Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joopa.
Meillä valmistellaan synttäreitä, ensimmäisiä sellaisia :)
Tajusin tässä vain, että meillä ei ole tarpeeksi kahvikuppeja / kakkulautasia... Toivottavasti olisi hyvä keli, niin päästäisiin uloskin

( En pysty kirjautumaan, kun sivusto väittää, että käyttäjää ei ole olemassa )

- Lya

Hei beibsit!!!! I´m back again. Ja tuota noin...melkeen vuoden ollut tää ketju hiljaa jonka laitoin pystyyn siks,että pöpötetään kaikkea kummaa täällä.
Onks ketään mukana enää???

-tää yrittää luoda uutta elämää ,siis en lisääntyä,vaan uutta suuntaa ja ideaa,ja olisi kauheen kiva saada jonkinmoista sosiaalista elämää itselleen vaikka sitten näin virtuaalisesti.

Voi kun pääsis jo nukkumaan, mutta just vasta tulin suihkusta ja hiukset märät. Toivottavasti poika (11.5kk) nukkuu myöhään :nailbiting:
Onko täällä muita yö hölöttäjiä? :)

yritän päästä siitä tavasta nyt pois,että kukkuis yötä myöten koneella.Mulla aamu alkaa arkena klo 7 kun pitää alkaa koululaisia laittaa kouluun ym,että siinä kyllä saa aamulla tuta jos on 01-02 valvonu :(
Puoleen yöhön meni kyllä kun katsottiin Poliiseja miehen kaa.

Onks Marsupilami sun poika hyvä nukkuja?

Nii ja huomenta uuteen aamuun.
Testiin tuli vahvat viivat ny aamusta,joten nyt pian soittamaan terkkariin jotta vaihtaavat mun lääkkeen piikkeihin (jotka maksaa hunajaa) mut mitäpä ei tekis vauvan eteen :Heartbigred

oho,kello onkin vasta 5!!!!!!!!!!
Mä luulin että tulossa 7 ja siks meinasin jäähä ylös.
Ei hyvänen aika, pitää täs kai takas petiin mennä sittenkin :laughing025

Joo on ihan hyvä nukkuja toi meidän poika :)Kunhan vaan itse pitää rytmeistä kiinni ettei nukuta miten sattuu. Viimme aikoina tullut paljon kehitystä tuohon nukkumiseen, ei ole enää heräillyt yöllä ja yö syöminenkin jäänyt pois, vaikka sitä kovasti jännitin että miten saadaan poika opetettua ettei yöllä maitoa saa.

Kiitos kiitos!! Jossain kuumeiluketjussahan me kirjoiteltiin yhtä aikaa???
Olen aika pihalla,kun taas pitkään poissa :)

Tulipahan taas vähän käytyy lähireissuilulla, katsomassa yks talo (en tykännyt) ja kummipoijjaalla kylässä.
Olen kertonut raskaudesta luvattoman monelle,olettaen jos vaikka taikauskoinen olisi...Viikon sisään pääsen käymään äitiyspolilla jo ekan kerran jossa ultrauskin, koska mulla on lääkitys jota ei saa käyttää raskaana.Tosin tänään konsultoitu sairaalaa,niin jatkan kuulema kunnes meen sinne,ja määräävät uuden lääkkeen.

Myöhään nää kesäillat menee...tässä viel pari ipanaa killittää pedeissään kikatellen ja yks tuossa vasta saunasta tuli.Kuopus nukkuu kyllä.Me voitas katsoo taas Poliiseja- ollaan ihan koukussa niihin :android:
Ärsyttävän myöhään vaan nuo hippaloi tuossa,kun haluis ihan omaa rauhallista aikaa...

Aivan unohdin itse onnitella, onnea Anja ja kaikkea hyvää odotukseen! :happy: mua jaksaa vieläkin huvittaa että oot täällä höpöttänyt aamu yöstä ja luullu että on jo aamu :hilarious:
Saanko kysyä mikä lääkitys sulla on?

Itse sain pojan hetki sitten nukkumaan ja loppu ilta taitaa mennä sohvalla löhöillessä, kaippa vois itekin poliiseja katsoa jos niitä tänään tulee? Joskus ollu mukava katsoa ku tullut monta perätysten, melkee niin ku elokuvaa kattoos :p mies kans tykkää siitä ohjelmasta, mutta on nyt tutullansa hommis. Vieläkin...

joo arvaa että nauratti muakin kun tajusin mitä kello on.... no sehän sit meinas että nukuin päiväunia noin 13-15...zzzz ja nyt väsyttää!!!!!!!!!

Mulla on Marevan.
Mulla oli tammikuussa molemminpuolinen keuhkoveritulppa koska mulla on geenivirhe joka altistaa tukoksille,mutta asiaa ei oltu hoidettu kunnolla :( Hyvä etten heittäny lusikkaa nurkkaan.
Joten elinikäinen verenohennus lääkitys. Edellisessä raskaudessa oli klexane,kun toi virhegeeni löyty just raskauden alussa.

