Esikoista odottavat

Okei. Meillä taas on iso päiväkoti, joten työntekijöitä myös paljon. :) Mutta eiköhän me molemmat saada soitettua sinne neuvolaan. :wink
 
Ootteko muistanu laskea sen 'kiinalaisen iän' kun katsotte sitä kiinalaista syntymäkalenteria:) Sen mukaan tyttö ois tulossa mutta en uskalla toivoa kun tulee kuitenkin se päinvastainen :D
 
Mie kävin sitä kalenterii kattomassa eilen, tyttöä lupaili :cat: mut mistäs sitä tietää :joyful:
 
Kylläpä olikin heikko ja voimaton olo tänä aamuna, jännä miten nää olot vaihtelee... Mulla olis tyttö toiveissa, siskolla kaksi poikaa, samoin miehen veljellä eli tyttöjä tarvittais :-) mies on tosin sitä mieltä, että heillä tulee suvussa ensin poikia ja vasta parin pojan jälkeen mahdollisuus saada tyttö.. saa nähdä miten käy
 
Aika tyttövoittoiselta vaikuttaa nyt tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaa :D kiva nähdä sitten myöhemmin kuinka hyvin piti paikkansa!

Kauhulla ootan koska paha olo tulee kesken työpäivän, onneksi nyt huono olo on tullut iltaa kohden enemmän.
 
Täällä myös odotetaan kauhulla milloin se paha olo iskee tai eniten pelkään, että töissä alkaa oksettaamaan. Itse kun hoidan 1-3- vuotiaita lapsia työkseni ja pienemmillä on vaipat, niin noita kakkavaippojen vaihtoa odotan ehkä hieman kauhulla.. :)
 
Mulla jänskättää kun aloitan työharjoittelun että miten saan sen kunnialla suoritettua loppuun, kun se kestää elokuuhun asti ja pitäs jaksaa nostella painaviakin juttuja..,siis että jos alkaa masu tulemaan eteen ja saati jos kaiken maailman kasvukipuja tulee.. Toivottavasti säästyy pahimmilta oireilta..koulussa pystysin ottamaan rennommin mut en työpaikassa..
 
No nyt se hemmetin kyökkäily vaihtui oksentamiseen. Tästä se lähtee, tosi kiva yrittää olla töis. :S
 
Voi ei alko joku rusehtava valkovuoto :sad001 täähän on vissii suht normaalia jos jotain tulee mutta oon aiva paniikis. En tiä millä pääsisin ultraan ettei tarttis sitä 150€ maksaa...
 
Noi vuodot on varmasti pelottavia vaikka olisikin ihan normaalia. Toivottavasti vuoto loppuu pian niin ei tarvitsisi huolestua ja mietiskellä.
 
niemja: Oon jostain lukenut, ettei tuo pieni määrä rusehtava vuoto ole vaarallista, vaikka kyllähän se varmasti säikäyttää. Itellä edelleen kova pelko vessassa käydessä, että tuleeko pyyhkiessä paljon verta. TSEMPPIÄ sinulle ja toivotaan, että tuo on täysin harmitonta. :)
 
Joo niin mäki oon lukenu että normaalia olis, ärsyttää kun oon täälä kaukana kotoa syntymäkodis töis.. Toki täälä päivystää lääkäri joka ultraa joten aattelin kysyä häneltä kun työkiireiltä kerkiää että voisko hän ultrata mut nii voisin saada mielenrauhan :)
Pelkään vaan taas keskeytymätöntä keskenmenoa... tissit ei enää kovin kipeät oo mulla oksettaa kyllä edelleen koko ajan. Toivottavasti voisin saada ajan täksi päiväksi nii sais mielenrauhan!
 
