Esikoinen tulossa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lau84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai se on niin nopee :o tai ainakin voi olla. katotiinko painoo tai verenpaineita?

Olin sitä ennen neuvolatädillä joka katto verenpaineet, painon ja pissanäytteen, niinku joka käynnillä. Siitä sit lääkärille suoraan. Mulla on menny kaikki hyvin eikä pahemmin oo viel kysyttävää ollu ni aika nopeita käyntejä. Oon kyl lukenu et paljon kunnittain vaihtelee nää käytännöt.

Okei,hyvä tietää!
Mulle terkkari sano et käyn eka sen luona ottamas verenpaineen,hb:n jne..ja sen jälkeen lääkärille :)

Minä sain siskolta jo ison kasan pieniä vaatteita, sekä lahjaksi muutaman bodyn. Osa saaduista on enemmän tytölle, mutta laitetaan sitten hyvä kiertoon jos näyttääkin olevan poika tulossa. Vaikka väreillä ei niin väliä olekaan, niin en minä mekkoa pojalle vielä pukisi. Saa sitten itse joskus jos niikseen tulee... :D :P Vaunut on ollu kiikarissa, luulen että tällä viikolla haetaan pois välipäivätarjous. Saa uudet himpun kalliimmalla kuin käytetyt, niin taidettiin ostaa se ajatus.

Miehen pikkuserkku saa vauvan maaliskuussa joten heiltä saadaan varmasti pieniä vaatteita sitten :D heille tulossa poika. kovasti odotan jo että itekki saa tietää kumpi sieltä on tulossa. myös mun serkku saa vauvan toukokuun lopussa joten ehkä sieltäkin saa jotain.
Oi oi. kunpa tää aika alkais jo pikku hiljaa menemään nopeammin :D

Mun äiti on säästänyt mun ja sisaruksien vauva-ajoilta vaatteita lapsenlapsille. Oon eka meistä kun saa vauvan ja saatiin se laatikko nyt itselle, ihan huikeita retrovaatteita <3 pari juttua oon ite ostanu vauvalle mut muuten on hankinnat vielä tekemättä. Paitsi yhdistelmävaunut tilattiin kun löydettiin netistä tosi hyvä tarjous starttipakettiin, mistä löytyy yhdistelmävaunut, turvakaukalo+adapteri ja sade- ja hyttyssuojat vaunuihin. Käytettynä ollaan ostettu tripp trapp - syöttötuoli ja saatu sitteri. Pikkuhiljaa ostellaan tarvikkeita kun löytyy jotain mieluista hyvään hintaan.

Mä saan tosi paljon kaikkea siskolta, jolla on puolitoistavuotias lapsi. Vaatteita tulee niin paljon, että tuskin tarvitsee paljon mitään ostaa. Saadaan myös vaunut, turvakaukalo, pari sitteriä ja leluja. Itse täytyy hankkia sänky ja hoitopöytä. Tartuin nyt kiinni joulun jälkeisiin alennuksiin ja tilasin netistä hoitopöydän kahdeksallakympillä. Siinä on hoitotason alla kylpyamme, jossa on tyhjennysletku. Alla on pyörät, jos haluaa työntää sitä paikasta toiseen. Tykkäsin myös siitä, kun siinä on paljon lokeroita eri tavaroille. Toivottavasti on hyvä.

Mites onko alkanu masussa tuntuu muutakin kun pieruja? <3 mulla 15+3 ja nyt parina kolmena iltana on tuntunu hassuja hipaisuja vähän siellä täällä navan alla!

Leposyke korkee edelleen, huitelee 85-95akselilla. Maha alkaa mun mielestä näkymään hyvin jo ja mä luulen et kohtu tuntuu jo aika hyvin vaikkei vielä puolessavälissä olla.

On kyl niin jännittävää! Mut kaikki tuntuu niin luonnolliselle ja rauhalliselle.

Mulla tuntui ekat hipaisut ja kuplat just 15+, mutta meni vielä viikko tai pari et saatoin olla varma. Ja siinä viikoilla 16-17 meni monta päivää välillä ettei oikein mitään tuntunut. Nyt 17+6 ja jo viikon ollut liikkeet päivittäisiä. <3

Mä myös oon tuntenut viikon-pari hipaisuja. Nyt parina päivänä oon ollut varma asiasta. Äsken olin lunta kolaamassa ja maha tökkäs kolaan aika lujaa kun kola tökkäs maahan...nyt olis kiva tuntea muutama liike...

Mä liukastuin ulkona portaissa tänään. Kontille laskeuduin, polvet kiittää huomenna. Maha ei osunut mihinkään, joku jurmutus on taas tuntunut. Huonenna vihdoin sydänäänet kuuntelemaan <3

Kävelkää varovasti ulkona!!!

Mulla on ollu icebugit jo monta vuotta. Niille on kyllä löytyny käyttöä, kuten nyt. Loistavat kengät!

Mä ostin maiharit, niissä tuntuu olevan hyvä pito mut tottakai jäiset portaat voi olla salakavalia!

Onni on sikiävät sisarukset <3 sieltä saa onneksi vauvalle kaikenlaista kun ovat vauvatehtailun lopettaneet kun minä vasta nuorimmaisena aloitan :)

Minä ostin oikein liukkaita kelejä ajatellen kengät joissa näytti olevan kunnon pito mutta kyllä sitä saa liukkalla keleillä mennä käsikynkässä avopuolison kanssa ettei liukastu,lämpimät ovat mutta pitoa ei sitten yhtään!

Ootteko käyny kuunteleen jo sykkeitä? Tänään käytiin miehen kaa ja mua niin jännitti+pelotti! Mut on se kyl niin ihmeellistä se jumputus <3 <3 <3 vähän jo aloin miettiä dopplerin hankkimista :) onko teillä doppleria hankintalistalla?

Joo tänään toinen kerta kun kuunneltiin :Heartred
Mä oon myös miettinyt sitä doppleria mut sit en tiiä miten paljon sille tulis käyttöä.

Mä luulen et viikottain kuuntelisin jopa :) täytys hankkii lisäpattereita ja dopplergeeliä [emoji5]

Mulla on doppler ollut viikolta 10 käytössä usein, oon kyllä tykännyt. Tuo mielenrauhaa ja yhteyttä vauvaan. Nyt käyttö vähän harventunut kun liikkeitä tuntunut. Rv18+4.

Takaisin