Esikoinen toiveissa

Nyt mä olen ihan sekaisin että mitä piti kenellekin sanoa kun hurjasti olette kirjoitelleet.
Waterlilylle ainakin onnea hyvistä uutisista.
Mrsc toivomme edelleen että tuhruksi vain jää.
Naskalille vielä onnittelut, kyllä on ihan lupa ottaa kaikki irti tuollaisesta onnesta!
Ja Katjusha on kyllä ihan uskomattoman vahva mimmi!
Täällä onkin vasta tänään dpo 4, laskin väärin eilen :D kummalliset kolotukset jatkuvat..

Mitä ******? Täälläkin alkoi joku ihme vuoto. Ei kramppeja eikä mitään. Kp 22 eli aikaista on menkoille ja dpokin on vasta 5. Olen hämmentynyt.

Felicity, saitko sä ovisplussan, että ei ainakaan ovuloimattomuudesta johdu? Mulla oli ne kaksi kolmen+ viikon kiertoa, kun ei tullut ovista ollenkaan. Mutta voi todellakin olla merkki jostain hienostakin, että seuraile tilannetta :)

Joo oviksen tikutin ja plussan sain. Siksi olen sitä mieltä että ei ainakaan menkkojen pitäisi alkaa.

Joo no eipä tässä mitään näkemistä ole. Kramppaa ja yöllä oli tullut vähän jo ihan vertakin. Hassua sinänsä, että varsinainen niagara ei ole vielä alkanut. Lopputulos on kyllä varmasti selvä, että eipä siinä mielessä tarvii odottaa :meh:

Katjushka: Itse en ole koskaan akupunktiossa ollut, mutta yksi ystävä on saanut siitä ison avun selkäkipuihinsa. Pyörtyi tosin ekalla kerralla lääkärin vastaanotolla ja säikäytti nuoren lääkärin puoli kuoliaaksi valahtamalla tuolilta lattialle :hilarious: siitä lähtien se tehtiin makuultaan.

Felicity: Mulla oli kesäkuussa tuollainen kierto, missä tuli aika raskasta tiputtelua dpo 5-9 ja sit menkat ihan normaalisti dpo 15 alkoi. Olin tikuttanut oviksen ja kaikkea. Gyne sanoi sen suurella todennäköisyydellä olleen jonkunlainen hormonihärö. Mutta jos jää vaan yhteen päivään niin voihan se olla kiinnittymisvuotokin. Toivotaan niin :)

Heippa!

Täällä ensimmäinen inssi tehty viikko sitten 25.9 perjantaina. Täällä piinaviikot siis käsillä. Ajattelin ensi la 10.10 testata silloin dpo 15. Tänään dpo vasta 7. Odottavan aika on vaan niin pitkä. Lueskelen täällä taustalla teidän muiden juttuja päivittäin. Onnea kaikille plussanneille! :)

Tsemppiä piinailuun Tytsyy, toivottavasti siellä joku jo kiinnittymistäpuuhailee :)

On. Ja kp1... Päivän positiivinen on kuitenkin se, että kierto on säännöllinen ja luteaalivaihe kyllä ihan tarpeeksi pitkä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :happy:

Felicity, kiitos! Jospa tuo sinun vuotosi olisi tosiaan tuota mainittua kiinnittymisvuotoa? Peukkuja pidän sille! Samoin Tytsyyn tilanteelle!

Mrsc, voi kurja. :sorry: Mutta eihän sitä tosiaan tiedä, jos se tästä kierrosta tärppäisi, kun teillä oli se sotasuunnitelmaa jo tehty :wink Aika monihan täällä on kertonut, että juuri kun oli saanut suunnitelmia tehtyä tulevaisuuden varalle oli sitten heti tärpännyt.

Kirveli, kiitos sinullekin :) Täytyy kyllä sanoa, että ainakin omalla kohdalla huomasi sen eron niihin "kuviteltuihin" oireisiin kun oikeasti osui tärppi kohdalle. Etenkin tuo pahoinvointi on sellaista, ettei sitä voi kuvitella. Eikä toivottavasti pahene tästä, tämän kanssa vielä pärjäilisi. Onko sinulla ollut millaisia oireita?

