ssan
Oman äänensä löytänyt
Joillakin on vaan enemmän oireita kuin muilla.. Itsestäkin on tuntunut, että välillä oon henkisestikin ihan romuna. :D Johtuu varmaankin siitä, kun meidän pikkunen ei kuitenkaan ollut suunniteltu, joten se ihana "suunnittelu-vaihe", mikä on täynnä rakkautta, jäi meiltä tavallaan välistä. Onneksi kuitenkin oltiin molemmat yhtä mieltä siitä, että vauvan onkin tarkoitus tulla meidän elämään. :)
Jessi88, vaikeintahan siinä onkin varmaan avata suunsa ja pyytää apua. :D Monet äidit kun varmasti haluavat selvitä kaikesta ihan itse. Minustakin tulee varmaan sellainen ja loppujen lopuksi olen niin rikki ja väsynyt vauvan kanssa... Saa nähdä.
Liittykää muutkin ihmiset tuonne Facebookin puolelle meidän keskusteluihin! Siellä käy juttu vilkkaana. :)
Jessi88, vaikeintahan siinä onkin varmaan avata suunsa ja pyytää apua. :D Monet äidit kun varmasti haluavat selvitä kaikesta ihan itse. Minustakin tulee varmaan sellainen ja loppujen lopuksi olen niin rikki ja väsynyt vauvan kanssa... Saa nähdä.
Liittykää muutkin ihmiset tuonne Facebookin puolelle meidän keskusteluihin! Siellä käy juttu vilkkaana. :)