Ajna, kurja juttu tuollainen, kun pitää sitten aina lääkitä :sorry: on se kumma, vaikka lääketiedekkin niin kehittynyttä, muttei silti oo tuohon ratkaisua :wideyed:(muuta kuin elinikäinen lääkitys)...

Ajna. Juu pari vuotta sitten vai oliko kolme vuotta sitten kuumeiltiin samassa ketjussa. Oon niin onnellinen sun puolesta. :) Harmillinen juttu toi sun lääkitys vaikka todella tärkeä onkin..

marsupilami. Kiva kuulla et siellä on hyvä nukkuja. :) Meiän 1-v 2kk on kans onneks jo ruvennu nukkumaan paremmin ja päästiin kans kesäkuussa eroon metyksestä ja yö maidosta samalla. Kyllä helpotti kun oon kumminkin ollu töissä jo maaliskuusta saakka. Esikoinen kun on taas ollu aina hyvä nukkuja. :) Onko pikkunen sun ensinmäinen?

Mulla olis jo kuume kolmannesta mut mies ei oo ihan täysin lämmenny ajatukselle. On kyllä onneks sanonut et joskus myöhemmin sitten voidaan yrittää kolmatta.Me ei kyllä olla tässä kuussa joka kerta käytetty ehkäsyä et ehkä pikku masis olis et vois tärpätä mutten oikein usko et kävis niin hyvä tuuri kun kuopustakin yritettiin yli vuos..

On joo ensinmäinen :) toisesta kuumeillaan miehen kans ja ollaan päätetty että tulee jos on tullakseen :happy: välillä vaan iskee kauhea jännitys päälle, silloin jos ite oon ihan väsynyt ja pojalla paha päivä niin miten sitä sitten selviää kun on pienempikin :nailbiting: mutta oon sitä mieltä ettei täs jahkailu auta, jos en antais toiselle lupaa tulla niin katuisin sitä myöhemmin, haluaisin pienen ikä eron sisaruksille ja mennä "samoilla tulilla" niin että saan sitten vanheta rauhas :hilarious:

Toivottavasti teillä tärppää pian. :) Plussa tuulia sinne....

Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia et miten pärjään jos tähän tulis kolmas mut samalla haluan sitä aivan kauheasti. Kai sitä sitten vaan pärjää... :)

Loora84, tulee aivan mieleen kun meillä parikuukautta takaperin, kun piti vielä käyttää ehkäisyä, niin sitä aina toivoi kovasti kun oli ehkäisy jäänyt välistä että "ehkä sitä vois nyt olla" :p mieskin sitä kyllä salaa toivoi, eihän se ehkäisy muuten niin kevyt mielisesti "unohtuisi" :rolleyes:

Ihanaa,paluu 90 luvun alkuun, kun itse sain esikon -92.Hän oli vuoden kun mulla alkoi olla tylsää yhden kanssa,ja jätinkö mä pillerit veks vai oliko mulla edes ollut,en muista edes,mutta kokolailla heti natsas ja 1v11kk tuli niille ikäeroksi. Kolmas oli muistaakseni vähän semmoinen tarkoittamaton..meil oli jo todella vaikeaa silloin ja lopultahan tarina meni niin että kun mä olin lähdössä synnyttämään,niin lapsen isä tuumas ttä meehän siekin purkaa laskia,hän alkaa kans tyhjää rekkaa.Siel se oli tulkkinsa kanssa reisus jonka mukaan karkas ko muksu oli 6kk.
Tuli vaan mieleen et miten itsel nuo ekat lapset...
Mä en edes silloin nuorena ymmärtänyt olla huolissani jostain jaksamisesta.Siitä jaksamisesta ollaan koohkattu ehkä ny 2000-luvulla enemmän.Toki mun pää on ollut suurperheorientoitunu aina kun isällä oli 11 sisarusta ja tottunu suvun kaa olemaan jossa oli 5 tätii 6 setää ja "sata" serkkuu :)
Mun oma äiti vaan ei ollut sit yhtään suurperheorientoitunut,hänellä vain minä ja 11v nuorempi pikkusiskoni.Ja aina kieltänyt minuu laittamasta lapsii.
Nyt kun tää yhdeksännen odotus tässä alkoi juurikin, niin minä sille tirvasen kyllä päin näköö jos nillittää jotain,että jos me jumankaude 4v yritettii, todellaki kuopuksen jälkee me ollaa sisarukselle lupa tulla ku kuopus oli 4kk, eli todellakin 4v sitte,niin mä en todellakaan suostu ajattelee yhtään huonoo ajatusta tästä lapsesta,jota ootettu ku kuuta nousevaa! Oltii hoidoissa ja kaikkee.

Äiti huolii mun jaksamisesta ja joo,onhan se nyt ollut kortilla kun ikä tekee omat juttusa, pelkää että kuolen muutenkin veritulppaan ja tottakai mä tiedostan itsekin että voihan tässä käydä niin että mennään vauvan kaa molemmatkin,mutta en minä sellasestakaan aio surustella.Otetaan lääketieteellisesti apu vastaan mitä saa, ja henkimaailma hoitaa loput.Olen pyytänyt turvallista raskautta meille :)

Tämmöinen avautuminen näemmä aamuun.

Huomenta vaan!

Takaisin