Mulla oli alkuviikoilla aika inhottavia mahakramppeja mut ne on onneks loppuneet jo monta viikkoa sitten. Joskus vk 6-8 tienoilla oli jatkuvaa kuvotusta mut en oksentanut ku kerran. Sen jälkeen onkin ollut tosi hyvä ja oireeton olo. :) Eilen olin toisella neuvolakäynnillä ja pieni sydän jumpsutti kovaa dopplerissa. <3

Sun laskettu aika on muuten tasan kaksi kuukautta mun jälkeen. :)

Kiva kuulla, ettei ole ollut mitään maatamullistavia oireita :) Mutta sehän on tietenkin ihan yksilöllistä, mitä kenellekin tulee. Silti, vaikka joutuisikin koko raskausajan kärsimään niin on se sen arvoista!
Oi että, odotan kovasti itsekin, että pääsee ekan kerran kuulemaan sykkeen ja jossain vaiheessa näkemään tuon pikkuisen. Ei osaa kyllä kuvitella sitä tunnetta.

No niin, meillähän on sattunut hyvin päivät. Kukahan olisi sitten seuraava, la 6.8. tai miksei jo 6.7? :wink

Tytsyy, onnea tulevaan viikkoon. Siellä on nyt jännät tilanteet toivottavasti päällä teille :joyful: Tuolla meidän ikääntyneiden ketjussa yks just odottaa 7. viikolla inssistä - jospa teille kävis nyt yhtä onnekkaasti!
Kirvelille ja Naskalille nautinnollisia raskausoloja!!
Joky kyseli adoptiosta: mulle se olis passannut, mutta miehelle ei - ja nyt olen jo sen ikäinen (ikärajat tulee vastaan), että en haluaisi itsekään enää vuosien jonoa siihen, kun tässä omassa "jonossa" ollaan oltu 10 vuotta :hungover: Ehkä me lähdetään tukiperheeksi tai jotain, kunhan saadaan oma elämä ensin kuntoon (eli ratkaisu johonkin suuntaan tässä asiassa). Kuulin jostain, että sijoitusperheessä pitää olla oma huone joka muksulle. Meidän talo on tällainen "kesämökki", eli vain yksi makuuhuone - vaikka muuten ei ole yhtään ahdasta. Ehkä kelpaisimme edes juurikin tukiperheeksi, toivon mukaan :p!

Zemppiä nyt teille kaikille !! Osais taas jotaa kannustavaa sanoa, mutta ei nyt löydy sanoja.
Plussan puhalluksia ja voimahaleja teille kaikille vahvoille naisille !! :love2

Tosin, en mäkää täällä oo osannu rennosti ottaa. Raskauden nauttimisesta puhumattakaa... Ehkä ens viikolla sitte, jos kaikki ok. Sormet kumminki ristissä, ettei nyt tarvis tälle puolelle hetkeksi taas palata. Enkä tarkoita asiaa loukkaavalla tavalla, vaan toivon, että tää kyytiläinen olis meidän. Ja toivon teille kaikille tietysti samaa !! Ja että pääsette jo keskustelupuolta vaihtamaan :wink

Ja onnea uusille plussille, mitä täällä on ilmaantunu !! :)

Ja Katjusha, mun omat vanhemmat on sijaisperheenä ja niillä tällä hetkellä 5 sijaislasta ja mun pikkuveli asuaa vielä kotona :grin Ei niille jokaiselle kyllä omaa huonetta tarvi olla :wink Tosin 4 on sisaruksia ja yks sitte pienempi, päälle 2vuotias :) Nää vanhemmat siis 7 vuotiaasta ylöspäin :grin Tytöt ja pojat samassa huoneessa ja pikkunen nukkuu tietysti porukoitten kanssa :) Siellä talossa sitä vilskettä kyllä riittää :hilarious:

Zara 7+1

Zaralle tsemppiä, hyvin kaikki menee etkä tälle puolelle palaa muuta kun kertomaan kuulumisia! :)

ON: Vuoto jäi kuin jäikin yhteen päivään. Ihan hirveesti jännittää ja testit polttelee tuolla laatikossa vaikkei niissä nyt vielä mitään näkyisi. Ens la asti yritän sitkuilla testaamatta, saa nähdä miten onnistuu :) Niin hurjasti jännittää etten osaa nyt edes pelätä pettymystä :D

Felicity kp 24/? dpo 7

Zara, ymmärrän mitä tarkoitat ja toivon itsekin samaa. Ei vaan osaa nauttia tilanteesta, kun miettii, jospa tää onni otetaankin pois. Itsekin sorruin tänä aamuna tekemään taas testin, kun etova olo loppui muutama päivä sitten. Onneksi oli viivat vahvistuneet edellisestä, niin sai edes jonkinlaisen välirauhan itselleen. Pitäisi vaan luottaa.

Felicityllä on kyllä jännät paikat! Todelliset piinapäivät alkakoon! :nailbiting: Ja Tytsyyy saa myös olla jännän äärellä, teidän molempien testejä odotellessa!

Muoks. Jäi sanomatta Katjushalle, että teistä tulee varmasti loistava tukiperhe jos siihen ratkaisuun päädytte!

Takaisin