Kiitos kaikille onnitteluista. Viime su asti ollut sellainen jännä "tieto" että nyt on tärpännyt. Mies ei lainkaan uskonut kun sanoin. Nyt oli pakko uskoa kun tikku lyötiin nenän eteen :D
Mikäs Tytsyyyn tilanne? Menikö vuodoks vai vieläkö on toivoa?
On. Kp.24 ei vielä tätiä näkyvissä aattelin että ihan rauhassa oottelen tonne kp.30 Asti ennenku Alan ees elättelemään mitään toiveita. Ei kyllä hirveesti oo mitään "oireita", mitä nyt alavatsassa nipistelee mutta eihän se ennekään ole mitään tarkoittanut.
Tässä kierrossa ei jotenkin ole odotukset korkealla vaikka ahkeria ollaan oltukin, mutta niin kauan kun ei menkkoja näy on toivoa!
Omanapa. ..kp 20 ..ei o-plussaa. ..joko noi testit on viallisia tai sit mun kroppa...mulla on raskauskeijun one step o-testejä. .aiemmin toimineet hyvin, mutta viimeisimmät olleet eri näköisiä (uusi erä?) ja noihin en oo plussaa saanut..jossain muussa ketjussa joku manasi samoja testejä...maanantaina piti mennä verikokeisiin mutta täytyy soittaa ja kysyä kannattaako nyt mennä...Niistä kai selviäis onko ovuloinut. .en muista mitä kaikkee niistä piti kattoa
Waterlily: yk 4 on tämä kierto, ei aiempia raskauksia. Endo-epäily toi kyllä oman jännityksensä, olin jo alkanut sen gynekäynnin jälkeen asennoitumaan siihen että kauan menee.
Toivottavasti se o-plussa sieltä nyt vielä ilmestyy!
Täällähän minä Waterlily, olen taustaillut, kun eipä tässä kauheasti ole ollut mitään sanottavaa... Olotila on ollut aika masentunut koko alkukierron. Nyt mennään kp9 ja täytän tänään 29. Vielä keväällä luulin, että tässä vaiheessa oltaisiin tukevasti raskaana. En odota tältä kierrolta sen enempää kuin olen saanut edellisissäkään kierroissa, mutta pakkohan se on kuitenkin yrittää, meni syteen tai saveen. Kynnys sinne tutkimuksiin menemiseen on tuntunut yllättävän suurelta. Pelkään, että mulle nauretaan, kun on mennyt "vasta" reilut puoli vuotta. No ensi kierron alkuun meinasin nyt varata ne verikokeet sun muut, jos ne päivät osuu arkipäivile.
Suuret onnittelut Felicity ja tarrasukkia matkaan
Tytsyylle tsemppiä, jatkuiko vuoto? Mäkin näin kyllä aikas selkeän haamun sun testissä.
Onnea Felicity!
Mulla alkoi tänään ihan olematon "vuoto". Ehkäpä ne kuukautiset sieltä taas tulevat. Masentavaa, vaikka ajattelinkin, että tuskin on tärpännyt. Silti toivoin niin.
Täältä nopsaa kommentoin! Eli ihan kunnon vuoto alkoi ja kesti kunnolla 2 pvä! Nyt alkaa taas jo 3 päivänä hiipumaan. Soitin klinikalle ja sieltä sanottiin, että älä aloita vielä nyt la pillereitä, jos on haamu näkynyt vaan vielä teen testin maanantaina ja sit aloitan femar lääkityksen. Tänään tein jonkun precheck testin ja siinä ei ainakaan näkynyt enään yhtään mitään joten vielä ma testi ja sit uutta kiertoa kohti. Ollut kyllä muutaman päivän niin turhautunut olo! Nyt alkaa yk 10 ja kohta meilläkin vuosi yritystä takana...
Kiitos Arwen eilen oli kyllä kiva päivä, käytiin ulkona syömässä ja olla möllötettiin ilman kiirettä.
Mutta nyt tapahtuu kummia! Voiko mulla muka olla ovis jo nyt!??!! Niin se vaan hymynaama piirtyi digin näyttöön tänään, eikä edes pompi... Aloitin testaamisen kp7 ja ei ole pomppivaa naamaa tullut, mutta tänään pysyvä? Nyt on kp10 vasta Kääk. Onneksi tässä nyt on pupuiltu toissapäivänä, mutta nyt pitäiskin sitten saada mies kaadettua äkkiä taas. Digilä testaus pitäis lopettaa tähän, pitäisköhän stä hakea liuskoja jostain, kun nyt on niin outoa, että haluisin jonkun varmistuksen...
