Esikoinen toiveissa

Jeee Sarina! :) Vahvistumista viivalle <3 Huomenna aamulla teet testin ja ilmoitat meille HETI!! :D

Beisla, kurja nega! :( Starling kysyikin jo, että millä fiiliksillä tauko kuukausi?

Sanni kiva kun kävit kertoo kuulumisia! :)

Tervetuloa uudet! :)

Tsemppiä kaikille piinailuun ja +++ tuulia! :)

Kiitti kaikille :) mun kädet tärisee eikä tätä vaan tajua! Kauhee pähkäily täällä et uskaltaaks tuhlata huomenna jo ton digin minkä kävin äsken ostamassa vai pitäskö odottaa perjantaille? :woot: Tein siis ton erittäin herkän liuskan ja sit apteekin oman tossa iltapäivällä lyhyestä pidätyksestä ja molempiin tuli viiva, apteekin tosin toooooooosi haalea mut nähtävä kuitenkin.

Mä oon ehkä sikskin vähän kauhuissani ku eihän mulla oo mitään oireita oikein!? o_O siis palelua ollu ja sitä alaselän polttelua mut siinä se. Kuivaakin on edelleen. Toivottavasti kaikki menee silti niinkun pitää. Tänään olin ihan super kiukkunen töissä ja kukaan ei uskaltanu puhua mulle :D

Mut eipä mulla mitään konsteja oikeen oo, tässä kierrossa ONNEKSI olin ajoissa ovistestien kanssa koska mulla tosiaan oli ovisplussa kp14 eli aiemmin mitä koskaan ennen, yleensä ollu vasta joskus kp25 --> mikäli on ees tullut. Kuten mä aiemminkin epäilin ni ehkä ne terot herätteli mun kroppaa ku niil katkastiin se edellinen megakierto...

Kertoilen tänne kyl jos tulee viel jotain mieleen :) ehkä mä en stressannu niin paljon nyt kun tiedostin et jossei tärppää nyt niin ens kierrosta alkaen olis ollu ainakin ne clomit ja luget apuna, mut nyt niihin ei tarvinnu sit koskea. Mut heti meinaa uutta stressiä pukata et jos tää viedäänkin meiltä nyt pois kun vihdoin ja viimein onnisti. Mut päivä kerrallaan :)

Hirrrveesti plussapuhuria teille :love7

Beislakin sieltä vielä plussaa eks vaan :)

Sarina, mä tekisin varmuuden vuoks digin vasta parin päivän päästä :) mutta selkeä viiva sulla kyllä tossa liuskassa on joten varovaiset onnittelut! Toivottavasti se siitä vahvistuu leffaviivoiksi ja saat digiin haluamasi tuloksen :joyful:

Moikka kaikille! Tääl on nyt niin hyvä karma ku on plussanneita, niin voisin tulla seuraksi jos vaikka se tarttuis! :cat: Onnea paljon teille!

Oon 32 v ja ekaa yritetää, ollaan vajaan vuoden yritetty ja nyt todettu PCO. Noin kuukauden kuluttua lääkäri jossa selviää labratulokset ja mietitää jatkoja. Joku mainitsi, että ois ollu kiva ns. luomusti onnistua tulemaan raskaaksi, ja sitä mäki harmittelen. Tosin on aika lyhyt yritys vielä takana. Toisaalta harmittaa, kun kaikki etenee niin hitaasti kun kuitenkin on todettu, että ongelmia on. Yhden EHKÄ oviksen oon bongannu koko tänä aikana ja kierrot pitenee koko ajan päivällä-parilla. Kuitenki alle 40pv vielä toistaiseksi ollut. Sisko ja äiti sikiää ku mitkäki, ylipainoa ei ole enkä polta, mut voihan se PCO tulle kenelle tahansa. Ja on varmaa muitaki syitä miks ei onnistu, niitä ei ole vielä selvitelty. Mut toivotaan....:happy:

Tsemppii kaikille yritykseen, eihän vaivuta epätoivoon? :smiley-angelic001

Sarina, ne apteekin testit ei huhujen mukaan anna kyllä mitään toivoa, jos ei ole aihetta! Eli kyllä se nyt on positiivinen!

Oireettomuudesta älä ole huolissasi. Mulla oireet on ollut alusta saakka ihan minimaalisia, ja silti mun kohdusta elämää löytyi. Nyt NAUTI ja pidä itsestäsi huolta, se on paras keino taata pikkuiselle hyvä elämän alku <3
Onnea kovasti ja tsemppiä matkaan!! :Heartbigred

Helou kaikille! :) päätin nyt tulla kuumeilemaan tännekkin esikoisryhmään raskaaksi 2015 ryhmän lisäksi.

Ekana sarina1 kyllähän siellä viivaa näkyy ja toivotaan että vahvistuu. Paljon onnea siis :)

Täällä onkin niin paljon tekstiä että varmasti nimet ja kaikki jutut ei ihan heti pysy mielessä, mutta pikkuhiljaa.

Starling ihana päästä varmasti miehen kanssa mökille rauhoittumaan, siellä kyllä taatusti sielu ja mieli lepää! Ja on aikaa sitten talletellakin oikein urakalla ja sponttaanisti ;)

Beisla olen niin pahoillani kun nega mutta jospa plussatuulet löytäis sutkin vihdoin.

