Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nyt mennään kp9 ja täytän tänään 29. Vielä keväällä luulin, että tässä vaiheessa oltaisiin tukevasti raskaana. En odota tältä kierrolta sen enempää kuin olen saanut edellisissäkään kierroissa, mutta pakkohan se on kuitenkin yrittää, meni syteen tai saveen. Kynnys sinne tutkimuksiin menemiseen on tuntunut yllättävän suurelta. Pelkään, että mulle nauretaan, kun on mennyt "vasta" reilut puoli vuotta. No ensi kierron alkuun meinasin nyt varata ne verikokeet sun muut, jos ne päivät osuu arkipäivile.
eilen oli kyllä kiva päivä, käytiin ulkona syömässä ja olla möllötettiin ilman kiirettä.
Vähän on nippaillut tuolla oikealla ja kosteeta on joten siinä mielessä voishan se huomenna olla. Tänään heräsin kieltämättä todella myöhään, mutta ekasta pissasta tein testin, kuten cb:n ohjeet sanoo... jos ovis olis huomenna, niin se ennustaa mulle 26 päivän kiertoa, mikä ei toki ole mulle edes poikkeuksellinen. Nyt pitäisi vaan kelistää se mies, sitäkin on vaan alkanut tämä vauvan teko stressata. En siis kerro sille mitään, mutta yritetään