Suuret onnittelut plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!
Pienen hiljaiselon jälkeen yritän löytää positiivisen asenteen, kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu. Yksi ylipitkä kierto taisi tasata homman ja viimeisin kierto oli kuten kuuluu. Keho alkanut pikkuhiljaa heräämään. Jotenkin silti tuntuu, että tässä hetki vielä vierähtää. Voi kun jouluksi tulisi hyviä uutisia. Mukavaa viikkoa kaikille!
Pari päivää tarkoituksella pitänyt taukoa foorumilta..nyt tulin kurkkaamaan jos vaikka olis jotain jännää tapahtunut :) loppuviikosta tuun sit kattoo felicityn ja
Tytsyyn plussat
Mulla kp 17..gynen ennustamaa ovista ei oo näkynyt..alkaa taas epätoivo saada otteen, mutta ehkä tää tästä..tänään ollut kyllä vihlaisuja oikealla puolella että ehkä siellä jotain tapahtuu. ..turhauttavaa. .
Voihan kurja Tytsyyy Minäkin nään tuossa kyllä hailakan viivan, ettei olisi kemiallinen? Inhottavaa, kun tulee tuollaista turhaa toivoa, ja sitten joutuu pettymään.. Toisaalta, jos vuoto ei ole vielä kunnolla alkanut niin toivoa on vielä?
Zaralle onnea, hyvältä näyttää! Meillä olisi kahden viikon päästä ultra myös edessä, silloin pitäisi olla 7+2 viikot :)
Muille isot plussatuulahdukset, kesäkuisissa olisi vielä hyvin tilaa
Minä kans näen haamuviivan, Tytsyy! Seurailehan menkkoja, ettei ole vale-sellaiset..Onko ruvennut vuotamaan kunnolla? Elättelen täällä myös toiveita :)
Tsemppiä kaikille! Täällä menossa kp27. Ei yhtään tietoa, millainen kierto tästä tulee. Päätin, että en testaa ainakaan viikkoon vielä. Jotenkin on sellainen olo, että en ole raskaana kuitenkaan. Kuukautiset on helpompi tapa pettyä kuin negatiivinen testitulos
Kiitos kaikille tsempeistä! Paperiin pyyhkiessä tulee kunnolla, mutta ei pönttöön asti. Mä varmaan vielä teen viikonloppuna testin varmuuden vuoksi kun tuo haamu kummittelee mielessä! Hoitajakin sanoi viimeksi, että vaikka tulee menkat tee silti vielä testi ennen uusien lääkkeiden aloittamista.