Esikoinen toiveissa

Onnea odotukseen Aeli & Felicity! :happy: Noista aamulämmöistä kysyisin teiltä ja kaikilta asiaan vähääkään perehtyneiltä, että tuliko teillä notkahdus lämmössä silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (ja sitten taas nousu) vai jatkuiko lämpö korkeana koko matkan ovulaation ajoista?

Mietin, että tuo lämpöjen seuraaminen olisi hyvä vaihtoehto, kun jostain syystä tikuttelu ei ole mun kehon juttu. Huomasin selkeästi viime kierron lopulla 4 pvää ennen vuodon alkua laskun lämmöissä. Ja tuntui, että lämmöt oli siihen asti tosi korkealla ovulaatiosta. Tosi positiivista huomata hyviä merkkejä pitkästä aikaa.:happy: Vinkkejä ja lisätietoa lämmöistä otetaan vastaan! - Katjusha? :wink

Arwen kp 10/28-31 yk5

Anteeksi kun yhtä äkkiä tulin huutelemaan minä vaan en kestä ku tämä päivä Alko hymyillä! Tämän kierron otolliset hetket käsillä.

Ei ihme että edelliset kuukaudet on menny ns. hukkaan. Pupuilut on lopetettu jo kun ne olisi pitänyt aloittaa...

Olen myös juonut greippimehua ja ekan kerran huomaan oikeasti että sillä on ilmoihin vaikutusta ollut ennen niin kuivakkaa.

Nyt plussatuulia kaikille ja pahoittelut negoista ja onnea plussanneille! Jatkan taustailua täällä.

Liitteet

• 20151015_082832.jpg
    20151015_082832.jpg
    372 KB · Katsottu: 135
Arwen, lämmöt olis korkealla alkaen ovulaatiosta, sitten voi tulla yhden päivän implantation dip jossain 7-9 dpo. Sitten jatketaan korkealla kunnes lähtee laskemaan 3-4 päivää ennen vuotoa. Jos lämmöt pysyy ylhäällä 18 dpo asti on odotettavissa mahdollisesti hyviä uutisia :) Lämmön taso riippuu keltarauhashormonista, ja jos raskaus on alkanut niin sehän pysyy sitten korkealla vaikka miten pitkään :)

Minjelmiina onnea hymynaamasta ! Ja hauskoja hetkiä sen hyödyntämisen parissa :p

Noi hitsin aamulämmöt jäi multa taas mittaamatta. ..ehkä sit ensi kierrossa :) toki voisin nyt mitata ja katsoa tuleeko notkahdusta loppukierrosta.... Vaikka ovista edeltäneet päivät jäikin mittaamatta..

Mikähän se on kun mulla ei ikinä voi mikään olla ns. selkeetä ? :woot::eek:

Mitäs mieltä testistäni täällä? :) Tänään päivällä tehty, heräsin vasta joten pidättänyt olen sen ajan :woot:

MUTTA, jottei kaikki olisikaan ihan niin selvää niin multa otettiin eilen aamuna hcg verestä ja soitin neuvolaan äsken sitä tulosta -> alle yksi on tulos, et ole raskaana. Sitten neuvottiin tekemään uusi testi viikon päästä.

Mitämitä? Yritin kysyä neuvolasta että voiko olla mahdollista yhdessä yössä näin nousta, ei vastattu oikein juutaeikäjaata vaan uutta testiä viikon päästä.

Aloin miettiä:
1.Voiko raskaustesti reagoida ennen kuukautisia noin johonkin hormooniin?
2.Onko kiinnittyminen voinut tapahtua vasta eilen esim. Päivällä? (En mene takuuseen, mutta kuin eilen olisinkin tuntenut hetkellisen voimakkaan tunteen alavatsalla?)
3. Ehkä tässä testissä on joku vika?

