Onpas täällä alkanut kuhina tavaroiden kanssa! Meinasi tulla paniikki tuossa lukiessa, kun tajusin, ettei meillä ole vielä mitään. Täytyy alkaa taas mietiskellä hankintoja, vaikkakin saadaan ilmeisesti paljon tavaroita miehen serkuilta heti, kun heiltä vapautuu. Inspiroiduinkin nyt miettimään :)
Itse ajattelin ostaa Manducon kantorepun, vaikuttaa parhaalta ergonomisesti. Marina87: onko sinulla ollut lisäksi kantoliina? Reppu on varmaan helpompi käyttää ja miehellekin kivempi, jos liina tuntuu monimutkaiselle ja "naiselliselta". Ajattelin vain pitäisikö esim. synnärillä jo kokeilla repun/kantoliinan käyttöä ja onko se liina kuitenkin niin pienelle parempi?? '
Meille tulee hoitopöytä kylppäriin, koska muualla on sen verran vähän tilaa. Täytyy vaan miettiä mihin laittaa vaatteet, vaipat ja muut järkevästi, kun ne taas ei todellakaan kaikki kylppäriin mahdu. Olen katsellut tuollasta ikean sponling hoitopöytää. Sellainen varmaan hankitaan. Onkohan mitään järkeä tehdä niin, että laittaa vain vaippa- ja pesukamat kylppäriin ja sitten siirtyy esim. meidän sängylle pukemaan, kun siinä vieressä olis kaappitilaa??
Kestovaippoja ajattelin ainakin kokeilla. Säästää luontoa ja rahaa ja ilmeisesti herkälle iholle helpommin sopiva. Jos menee liian hankalaksi tai tuntuu raskaalta, siirrytään sitten ihan hyvillä mielin kertakäyttöisiin. Äitini on innostunut tekemään noita kestovaippahousuja ja muita. Itse en ihan tarkalleen edes vielä tiedä, miten koko homma toimii :)
Meillä ei ole autoa käytössä kuin kesällä, kun asutaan Helsingissä ja julkiset niin halpoja ja helppoja. "Autokin" on rättisitikka eli varmaan käytetään kesällä vaihtelevasti sitä ja vanhempien autoja mökkireissuihin.Turvaistuinta ei siis kaiketi tarvita, ainakaan ennen kesää. Mietin vaan, että onkohan takseja, joissa on turvaistuin, ettei tarttis julkisilla tulla sitten sairaalasta kotiin?
Meillä on tiistaina rakenneultra ja tänään tasan puoliväli! Hirveen jännää :) Masukki jo potkii pari kertaa päivässä niin että tuntuu ulospäin. On vaan niin harvaksellaan vielä, ettei muut ole päässeet tuntemaan. Muuten myllertää kovastikin <3
Oletteko jo ajatelleet synnytystä? Mä havahduin tällä viikolla asiaan ja lainasin kirjastosta kasan kirjoja, joista sainkin kovasti luottamusta ja mielenrauhaa. On kiva tietää, mitä oikeasti tapahtuu ja saattaa tapahtua, eikä olla vain mielikuvien ja lukion biologian kurssin varassa. Näköjään siis tällä viikolla alkoi psyykkinen prosessi siihen valmistautumiseen.