Oon niin fiiliksissä Sarinan plussasta 
Ihan mahtavaa!!! Onnittelut vielä tähänki ketjuun.. :)
Iiliina,mulla alkoi kans tökkimään avokado km raskaudessa yhtäkkiä, paria viikkoa ennen (jolloin olin tietämättäni raskaana) söin taas sitä kuuluisaa avokadopastaa ekstra avokadolla päivittäin! :) jännää miten nuo mieliteot muuttuu :)
Täällä jo kp 22/28-37, mihin tää aika oikein on menny??!
Jos tietäisin kierron pituuden ni ois helpompi :) eli ei hajuakaan dpo:sta tai onko se ovis edes ollut vielä :)
Mukavaa päivää kaikille!
Muoks. Hyvä asenne Beisla :)

Ihan mahtavaa!!! Onnittelut vielä tähänki ketjuun.. :)
Iiliina,mulla alkoi kans tökkimään avokado km raskaudessa yhtäkkiä, paria viikkoa ennen (jolloin olin tietämättäni raskaana) söin taas sitä kuuluisaa avokadopastaa ekstra avokadolla päivittäin! :) jännää miten nuo mieliteot muuttuu :)
Täällä jo kp 22/28-37, mihin tää aika oikein on menny??!
Jos tietäisin kierron pituuden ni ois helpompi :) eli ei hajuakaan dpo:sta tai onko se ovis edes ollut vielä :)
Mukavaa päivää kaikille!
Muoks. Hyvä asenne Beisla :)

Osittain syynä on kyllä se, et PCO:ssa ovistesti voi kuulemma antaa aika vahvoja viivoja mihin aikaan kierrosta tahansa. Plus että mun mun kokemus David-liuskatesteistä on et ne on ihan hanurista (ehkä siksikin ku ne ei näytä mulle ovista
Minkäs ikäistä porukkaa täällä on? En ole malttanu viel lukee koko viestiketjua, siellä tietty saattaa tämä info ollakin...
.. mulla on alkanut parin päivän sisällä pistellä alavatsaan ja vähä oksettaa ja närästää. 
sopivasti tälleen viikonlopun kunniaksi!
<3