Esikoista odottavat

Meil on tänää eka perhevalmennus. Täähä alkaa käymää koko ajan todellisemmaks. :)
 
Hui! Meillä on se vasta kolmen viikon päästä. Vähän jänskättää, keitä muita on samassa ryhmässä. Että oisko siellä hyviä tyyppejä äiti-kavereiksi :)
 
Itelle tuli just äsken joku viestimuistutus neuvolaan varatusta ajasta ja vielä neuvolan aukioloajan ulkopuolelle, vaikka ei oo mitään aikaa varattu kun vasta 15.8.. Miehelle tuli kans. Sit mietin, et meillä tais olla 3.8 joku perhevalmennusjuttu just tuona ajankohtana. Onko meillä joku neukkutäti ilmottanu meidät sinne sit vai mitähäh. Aamulla soitettava ja kysyttävä, että mikäs juttu tää on :grin Miestä ei ainakaan valmennukset juuri kiinnosta, ite saatankin mennä.
 
Oltiinkohan nempsu samassa tilaisuudessa, ainakin vissiin samoilla seuduilla asutaan :) oli kyllä muuten lystikäs tuo valmennus mut ai kauhia niitä penkkejä, mä joudun makaamaan lopun iltaa kun sen pari tuntia piti nököttää siinä kivikovalla alustalla :grin
 
Oltiinkohan nempsu samassa tilaisuudessa, ainakin vissiin samoilla seuduilla asutaan :) oli kyllä muuten lystikäs tuo valmennus mut ai kauhia niitä penkkejä, mä joudun makaamaan lopun iltaa kun sen pari tuntia piti nököttää siinä kivikovalla alustalla :grin

Mahollisesti,jos valmennus käsitteli liikenneturvallisuutta ja hammashoitoo. Mulla veti selän iha jumiin.. ei ehkä iha oltu ajateltu loppuun et mikä on yleisö... :D
 
Mahollisesti,jos valmennus käsitteli liikenneturvallisuutta ja hammashoitoo. Mulla veti selän iha jumiin.. ei ehkä iha oltu ajateltu loppuun et mikä on yleisö... :D

Mun olisi ilmeisesti kuulunut olla samassa valmennuksessa... :wink Käydään vähän myöhemmin, ja muut perhevalmennuskerrat Palokassa.

Täytynee ottaa tyyny mukaan... :P
 
Munkin olisi siis pitänyt olla siellä tänään. :rolleyes: En tosin ees ilmoittautunut tuohon valmennukseen, niihin seuraaviin kylläkin.

Saan kuulema ens maanantaina suuhygienistillä saman luennon koskien hampaidenhoitoa.. ja jotenkin tuntuu, että se liikenneturvallisuus on jo hanskassa ennestään. Saatika sitten, kun nyt ei ole käytössä autoa, niin jää varmaan tuo vauvan kanssa autoilu aika vähiin..
 
Mun mielestä noita valmennuksia oli tarjolla useita.. sikäli jos oikein muistan ku ilmottauduin jo keväällä :D kuun lopussa alkaa sit ne omassa neuvolassa pidettävät valmennukset. Mielenkiinnolla odotan kyllä :)
 
Joo meillä ois ollut tänään perhevalmennus ja aiheena synnytys klo 17-18.30.
Mies ei innostunut joten itsekin mietin, että tointaako sitä sit kuitenkaan mennä. Haluaisin mennä synnyttämään ennemmin niin, ettei ole odotuksia kun niin, että tiedän liikaa ja oletan ja toivon asioiden menevän tietyllä kaavalla ja sit petyn, jos ne ei menekään niin.
Mietin kyllä klo 16.30 että menisinkö sittenkin, mutta nukahdin... Heräsin 17.07 joten se siitä :grin

Tämä viikko ollut jotenkin rankka. Heti kun töistä tulee niin päiväunille suoraan.. kauhea väsymys aamusta iltaan.. Huomasin tänään, etten jaksa töissäkään olla oma iloinen itseni, kun väsyttää. Tulee vähän niinkuin mökötettyä yksin omalla työpisteellä.
 
Mun ei oo tullu ees mieleen koko perhevalmennus. Neuvolassa eivät oo sanoneet halaistua sanaa.
Laitoin 19.7. Äitiysavustushakemuksen menemään ja tänään tuli saapumusilmoitus. Eli pakkaus on nyt täällä. Ei ihan pieni oo tämä laatikko :)
ImageUploadedByVau Foorumi1470238915.892134.jpg
Katjusha rv. 24+6
 
No onpa ollu teillä Katjusha nopeeta toimintaa.. mä laitoin hakemuksen 15.7. Ja vasta toissa päivänä olivat ottanu koko hakemuksen käsittelyyn... iha tyhmää, mä tahon mun vauvalaatikon!!
 
Mä laitoin hakemuksen 20.7... 1.8. tuli ilmoitus hakemuksen hyväksymisestä, et pari viikkoa kestää... ja tänään tuli ilmoitus saapumisesta. Tasan kaksi viikkoa hakemuksesta, kaksi päivää hyväksytty-kirjeestä.
Odottelen ukkoa kotiin, ni avataan paketti yhessä... vaikka hän sai jo isyyspakkauksensa. :)
 
Mullekin tuli kyllä nopsaan pakkaus: hakemus tehty 22.7., päätös postitettu 1.8. ja samana päivänä kun päätös tuli postilaatikkoon tuli myös ilmoitus matkahuollosta, että paketti noudettavissa. Huomenna haen. Jippii!
 
Mullekin tuli kyllä nopsaan pakkaus: hakemus tehty 22.7., päätös postitettu 1.8. ja samana päivänä kun päätös tuli postilaatikkoon tuli myös ilmoitus matkahuollosta, että paketti noudettavissa. Huomenna haen. Jippii!

Ja minä tein 21.7 eikä ole varmaan otettu edes käsittelyyn :sad001 ei ole ainakaan vielä käsitelty..
 
Mä tein maanantaina hakemuksen eli 1.8. ja päätös postitettu ja tehty jo eilen Kelan nettisivuilta huomattuani, ohhoh! :)
 
Meille tuli kans äitiyspakkaus ihan hurjan nopeeta. Laitoin hakemuksen 27.7. ja eilen kävin hakeen jo paketin postista. Paketti tuli nopeempaa kun kelan päätös tuen myöntämisestä :D
 
Joo, palatakseni tuohon perhevalmennukseen, että meidän kylällä neuvolan nettisivun mukaan "perhevalmennusta järjestetään tarvittaessa" eli ei ole varmaankaan ollut monta perhettä mukana näissä. Mikähän mahtaisi olla ryhmän minimikoko :) ? Seuraava neuvola on ke 17.8. ehkäpä kysäisen sitten ...
 
Mä päätin tänään etten ota äitiyspakkausta.. vaikka odotan esikoista ja oon aina ajatellu ottavani. Mut totesin että mulla on jo kaikki paitsi, hygienia tarvikkeita, villaasu ja pyyhe.

Oma äiti oli jopa ostanut ihan samanlaisen makuupussin Finlaysonin myymälästä mikä äitiyspakkauksessa on..
 
Lakritsi, sitten ei kyllä varmaan kannatakaan. Tulee muuten vaan kauhee määrä tavaraa.
Meille tuli päätös eilen, nyt ootan millon päästään lähtemään postiin :)
 
Takaisin
Top