Esikoista odottavat

Minä olen pitänyt takkia auki, mutta kyllä se kiinni vielä menee. Vähän saattaa mahan kohdalta kiristää. :D Minäkin ostan varmaan talvitakin sitten isommassa koossa. :) Minullakin oli eilen neuvolalääkäri. Sydänääniä ei kuunneltu, mutta pääsin näkemään pienen kuitenkin ja kyllä siellä sydän edelleen löi! ❤ Taisi olla päiväunilla tai ainakin väsynyt, kun ei kauheasti jaksanut liikuskella siellä tällä kertaa. :D Tänään rv 15+1 :)
 
Mun pitäis ostaa uusi talvitakki, kun pitää päästä koiran kanssa kunnolla lenkille. Syystakit ei mennyt enää kiinni, joten vein suosiolla varastoon. Kirpparilta ostin jonkun järkyttävän tuulipuvuntakin, sen pitäis mennä loppuun asti, kun on niin teltta :D jos ei tarvitsisi ulkoilla yhtään, niin menisin varmaan koko talven vaan takki auki.
 
Onneks edellisen painonpudotuksen jäljiltä on syystakkeja isompana tallella, talvitakki onkin aivan eri asia :/
 
Mä aattelin mennä kans vanhalla takilla ja auki vaan. Se on niin lyhyt aika sit kuitenki.. Tai mun tuurilla ne kaameet pakkaset alkaa jo joulukuussa ja kestää sinne helmikuun loppuun :D Miehelle jätän sitte pahimmille keleille ton koiran ulkoiluttamisen kylläkin :D
 
Minä löysin kirpparilta Mama-talvitakin, ja ostin sen sitten jo valmiiksi. Syystakin toivon riittävän kunnes vois siirtyä talvitakkiin. Onneksi moni syystakkini on A-linjainen... :) Talveksi toppahousut mietityttää, että pitäiskö semmoset jostain etsiä, pääsis ulkoileen.
 
Sain tänään hommattua kotidopplerin käytettynä ja pääsin kuulemaan vauvelin sykettä :headphone: Hyvin erottui oma ja vauvan syke toisistaan. En vaan usko että luvut ihan paikkansa pitää, mutta yli 145 oli vauveli.
 
Miten teillä muilla menee? Itsellä eilen oli neuvola ja näillä näkyminen kaikki hyvin. Veriryhmä o+.
 
Täälläkin menee hyvin, tiistaina viimeksi pieni ultrassa nähtiin ja oli kasvanut. :Heartred Neuvolalääkärissäkin kaikki hyvin, sydänäänet löytyi ja riskit kohdillaan. Pahoinvointi ei ota hellittääkseen vaan tuntuu hullummaksi menevän.
Rakenneultraa kovasti odottaen. :)
 
Koska sulla on rakenne? Mulla vasta tulossa lääkärikäynti ja rakenne lokakuun alussa
 
Mä kävin tiistaina neuvolalääkärissä, seuraavaks on ultra vasta lokakuun puolivälissä! Täytyy varmaan käydä avoimessa neuvolassa kuuntelemassa välillä sydänäänet kun on niin pitkä väli seuraavaan varattuun aikaan... :) Mullakin vaan pahoinvointi jatkuu. Kuvotus on päivittäistä ja äsken juuri oksensin työmatkalla.
 
Hyvin täälläkin menee. Harvemmin on huonompia päiviä! Muisti vain on mitä on. :D Löytyykö täältä muita joilla on "raskausaivot" jollain tavalla vaikuttanut esim. muistiin? :D
 
Hyvin täälläkin menee. Harvemmin on huonompia päiviä! Muisti vain on mitä on. :D Löytyykö täältä muita joilla on "raskausaivot" jollain tavalla vaikuttanut esim. muistiin? :D

Joo! En muista enää mitään :D mies huomauttelee päivittäin tästä asiasta :D ja touhuun kokoaja jtn mut en saa mitään loppuun asti, turhauttavaa :D
 
Mulla ois ens maanantaina viimein neuvolalääkäri. Rakenneultraankin on enää onneks alle kuukausi! Oon saanu kuulla pari kommenttia että mulla on kuulemma "raskausaivosyndrooma", ja oon itsekin huomannut että muisti ei ihan toimi aina ja muutenkin vähän "hömelö" olo :wacky:
 
onneks muutkin kärsii dementiasta :Heartred töissä ku on nii tuntuu ku olis yks asukkaista ku muisti pätkii, '' hei hoitaja, mikä päivä tänään on?''.... ööööh no tuota tuota nyt pitää tarkistaa kalenterista xD
 
Minä taas kerron moneen kertaan samaa asiaa, kun en muista kerroinko sen jo. :D Ja välillä meinaa maitopurkit ym. Lennellä käsistä, kun ei vain motoriikka toimi! :D
 
olen huomannut taas että aivot pelittää paremmin nyt raskauden aikana kuin ennen sitä :D asioita pystyy tekemään keskittyneemmin jne.
Tasapainon kanssa meinaa olla robleemoja välillä, jos fyysisistä jutuista puhutaan.
 
Täälläkin kaikki loistavasti :Heartred

Pötsi alkaa olemaan sellainen, että sen olemassaolon jo huomaa arkiaskareissa. Kunto on huonontunut vähentyneen lenkkeilyn myötä, mutta suotakoon se nyt.

Me oltiin neuvolassa heinäkuun puolessa välissä ja ultrassa 12.8. Seuraava neuvola on vasta parin viikon päästä. Meillä ei ole tätä ekaa neuvolalääkäriä ollenkaan.
 
Onneks on maanantaina toka neuvola, saa taas muistutuksen että lapsi ois tulossa - se tuppaa unohtumaan kun ei näy masua eikä tunnu mitään. Ja vielä ikävä muistutus taitaa olla sokerirasitus torstai aamuna :sad001 sit onkin taas odotettavaa ultraan mikä on 13.10
Nyt rv 15+1, kuluispa aika äkkiimpää
 
Mitä mä just pääsin 30min sitten sanomasta :eek: noista muljahteluista ei voi erehtyä mikä tai kuka oli kyseessä, tais Naksu tuntea et äiti kaipaili häntä ❤ vähänkö ihana tunne!
 
Mä sain tänään tuttavalta ihania vauvanvaatteita :Heartred Ja mun muisti on ihan pehmee.. oikeesti joku raskausdeme :D Muistilaput on pop ja silti saatan unohtaa vaikka ja mitä. Ilman kalenteria ei tulis mistään mitään!

Tänään muljahti kyl sillai et varmasti oli vaavi :eek: Istuin vähän etukumarassa kylässä. Ja sit pientä häpyliitoskipua ollu tänään ja sitä selkäkipua mut muuten menny ihan mukavasti :)
17+4
 
Takaisin
Top