Marcipa
Piirimestaruustason postaaja
Raudan imeytymiseen illalla vaikuttaa se mitä syö ja kuinka paljon ennen raudan ottamista. Mä olen nyt tehnyt niin, että syön ihan viimeistään klo 20 ruokaa tai iltapalaa ja sitten otan raudan kun menen nukkumaan ko 22-23. Tehokkainta kai olisi ottaa aamulla tyhjään vatsaan, mutta sitten ei saisi kahteen tuntiin syödä maitotuotteita, kahvia ja täysjyväviljaa. Syön aamupalaksi kaurapuuroa ja maitokahvia, enkä kyllä jaksa kahta tuntia aamulla olla ilman aamupalaa.
pitää vielä gynen kanssa jutella, mutta varmaan ylläpitoannos joka toinen päivä riittää!
), että infuusioon kiitoooooos. Tänään tuli sisätaudeilta tekstiviestillä ilmoitus että 10.3 kohti infuusiota

eli noussut joo mutta ei mitenkään hirveää tahtia. Oon nyt tosin joutunut jo useamman viikon pitämään taukoa mutta sehän on käsittääkseni vaan hyväkin ton kontrolloinnin kannalta. Pitänee vaan yrittää saada otettua nyt edes joka toinen päivä tabletit. Oliko täällä jollain tietoa siitä, miten nuo nestemäiset rautavalmisteet toimii/onko liian vähän rautaa tai imeytyykö huonommin että olisi vastaavaa hyötyä?
Kai mä kuvittelin että se jotenkin korjaantuisi nopeampaa, hah
Jatka vain samaan malliin ja mittaile aina välillä
Itse oon nostanut määrää raskauden edetessä pikkuhiljaa.