Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä kävin aamulla neuvolassa niiden vatsakipujen takia. Kaik oli hyvin, kohtu norm sydänäänet kuului. Mut kuitenkin terkkari meinas et tekee lähetteen äitiyspolille. No käytiin sit siel ja lääkäri teki kaik mahdolliset tutkimukset ja kaik oli hyvin, eikä mitään vakavaa löytyny.
Syy kipuihin on virtsarakko. Kuulemma se ei pääse tyhjentymään kunnolla ja saa kivun/poltteen aikaiseksi. Vissiin kohtu siihen painaa. Lääkäri sano et ihan normaalia näillä viikoilla ja sit viel ko mun kohtu on taaksepäin kallellaan ni vaikuttaa asiaan. Siinä tutkiessa mun rakko oli ihan täynnä vaik olin tunti sit käyny vessassa. Lääkäri sanos et pakko katetroida. En antanu, ja onneks en koska sanoin käyväni uusiks vessassa ja katotaa sen jälkeen tilanne. No rakko oli vessareissulla tyhjentyny normaalisti. Eli ihan turhaa olisivat katetroineet mut.
Perhana sentää x))) että tämmöstä
liian usein tuntuu että on hätä ja jatkuvasti saa ravata, varsinki mökillä inhottavaa juosta jatkuvasti ulkohuussissa. Välillä tuntuu ettei kaikkea saa millään tiristettyä, tulee vaan vähän ja puolen tunnin päästä saa käydä uudestaan että tulee loput. Ja välillä tuntuu, että joku painaa rakkoa ja siks tuntuu siltä kuin olis hätä. Nukkumaan mennessä kaikkein ärsyttävintä kun tietää jo etukäteen, että kohta saa taaaas juosta..
Sykkeitä kuuntelen aina silloin tällöin ja ne ovat ihan normaalit.
Ehkä meidän vauvelimme on sitten vähän rauhallisempaa sorttia?
juhannuksena sisko pari kertaa tunsi ihan kädelläkin liikkeet. Luulen että tunsin kyllä jo aiemminkin kun sillon viikolla 14, mutta en vain tiennyt että vaavihan se siellä pulputtaa! Ja siis nyt menossa 20+2..