Kyfi1191340
Vasta-alkaja
Mulla myös eka neuvola 27.10 ja varhaisultrassa olen jo käynyt [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho. Pahoitteluni, tämä viesti tuli väärään ketjuun.Huomenta. Tänään kp 22/25 ja tässä kamppailen itseni kanssa, josko testin tekisin. Jos tulee plussa, olisi la 29.6. Oikeastihan kannattaisi odottaa vielä, mutt mulla odottaisi kaapissa clearblue, joten teoriassa mahdollinen raskaus voisi jo näkyä.
Moikka. Täällä ilmottautuu uusi palstalainen. Plussasin reilu pari viikkoa sitten ja olimme mieheni kanssa ihan puulla päähön lyötyjä. Hyvä juttu tämä siis on, mutta jotenkin yllättävä uutinen.
Lähes joka päivä mietin että onko tämä tottakaan? Onko siellä oikeasti joku?
Huomenna eka neuvola. Rv vaihtelee eri laskureiden mukaan 6+6 tai 7+3. En tajua miten noin heittää. Mitä laskuria te ootte käyttäneet?
Toivon että huomenna ultrattaisi neuvolassa. Parina päivänä ollut alavatsa kipeäkin.. Vähän sivulta oikeestaan. Pelottaa jos onkin kohdun ulkopuolinen. Mitään vuotoa ei kuiteskaan ole. Huolettaa.
Moikka. Täällä ilmottautuu uusi palstalainen. Plussasin reilu pari viikkoa sitten ja olimme mieheni kanssa ihan puulla päähön lyötyjä. Hyvä juttu tämä siis on, mutta jotenkin yllättävä uutinen.
Lähes joka päivä mietin että onko tämä tottakaan? Onko siellä oikeasti joku?
Huomenna eka neuvola. Rv vaihtelee eri laskureiden mukaan 6+6 tai 7+3. En tajua miten noin heittää. Mitä laskuria te ootte käyttäneet?
Toivon että huomenna ultrattaisi neuvolassa. Parina päivänä ollut alavatsa kipeäkin.. Vähän sivulta oikeestaan. Pelottaa jos onkin kohdun ulkopuolinen. Mitään vuotoa ei kuiteskaan ole. Huolettaa.