Moikka kaikille!
En olekkaan ennen tähän ketjuun komentoinut ja nyt ajattelin että jotakin rustailen.
Esikoinen olisi kovasti toiveissa myös täällä
Ei olla miehekkeen kanssa yrittämälläyritetty taikka miten sen nyt ottaa, olen kaksi viimeistä kiertoa sattunut tekemään ovistestin juuri oviksen aikoihin mutta ainakaan viime kerralla ei tärpännyt
Tässä kierrossa onkin ollut mielenkiintoinen tilanne kun menkat olivat lähes oireettomat ja yleensä olen aina ensimmäisenä päivänä aika kipeä. Ovista testailin huvin vuoksi kp8 ja ajattelin ettei se mitään näytä, mutta vastauksena olikin iloinen hymynaama < hieman hämmennyin ja ajattelin varmistaa vielä r-testillä tilanteen, sain muutaman haamun mutta nekin hävisivät joten raskaana en siis ollut. Seuraavan kerran tuli ovisoloja n.viikon sisään ja testasin ja kp15 sain taas hymynaaman, tiedä sitten oliko mahdollinen tuplaovulaatio vaiko ensimmäinen positiivinen tulos jokin virheellinen? No hyödynnetty on jokatapauksessa tästä kierrosta, toivon mukaan tärppäisi
Olen käyttänyt hormonaalistaehkäisyä yläaste ikäisestä saakka ja tämän vuoden alkupuolella lopettanut kokonaan niiden käytön, käyttövuosia kuitenkin ehti toki välissä kertyä. Viime talvena vielä jouduin vaihtamaan merkkejä ja muotoja usemman kerran eikä mikään loppujenlopuksi sopinut joten lopetin kokonaan. Kierrot tasoittuneet mielestäni ja tosiaan ovulaatiotesteistä positiivisia tuloksia saan, toki en voi olla 100% varma tapahtuuko mitään oikeasti....?
Tällähetkellä taitaapi olla kp23/28-32 ja dpo8. Mitään oireita ei ole joten tuskinpa on sattunut onni minun kohdalleni tälläkään kertaa
Testailla taidan kuitenkin koska minussa on himotestaajan vikaa
Paljon onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille!
~Vauvakuume
*Tjottailua/yk 3.*