Ääää, kylläpä rassaaa. Kuitenkin ajattelen että verestä tehty olisi tarkka? :confused:
Oon taas ihan pihalla... Lunnossa testi vielä himpun tummempi mielestäni kuin kuvassa.
Toki toivon että verestä otettu testi olisi vain "liian aikaisin" ja viivat alkaisi tummentua ja tietysti että kaikki olis hyvin :Heartred
En vaan halua elätellä liikaa toivoa kun sattuu tippua taas korkealta jos näin ei olekkaan.

Tänään kp26/28-32 ja dpo10 tai 11.
ps. kopsasin tekstini toisesta keskustelusta kun niin pitkä :p

Liitteet

• 12166101_10205444465420045_701267126_n.jpg
    12166101_10205444465420045_701267126_n.jpg
    62.5 KB · Katsottu: 148
Muokattu viimeksi:
Kyllähän tuo plussalta näyttää...haalealta tosin..mutta verikokeen tulos hämmentää. ..käsitykseni on että hcg voi tuplaantua, mutta eihän se siltikään vielä tänään r-testissä näkyisi...en sitten tiedä voiko siinä olla eroja, että kuinka näkyy virtsassa ja veressä....jännät paikat sulla! Tsemppiä odotteluun... :)

Ja kyllä, sen verran tosiaan tätä omaakin kroppaani seuranneena tiedän ettei ne haamut ole aina mitään totudentorvia. Täytyy varmaan sitten uudestaan testailla ellei menkat ala.

Huuh, todella hieno plussa! Tarrasukkia ja hyviä vointeja Huiskis!

Täälä edelleen pään särkyä, pieni flunssa vissiin iskee kun pää täynnä räkää ja lämpökin koholla. Yskiessä alavatsalla ihan kauheit repäsyjä + nännit on tosi arat ja töröttää tyhmästi :D
Toivottavasti olis joku kyydissä, jotenkin kauheen vahva tunne, että olis tärpänny :0
Kp 19/28

Jennyhannele, luulen että tuo sun flunssa on parasta tähän kohtaan :) plussia, plussia lisää ketjuun!!

Jännät paikat alkaa oleen, tosiaan oli ovulaatio la-su. Siitä asti on nippaillu ja repäisyjä tullu vatsassa. Jostain syystä kokoaika on vaan semmonen tunne, että nyt on tärpänny.
Toivotaan parasta, oon myös ollu jotenkin tosi rauhallinen, enkä oo raskaustestejäkään ajatellut yhtään. :)
Oltiin eilen syömässä, söin mun lempihampparia Chikosissa ja en pystynyt syömään sitä, siis se majoneesi aiheutti niin kauheen kyökkirefleksin, että avopuolisokin säikähti et oksennanko just siihen paikkaan :D tiedä sitten mistä johtuu, mutta hyvin normaalista poikkeava tilanne oli :)

Mun erikoinen tilanne näyttää nyt tältä :Heartred
Tänä aamuna klo:05:30. Enhän malttanut olla katsomatta onko yhtään viiva vahvistunut eilisestä.

:love7

Mutta en uskalla liikaa innostua ennen kuin menkat on jääneet pois.
Toivon todella että tämä olisi se pysyvä plussa :Heartred

Liitteet

• 12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    42.3 KB · Katsottu: 132
Muokattu viimeksi:
Kiitos onnitteluista!

Onnea vauvakuume!

Kun nyt mietin, niin on tässä jotain oireitakin ollut:
- Menkkoja edeltävät finnit ovat pysyneet poissa
- Illalla on väsyttänyt tavallista paremmin, mutta nukkuminen on ollut levotonta. Olen kuitenkin herännyt tosi virkeänä.
- Eilen koko päivän vatsassa tuntui oudolle, ei nyt ihan kipua, mutta melkein.
- Alkuviikosta oli ummetusta, mikä on tosi harvinaista minulla.
- Ehkä alkuviikon mielialan heittelykin liittyi tähän

Neuvola-ajan sain marraskuun puoliväliin. Nyt ilmeisesti siis 4+6 (neuvolan laskelmien mukaan) ja la 18.6.

Takaisin