Huhhei, mua pelottaa nyt ihan kauheesti ja tulin tännekki vähän vertaistukee hakemaan. Tänään ois viimein se kauan kaivattu varhaisultra, saadaa ihan kunnalliselta ku on kyseessä pas-raskaus. Ja nyt on sit tietenki nii vahvasti sellanen olo et on kuitenki kohdun ulkoinen tai tuulimuna. Nyt ois viikot 7+2, en tiiä miten uskallan sinne lääkäriin edes mennä jos onki huonoja uutisia. Tällänen tietämättömyys on toisaalta ollu jees, saanu ainaki hetken olla hieman onnellinen tän 2 ja puolen vuoden odottamisen jälkeen.... :) Mut jospa siellä ois kaikki hyvin! Oireet on ollu aika niukkoja, pahoinvointi velloo, tulee ja menee, kerran oon vaa laatannu. Menkkakipuja mahassa aika säännöllisesti ja sit tietty kipeet tissit. Tää niukkaoireisuus tässä pelottaaki!
En oo uskaltanu ite kertoo kellekkään paitsi parhaalle kaverille, mies on kertonu perheelleen joka asuu ulkomailla. Helpompi homma, ku se saa myös ite kertoo niille jos ei kaikki ookkaa hyvin. Mulla ei kyllä energiat riitä semmoseen, ni ootan mielummin edes tän varhaisultran ja sit katotaa kelle kerrotaan ja missä vaiheessa...
En oo uskaltanu ite kertoo kellekkään paitsi parhaalle kaverille, mies on kertonu perheelleen joka asuu ulkomailla. Helpompi homma, ku se saa myös ite kertoo niille jos ei kaikki ookkaa hyvin. Mulla ei kyllä energiat riitä semmoseen, ni ootan mielummin edes tän varhaisultran ja sit katotaa kelle kerrotaan ja missä vaiheessa...