Mrsc kp10/?, jos mun ovis on oikeesti nyt niin mun kierto jä 25 päivään, jos luteaali pysyy samana??!
Lisäks kiinnittäisin huomiota oireisiin eikä pelkkään hymynaamaan :) mulla ei ollu ovista vaikka hymynaaman sain, tiiä sitten johtuiko siitä kun pidättelin 3-4h,niin tuli väärä vastaus digiin. Oireet ja ovis tuli siitä sitten oikeesti vasta viiden päivän päästä. :)
Mutta siis kyllä mun mielestä voi kp 11 jo ovis olla :) nii jos se hymy meinaa et ovis on huomenna? Toivotaan että olis ja nyt tärppäis pidän peukut pystyssä!
Mä oon niin huono sanomaan oireista mitään Vähän on nippaillut tuolla oikealla ja kosteeta on joten siinä mielessä voishan se huomenna olla. Tänään heräsin kieltämättä todella myöhään, mutta ekasta pissasta tein testin, kuten cb:n ohjeet sanoo... jos ovis olis huomenna, niin se ennustaa mulle 26 päivän kiertoa, mikä ei toki ole mulle edes poikkeuksellinen. Nyt pitäisi vaan kelistää se mies, sitäkin on vaan alkanut tämä vauvan teko stressata. En siis kerro sille mitään, mutta yritetään
Moikka tytöt,
kätevin edullinen tapa seurata ovistestin pätevyyttä on aamulämpöjen seurailu.
Ennen ovista mulla 36,3-36,4 ja oviksen jälkeen 36,8 kunnes kuukautisiin 3 päivää.
Mä meen just nyt nettiin tilaamaan ovistestejä...
Ninni22, ihanaa menoa siellä
Tytsyy, höh, harmillista, että kestää ja kestää. Peukkuja, että pian saisitte tuloksia!
Mulla ei kunnollinen vuoto ole vieläkään alkanut. Eikä tätä oikeastaan voi edes vuodoksi kutsua. Aljaako vai eikö ala, testatako vai eikö testata. Noh, ehkä odottelen vielä.
Mrsc tuskin sulle kukaan siellä lääkärillä nauraa! Luultavasti kyllä rauhoittelevat ja sanovat, että aikaa on vielä...mutta rahaahan he siitä saavat, että tutkivat! Toivon kuitenkin koko sydämestäni, että tämä nyt olisi se teidän kierto
Tytsyy pahoittelut vuodosta. ...
Mulla kp 21 ja ylläripylläri ovisplussa! Tulossa siis noin 35 päivän kierto...outoa että nyt vasta lh nousi....ultran ja gynen arvion perusteella munarakkula kuitenkin olis ollu oikean kokoinen jo useampi päivä sitten...täytyy huomenna soittaa ja kysyä mitä tää nyt sit tarkoittaa mutta valmiiksi olen asennoitunut siihen, että tämä on turha kierto. ..ei varmaan ole enää munasolu voimissaan. . Mutta toki me silti tämä plussa hyödynnetään! !! :)
No kylläpä sulla antoi ovis Waterlily itseään odottaa! Onko myöhäisellä oviksella huonoja puolia? Sen mä tiesin, että liian aikainen, oliko se nyt ennen kp 10, ovulaatio voi tuottaa "keskeneräisiä" munasoluja, mutta voiko sitten liian myöhäinen olla ongelma? Eikös 35 päivää mene kuitenkin vielä aika normaaleihin kiertopituuksiin?
Milloin sulla olis Tiania pitänyt vuodon alkaa, ootko jo myöhässä?
Katjushka, piru vie kun piti alkaa niitä lämpöjä mittaamaan, mutta jotenkin se on siinä aamulla jäänyt... nyt siitä olisi ollut hyötyä! :banghead:
Viimeisin kierto oli 35 päivää, nyt menen päivässä 31. Koska tämä on vasta toinen luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen, niin tuo kierron pituus on vielä vähän haussa..