Esikoista odottavat

Jjeee mäki odottelen jo innolla liikkeitä. Se on varmaa aika mieleen painuva :Heartred... Bussissa 2h istumista nii alkaa pikku hiljaa tekee mieli nosta ja hyppiä ja pomppia... Vielä 30min istumista
 
Pidän välillä taukoja silmät kiinni ja yritän kuulostella tuntuuko hipaisuja... :) Vielä en ole huomannut.
 
Onks noi hipaisut samanlaisia ku vatsan kutius et se loppuu sit ku oot raapinu hetken aikaa :D koska olen itse varautunut 2vkon päästä vois hyvällä tuurilla tuntea :)
 
Huhhuijakaa, pesän rakennus buumi päällä. Huushollin ikkunoiden pesua ja muuta siivoilua, kun ei tiiä sitten miten joutaa kaikkea tehdä kun pikkunen on syntynyt (onhan siihen vielä yli 5 kk mutta silti). Muutenkin yrittänyt nähdä mahdollisimman paljon ihmisiä, käydä bileissä ja muissa hulinoissa :happy:
 
Täällä päivä alkoi ihan hirveällä närästyksellä ja pahoinvoinnilla! Koko päivä mennyt lepäillessä. Olo alkaa pikkuhiljaa olla normaali, mutta vielä meinaa olla vähän hutera olo. Onko muilla ollut närästystä?
 
Plussan jälkeen juu heti ja lääkäriltä sain lääkkeet mitä syön vieläkin :D Ei mikään pikkunärästys...
16+6
 
Juu ei ollut täälläkään. Ilmeisesti pizza on sitten tästä lähtien pois suljettu vaihtoehto. :D Meni koko eilinen päivä pilalle kun ei mitään jaksanut/pystynyt tekemään kun aamusta oli niin kovat kivut ja iltapäivästä, kun alkoi helpottaa oli niin voimaton olo. Tänään olo onneksi jo normaalimpi. Ei tarvitse töistä olla pois. :)
14+6
 
Tiedättekö sen tunteen ku teillä on kotodoppleri ja laitat sen ekaa kertaa päälle ja löydätte masu asukilta heti sydänäänet. IHAN SAIRAAN MAHTAVA FIILIS.
 
Voi on varmasti ihana! :Heartred Tää meidän pikkukaveri on niin vilkas, että niitä ei ihan heti löydy, kun dopplerilla etsii. :D
 
Tällä hetkellä jo toka kunnon flunssa raskausaikana meneillään... voimat aivan loppu
 
Voi että, paranemisia kovasti! Itsekin tässä mietin, että koskahan iskee, kun mies on nyt flunssassa... Olin heti alkuraskaudessa flunssassa mutta en vielä tiennyt silloin olevani raskaana.
 
Mä saan normaalisti AINA koulujen alettua flunssan, mutta nyt ei mitään! Kesällä oli pientä allergista nuhaa, mutta siitäkin selvisin ilman antihistamiinia, mitä normaalisti joudun ottamaan. Ja tämä siis ainakin viimeisen 10 vuotta ollu perinteenä. Muutenkin olen jotenkin tosi hyvinvoiva ollut kaikinpuolin :)
 
Mullakin on mystisesti jäänyt perinteinen kesäflunssa sairastamatta! Ja yleensä kun koulu/työ alkaa niin sillon viimestään saan joltain jonkun pöpön, mutta nyt oon pysynyt terveenä pientä nenän tukkoisuutta lukuunottamatta. Tosin en tiedä onko se allergiaa vai liittyykö jotenkin raskauteen.
 
Wadalma liittyy varmaan raskauteen, minulla on myös ollut nenän tukkoisuutta. Töissä on työkavereista suurin osa flunssassa itse olen välttynyt. Toivottavasti ei tartukaan niiltä. :)
 
Hei täähän on epäreilua jos teillä tilanne kääntyy noin päin, mä en oo ollut juuri koskaan kipee ennen raskautta ja nyt sit senkin edestä :eek:
 
Mulla taas on pitkään ollut sellainen tunne, että olisin tulossa kipeäksi, mutta toistaiseksi ei ole vielä iskenyt!
 
Ketä joutunu tai joutuu lähteä ostamaa isompaa syystakkia? Mä laitoin tänä aamuna mun syystakin päälle ja se kiristää mahasta. 14+5
 
Täällä ois kohta takin hankinta, vetskari menee just ja just kiinni kun seisoo muttei istuessa. Yritän lykätä ettei tarttis ostaa kun yksi takki mikä menis talven. :D
 
Löysin halvalla käytettynä niin ostin jo talvitakin, aika riskillä kyllä, kun en päässyt netissä sovittamaan. Mut oli uusi ja halpa! Syystakit on sen verran väljiä että luotan siihen et ne vielä mahtuu hetken. Kaikkia housuja en enää voi käyttää, ostin jo valmiiksi yhdet äitiyshousut, vielä en oo käyttänyt mutta kyllä ne on mukavat päällä! Nyt 14+3, eilen neuvolalääkärillä kans kuunneltiin sydänääniä. ❤️
 
Takaisin
Top