Hölpön Pölpön-ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MariQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai nii ja tässä nykyisessä talossa entinen naapuri harrasti niin kovaa seksiä esim yöllä et siihen heräsi ihan syvästä unesta

lume, anteeks mut repesin ihan kunnolla tolle... :grin vaikkei se tossa tilanteessa niin hauska olekkaan kun yöunet jää kesken mutta silti... :grin

Joo siis se oli ihan kamalaa vaikka nyt naurattaa :D ja kamalinta oli sen naisen voihke ja huuto ja sit monen tunnin nauru session jälkeen. Kirjoitin jo kirjeen niille mut en kehdannut tiputtaa sitä koskaan niille. ja nää oli +50v :)

heip mussut ja nassukat.
oon laittanut muutamalle viestiä ja kutsua,ainakin Lumelta voi kysellä jos et saanu viestiä :)
Jään täältä foorumilta nyt pois kun tuntuu niin raskaalle pyöriä tällaisten aiheiden äärellä täällä,priorisoin nyt tätä nettieloakin.Mut perässä löytää jos kiinnostaa :rolleyes:

Tännehän pukkaa viestiä ihan urakalla. Mä istun sohvalla ja kuuntelen radiota (tai oikeestaan se vaan on päällä) ja on vähä kurja olo. No, huomenna uus päivä, jos uni vähän piristäis. Pikkumies ei vielä halunnut nukahtaa kun ei väsytä, niin on sen isomman miehen kanssa kakkosmakkarissa touhuamassa. Mies surffaa netissä ja kuulostaa katselevan jotain videoita ja minä seikkailen foorumilla. Oisin toivonut et ois tullu mun kanssa tänne alas sohvalle, mut ei sitten..istutaan sit yksin. Plääh. No mut huomenna iltasella nään ystävää ja pääsee taas rupattelemaan kunnolla kaikkea mahdollista! :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Aile, toivottavasti uni piristi. Kuulostaa tutulta tuo, että mies surffaa iltasella netissä. Muutaman kerran on tullut paukutettua omaa päätä seinään asian vuoksi :D

aile, meillä on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että mies iltaisin istuu koneella... :grin vaikka yhteistäkin aikaakin onneksi on... :) toivottavasti on parempi olo unien jälkeen! :)

jeejee, kohta taas folli ultraan jos nyt tuo johtofolli olisi kasvanut, viimeksi oli kuulemma vähän liian pieni kiertopäiviin nähden... o_O

pakko hehkuttaa! :) eli tänään posti toi lontoosta ihania pieniä bodyja isyyspakkausta varten!! :Heartred :) kaikki väriltään valkoisia (ja tiedän kyllä, ettei ne sellaisina pysy) ja niissä on hauskat painatukset!! :) voin jossain välissä ottaa kuvaa niistä ja laittaa tänne! :)

Nessufly, ei, valkoinen ei valitettavasti pysy valkoisena ainakaan enää siinä vaiheessa kun kiinteitä syödään. Varsinkin, kun meidän neiti " syö itse " :) En silti ole luopunut valkoisista, ne on niin nättejä jos on painatuksia.

Tuli hommattua vaunuihin renkaansuojat, ja kyllä helpottaa. Ei tarvitse ihan joka lenkin jälkeen olla imuroimassa hiekkaa eteisen/aulan lattialta. Tuohon ulos katokseen ei vaunuja viitsi jättää, kun näkyvät kadulle. Sen verran olen vainoharhainen, että kuvittelen jonkun ihan piruuttaan kärräävän ne muualle, vaikka rauhallista aluetta tämä onkin.

lya, noissa kaikissa on tekstit, mutta hauskat sellaset... :grin ja tässä kohtaa kun sitä pakkausta alkaa kasaamaan on hyvin vaikea ennustaa kumpaa sukupuolta se lapsi sitten on joten toi valkoinen on vähän niinkuin varma valinta... :rolleyes:
ei mulla omatkaan vaatteet meinaa pysyä valkoisena, aina onnistun johonkin ne sotkemaan, mutta silti niitä vaatekaapista löytyy... :grin

ei noista ihmisistä koskaan tiedä! tosta naapuritalosta nimittäin joku mies oli viime viikolla varastanut ihan pienten lasten kolmipyörä... :eek:

Hoh, no menihän tuo pikkuneiti nukkumaan, kun oli kränännyt jo pidemmän aikaa. Mies kun ei ole kotons, niin olisi omaa aikaa, mutta ylläri, ei jaksa tehdä yhtään mitään järkevää... :) Ei ole mun päivä tämä, kun joutuu miettimään, että jokohan söin jotain vai en...

Ja juu, eihän ihmisitä tiedä. Jokin aikaa sitten näin esiteini-ikäiset pojat leikkimässä lastenrattailla. ( yrittivät myös bussiin ) Toivottavasti oli omat, eikä jostain pihasta napatut.

ei sitä tiedä vaikka olisivatkin jostain napanneet, varsinkin nuo esiteini/teini-ikäiset ei ajattele yhtään tekojensa seurauksia ja tekevät just sitä mikä sillä hetkellä tuntuu "fiksulta"... o_O

Meillä joutuu aina välillä pikkuhetkeksi jättämään vaunut ulos meidän kerrostalon pihassa (vauva sylissäni en lähde niitä kärräämään alas kellarin rappusia), niin hankittiin sitten koodilukko, jolla isken vaunut kiinni pyörätelineeseen, siksi aikaa, että jompikumpi meistä pääsee ne alas raijaamaan. Ainakin vielä on ollut ihan toimiva systeemi.

Aah..rauha talossa, glögi kuumenemassa ja julioita kulhossa..ja oma kulta jonka kanssa jakaa tämä kaikki (siis kohta, kunhan tyttö nukahtaa)..onko mukavempaa? :)

Ellei sit poju herää just kohta jostain syystä sotkemaan tätä kuviota :D

Aaaaa! Julia karkkeja! Mullekki! Mulla on koko viikon vaan leijailu suklaat silmien eessä, mutta oon oottanu huomista ku lähetää Helsinkiin ja siellä syömään! Taitaa joutua ottamaan jonkun suklaajutun jälkkäriks :p

Tuu syömään ;) niit on viel jäljellä vähäsen. Mut eipä sit ollutkaan kovin romskua kun mies nukahti itse tyttöä nukuttaessaan ja minä sen lopulta peittelin omaan sänkyynsä et saa nukahtaa ku nukahtaa. Mies raahautu umpi väsyneenä mun kanssa glögille ja seki piti uudestaan kuumentaa. Siinä se sit vähän heräs ja vaihdettiin muutama sana miten päivä oli mennyt. Sit vaan äkkiä nukkumaan ettei nukahda pöydän ääreen :D no, ens viikolla lapset menee yhtenä iltana mummolaan ja me päästään kaksin syömään :)

Takaisin