Sarina, hurjasti onnea vielä täälläkin!
Sä kun olit vielä tän ketjun aloittaja, oli jo aikakin plussata. Mikä onni, että aloitit ajoissa ovistestauksen.
Starling, ihanaa mökkireissua teille. Siellä kelpaa kyllä viettää läheistä aikaa.
starling ja Riekonmorsian, kiitos kysymästä, ihan hyvillä mielin tuntuu että taukokiertoa odotan. Vauvakuume on kyllä kova, mutta on tää jatkuva kahden viikon sykleissä eläminen myös rankkaa, niin uskon ja toivon että osaan ottaa tauon positiivisesti. Myös sitä oon miettinyt, että tuntuu että riippumatta siitä, millä keinolla yrittää raskautua - perinteisessä suhteessa, luovuttajan kanssa tai klinikalla - monille tulee jostain syystä jossain vaiheessa taukokierto. Tarkoitan siis ilman lääketieteellistä syytä. On lomamatka tai kipeenä tai muusta syystä ei pääse puuhastelemaan oikeaan aikaan, tai aikataulut ei sovi luovuttajan kanssa yhteen, tai klinikka on lomalla tai on viikonloppu... Näitä tulee, se on osa elämää ja yrittämistä.
Rakel tervetuloa! Kiva kun lisää vähän "vanhempaa" sakkia, mä täytän kesällä 31. Toivottavasti lääkäristä olis apua siihen PCO:hon, vaikka harmi ettei ehkä onnistu luomuna. Mutta parempi kai tietää ajoissa mitä voi tehdä, kun ehkä yrittää turhaan tosi pitkään?
mindiS, tervetuloa tähänkin ketjuun! Toivotaan, että teillä on ollut vain huonoa tuuria matkassa kun plussaa ei ole vielä tullut, ja pian saat esitellä kahta viivaa meille. :)
s-, kaipa ehkäisyn lopetus voi hyvin muuttaa menkkoja. Toivottavasti seuraava kierto jo toisi plussan teille!
Mun menkkojen tosiaan pitäis alkaa huomenna, tai viimeistään lauantaina. (Viime kierrossa jäi päivän pidemmäksi.) Voi olla että jos huomenna ei tätiä näy, teen testin iltapäivällä, koska ollaan illalla menossa kavereille ja he saattaa tarjota viiniä.
Jemberry jes, sullahan on pian taas piinapäivät käsillä!
Joo, mä tosiaan soitin ensin julkiselle puolelle, mutta sieltä olis saanut vain ajan yleislääkärille johonkin kesäkuulle, ja sieltä vasta lähetteen gynelle.
No, varasin sit ajan parin viikon päähän yksityiselle. Niille voi ainakin puhua suoraan lapsitoiveesta. Varasin vielä sellasen lääkärin, jonka kohdalla lukee että erikoistunut lapsettomuushoitoihin. Ehkä tästäkin syystä taukokiertoa odotan ihan hyvällä, kun tuntuu että silti teen jotain projektin eteen.
MrsH, hyvä idea kirjoittaa oireita ylös. Mäkin oon vähän sitä tehnyt, niin voi sit myöhemmin tarkistaa.
Liliina, jännä kyllä miten eri ihmisillä tulee inho ihan eri ruokia kohtaan. Heti vaan harmitti sun puolesta, avokadot on niin hyviä! Mut ehkä niistä kerkeää nauttia taas myöhemmin.
On. Tosiaan raskausoireet hävinneet (miten yhdellä negatestillä onkin niin iso parantava voima?) ja menkkoja edeltävät oireet tullu tilalle. Jostain syystä oon silti nyt ihmeen hyvillä mielin. Kyllä tää tästä vielä joskus plussaksi muuttuu! :)
Kp29/29, dpo14