei näe kohdussa selkeää raskautta,mitä ei kai tässä vaiheessa ees voisi nähdä.

Kyllä **tuttaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Itse en muista että olisin koskaan riidellyt sisaruksien kans, mutta mä oonkin aina ollut kiltti lapsi :p äitin mukaan en oo koskaan edes tinttaillut, mutta kyllä mä muistan saaneeni itkupotku raivarit kaupassa kun en saanut jtn haluamaani :facepalm:
Toivottavasti omat lapset perisivät kiltin luonteeni :joyful: tällä hetkellä vaikuttais ettei esikoinen ainakaan oo perinyt :p on justiin niin kuin isänsä :joyful:

Ajna, Ootteko saaneet sovittua likan kanssa? Teinit voi olla joskus tahattomasti vaikeita... Kunhan nyt vaan sais järkeä päähän ja rauhoittuis, onhan se paljon mukavempaa olla sovussa. Voiskohan olla jotenkin mustasukkainen muista perheen jäsenistä? Jos kokee ettei hänestä enää välitetä ja sen takia alkaa hankalaksi o_O tiedäppä noitten teinejen ajatuksista...

Kyllä hän eilen sit oltuaan hetken isällä, laittoi sovittelevan viestin ja toki vastasin samalla lailla. Mut pitää uutskaa sen kaa kun tulee. Ilmeni koulukiusaaminenkin ym. Mitähän likka sanoo kun suunnittelen muuttoo sellaseen paikka josta hällä ois joku 17km kouluun joka on kunnan keskustassa...auttaisko vika vuosi landekoulussa??? Koulukyydithän nuo kaikki saisi ja keskustan kauppoihin se sama 20 minuutin ajo.lähi sale 4.5 km mut talo oli ihan mun "koti"

Mitähän tää raskaus meinaa.... Voikun vois luopuu tästä miettimisestä. .. 12 pv kuluttua viimeistään tiedän.

Ajna. Kiva kuulla et saitte tyttös kans jo sovittuu. :) Tuohon en kyllä osaa sanoo mitään et mites muutto kaummas sopii lapsille mut jos asunto on kiva ja matkat saa hoidettua niin miksei..Mä haluisin asuu vähän syrjempänä mut oon just miettinyt tuota lasten kulkemista sitten kun alkaa se vaihe ja sit se vaatis toisen auton....

Kierrellään kans koko ajan kattelemassa isompaa asuntoa mut musta tuntuu et aina löytyy joku vika...No ehkä se vielä vastaan tulee.. :)

Me kans haluttais asua vähän syrjemmäs, mutta tällä hetkellä asutaan ihan keskustassa :) oma lapsuuden koti on syrjässä kaikesta, mutta hyvin oon viihtynyt ja kyytiä saanut aina kun tarvetta.
Olis kiva kun sais olla rauhassa keskustan hälinästä ja olisi enemän "omaa tilaa"

Joo mäkin kaipaisin lisää tilaa sisällä sekä pihalla ja enemmän omaa rauhaa pihalla...Asutaan siis rivari kolmiossa.. Kyllä me tähän just ja just mahutaan mut tuntuu kyllä ahtaalta...

Kiva kuulla marsupilami et sulla on ainakin hyvät muistot vaikka syrjässä asuit.. :) Mä en oo asunut syrjässä koskaan mut en oo myös koskaan asunut kerrostalossakaan et koko lapsuus omakotitalossa ja nyt täs rivarissa....

Mekin asutaan rivari kolmiossa :grin on tosi kiva kämppä ja piha tilaa täs on hyvin, plussaa on myös se että on pääty kämppä niin on vain "1" naapuri :p harmittaa esikoisen puolesta kun oltais haluttu että lapset saa lapsuutensa asua yhdessä ainoassa talossa/kodissa, mutta tämä nyt meni tällee :shy: tulee kyllä ikävä tätä paikkaa jos joskus muutetaan, on niin paljon hyviä hetkiä :rolleyes:

Mitä ihmettä toi kello on taas noin paljon :eek: viimme yönä kerkesin nukkumaan 4h ja päätin että "ens yönä meen varahin nukkumaan"... Joopa joo, en kyllä vielä saa nukuttua :confused: pitäis varmaan jättää tää kännykän räplääminen illasta, mutta kun on niin kivaa kun saa kerrankin ottaa rennosti kun poika nukkuu :hilarious:

Mä en oo kans asunut koskaan syrjässä.pikkukaupungissa (15000) lapsuuteni mut sielläkin aina rivarialueella ja kauppaan pari kilsaa jne. Nyt ollaan kaupungin laidalla.bussit viuhuu tosta pihan ohi ja lasten koulu tien toisella puolen.prisma ja cm alle 2km... et hitoksee tottakai mietityttää. Ja kulkeminen.no meillon jo kaks autoo koska mies tarvii päästä duuniin ja mulla on ihan siks että mun nyt muuten vaan pitää päästä en minä käy missään shoppailees ku kerran kuussa ja sellainen nyt ei voi olla mikään kriteeri. En osaa ees selittää mutta tunne että haluis olla omineen vaan eikä nähdä ainakaan naapureita voihan tää olla joku nykypäivän romantisoitu ajatuskin.no me mennää maanantaina katsoo se eikähän sitä tiiä saatasko ees kun vuokralle mentäs. Talo myynnissäkin mutta ei oo nyt just sellasia summia takataskussa ja kun ite työtön nii....katsotaan ja sitähän siit tietää enemmän kun käy siel

Ajna, hyvä jos pääsisitte siihen vuokralle ja jos joskus mahdollista niin ostaisitte itsellenne :p siinä kun jonkun aikaa asustelee niin tulee selväks onko oma paikka ja ilmenee talon ongelmatkin jos niitä on :rolleyes:

Takaisin