Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aza miten sukulaisesi reagoi? Me kerrottiin melkein heti perheelle ja läheisille ystäville. Ajateltiin, että jos tulee sitten hyviä tai huonoja uutisia raskauden mittaan, on ihmisiä joiden kanssa voi puhua ja joilta saa tukea jos tarvis. Kerrottiin jouluna kaikille muille. Oli kyllä harvinaisen iloinen joulu!Meillä mies tuntuu suhtautuvan pelokkaammin mahdolliseen keskenmenoon ym. Itse en oikein osaa vielä stressata, kuitenkin vielä niin alussa että aivan kaikki mahdollista.
Me päätettiin odottaa jouluun ennen kuin kerrotaan sukulaisille, silloin ollaan sitten reilusti toisella kolmanneksella. Tulee vähän erilainen joululahja :)
Ooh! Kaksoset! Huimaa! Onnea! Meidän molempien suvuissa on kaksosia, mut ei ainakaan tällä kertaa ole tuplia tulossa.Kaikki suhtautui tosi hyvin uutiseen. Suurin yllätys oli varmaan kaksosuutinen, mitä aluksi ei kukaan oikein meinannut uskoa. Oma äiti rupesi nauramaan ja anoppi sanoi saaneensa ihanimman joululahjan.
Tänä viikonloppuna ollaan kuultu monta vauvauutista. Laskujeni mukaan viisi miehen kaveria/tuttua + yksi sukulainen on saanut/saamassa (ensimmäisen) lapsen nyt tänä vuonna. Juhlavuosivauvoja tulossa siis! Ovat tulleet kaikki lisääntymisikään näköjään :D Tässähän ehtii vielä monta vauvauutista kuulla, koska nyt on vasta tammikuun alku, haha.
Ehkä meidän pitää järjestää yhdessä yhteinen! Mullon kans vähän pöllö tilanne kun mun paras ystävä asuu tosi kaukana ja toinen läheinen on ongelmissa mun elämäntilanteen suhteen...Mulla ei oo oikeen ketään niin läheistä ystävää joka baby showereita vois järjestää et siinä mielessä jäänee multa välistä. Ehkä itse pidän kavereille jotkut pikku illanvietot ennen laskettua aikaa. Baby showerit on kyllä ajatuksena ihana ja tykkäisin et joku yllärin järkkäis