Toivottavasti niemja on vaan harmitonta vuotoa ja lakkaa pian. Täälläkin aina meen paniikissa vessaan ja pelkään että onko tullut verta. Ja eikö se oo myös ihan normaalia että alkuraskaudessa saattaa olla vaiheita että oireet vähenee tai niitä on vähän?
 
tiuhtimus kyl miun mielestä se on normaalia että oireet vähenee tai niitä on vähän. Itsellä tosiaan ei oo oikeestaan mitään hirmusia oireita ollu tässä. Nännien kipukin on lieventynyt, mitä ne alussa oli. Enkä oo huolissani, koska jokaisella raskaus on erilainen.
 
Joo toivotaan että menis ohi, nyt ei ainakaa lisääntyny oo eikä kipuja oo... Kattotaan mitä mieltä lääkäri asiasta on ku siltä kysyn :)
 
Mullakaan ei juuri oireita oo ollu. Rinnatkin mulla on monesti ollut paljon kipeämmät joskus ennen menkkoja, kun mitä nyt raskauden aikana. Välillä tulee semmosia "kohtauksia" että väsyttää kauheasti tai on outo olo, mut ei varsinaista pahaa oloa ole ollut ja noikin menee aika nopeasti ohi aina. Tänä aamuna kun laitoin dödöä niin se haisi kyllä todella pahalle ja tuli oikein sellanen paha maku suuhun siitä. En tiiä pitäiskö ostaa jotain hajustamatonta jos ei tota nyt kestäkään enää käyttää.. :-D
mulla on jostain syystä pelko kohdunulkoisesta raskaudesta, jostakin luin että jos on kovasti kipuja ja tulee verta niin saattais olla sen merkki. Ajoittain vatsaa kouristelee joka kai ihan normaalia kun kohtu kasvaa, mutta en tiedä mistä oon nyt keksinyt alkaa semmosta pelätä..
 
Mä tunnun pelkäävän kaikkea,keskenmenoa, kohdunulkoista tms. enne kun saan täysin varmistuksen että kaikki hyvin, sikiö oikeassa paikassa, elossa,terve...mutta en raaski/uskalla mennä ar-ultraan kun en halua huonoja uutisia...joten tässä yritetään oloista päätellä tilannetta ja odottaa nt-ultraan asti jos pääsisi. Yritän ottaa rennosti ja ajatella positiivisesti :)
 
Ainiin, sain töissä kuulla että pääsen äitiysloman sijaiseksi :-D Oon siis vasta saanut töitä muutama kuukausi sitten ja ollut extraajana tähän asti. Hain tota sijaisuutta jo ennen tätä raskautta ja eilen sitten selvis että mut on valittu siihen. En viitsinyt mainita, että saattaa olla et joutuvat mullekin sijaisen syksyllä etsimään.. Vähän oli kyllä inhottava olo tuosta, kun kuitenkin tiedän/tiesin jo olevani raskaana. Mutta ajattelin että ihan hyvin voisin olla vielä tietämättäkin, kun on niin alussa ja voihan tosiaan mennä keskenkin vielä. Onneksi on iso firma ja mukavat esimiehet niin en usko että tuosta tulee mitään ongelmaa :-)
 
Tiuhtimus: Mulla on kyllä samanlaisia ajatuksia, kuin sulla eli pelkään, että tää menee joko kesken tai sitten tuota kohdunulkoista. Itse oon haaveillut tästä raskaudesta (yli vuoden) ja sitten , kun me alettiin yrittämään viime vuonna, niin aina menkat ollut itelle tosi iso pettymys. Joten edelleen on tosi epätodellinen fiilis ja pelko siitä, että menetän tän pienen. :sad001
 
Mulla ekas raskaudes pelot ja tunne koko ajan että kaikki ei oo hyvin, koska vattakivut oli aika koviaki välillä. Ja keskeytymätön keskenmenohan se oli, huomattii vasta nt-ultras. 4 viikkoa luullu että kaikki hyvin ku ei vuotoja ollu ja sikiö oliki kuollu sen rv8... Että nyt sen vuoksi kävin ar-ultras, tiistaina oli kaikki hyvin, nyt pelkään taas tuota kkm vuodon takia...
 
Takaisin
Top