Meillä olisi miehen kanssa esikoinen haaveissa ja kunnon yritystä ollutkin 11/14 asti, ja joka kuukausi olen löytänyt raskausoireita ja tikutellut raskautta ahkerasti, mutta täti on joka kuukausi muistanut minut. Nyt menossa kp 6/26-28

Beislalle pahoittelut negasta<3 meinaatko testata vielä myöhemmin,jos eivaan vielä näkynyt?
Sarina,suuret onnittelut ja vahvistunista viivalle!<3
Tervetuloa myös uusille! :)

On. Kp 6, menkat loppu jo maanantaina,kumman lyhyet oli. Muutenki erikoiset.. Toki varmaan siksi että ekat luomumenkat niin kaippa ne voi olla erillaiset kun pillereitä syödessä? :o vähä tekis mieli varmuueks testata mut jotenki ei halua katsoa sitä tyhjää testikenttää.. Ehkäpä vaan oottelen,kylläpä niitä oireita tulee jos toisin ois. Nyt vaan uutta kiertoa tulille :p

Sarina JEE!! Kyllähän siinä selkeästi viiva näkyy :smiley-bounce016 Tämä ilahdutti kyllä erityisesti ja luo toivoa tällaiselle pitkäkiertolaiselle :) onnea!

Tervetuloa mukaan Rakel ja mindiS :)

Kiva Sannis kun kävit kertomassa kuulumisia! Ootpas jo hyvillä viikoilla, muistan myös kun vasta plussasit :p

Beisla harmi kun tuhruttelu taas alkanut :( Luinko täältä vai toisesta ketjusta että meinaat soitella asiasta lääkärille? Varmasti ihan hyvä soittaa ja kysyä, ei siinä mitään menetä :)

Starling hyvää mökkilomaa teille! Nauttikaa yhteisestä ajasta, hyville kiertopäiville osui loma onneksi :wink

Mitäs muuta piti kommentoida... Mä oon niin hidas vastailemaan. Päivittäin kyllä luen viestit mutta puhelimella selailen niin on niin hidasta.

Muokattu viimeksi:
Jeee Sarina1!!! Viivalle vahvistumista <3 Varovaiset onnittelut :)

Tervetuloa Rakel ja mindiS!

Pahoittelut negasta ja tuhrusta Beisla :(

Tsemppiä kiertoon kaikille!!
Kohta niitä plussia alkaa satelemaan :) toivon mukaan ainaki!!

Täällä oli kp 21/28-37, tänään huomasin et rinnat tosi arat..nippailuja vähän mut ei niin paljon kun esim eilen.. Eli kait se ovis meni sit.. No parin viikon päästähän sen sitten huomaa et millon se ovis oikeesti oli! :) km jälkeen kun vielä opettelen tunnistamaan ovis oireita.. Oon kyl kirjoitellut melkein joka päivä tuntemuksia ylös,et jos jatkossa osaisi 'lukea' kehoa paremmin..

Hyvää huomenta! Täällä herätty ennwn neljää pirteänä ku peipponen (herätyskello olis soinu 5.15) :wacky:

Mut jaan teillekin mun tän aamun ihastelun aiheen! :HeartredNyt vaan toivon et kaikki menee hyvin.

Hyvä jemberry jos sait toivoa, kyllä teillekin viekä tämä onni suodaan! Mä olin jo välillä kuolla stressiin mut niin se vaan yllätti!

Tervetuloa uusille ja plussaonnea teillekin! :)

Liitteet

• 1427338004268.jpg
    1427338004268.jpg
    221.3 KB · Katsottu: 117
Sarina, hurjasti onnea! Nyt pikaisesti vatsankasvattajien joukkoon, ettei se joulukuisissa vielä hetki sitten yksi odotellut foorumilainen jää ihan vaille seuraa :grin

Beisla, kiitos kysymästä. Täällä odotellaan parin viikon päästä varhaisultraan pääsyä ja tarkkaillaan jokaista tuntemusta haukkana. Yhtenä päivänä oli vähemmän oireita, ja olin heti ihan paniikissa. "Onneksi" oireet ovat kuitenki jatkuneet. Pääasiallinen rytmi on: Aamulla "menkkakipuja", koko päivän vessahätä, nälkä ja väsymys, illalla pahoinvointia ja totaalinen virran loppuminen/nukahtaminen jänniin paikkoihin. Avokadot oli pakko jättää pois ruokalistalta, koska ne alkoivat maitua tosi pahoille.

Plussatuulia teille kaikille, liitytte pian Sarinan seuraksi! :smiley-bounce016

liliina rv 5+2

Sarina, hurjasti onnea vielä täälläkin! :wav Sä kun olit vielä tän ketjun aloittaja, oli jo aikakin plussata. Mikä onni, että aloitit ajoissa ovistestauksen.

Starling, ihanaa mökkireissua teille. Siellä kelpaa kyllä viettää läheistä aikaa.

starling ja Riekonmorsian, kiitos kysymästä, ihan hyvillä mielin tuntuu että taukokiertoa odotan. Vauvakuume on kyllä kova, mutta on tää jatkuva kahden viikon sykleissä eläminen myös rankkaa, niin uskon ja toivon että osaan ottaa tauon positiivisesti. Myös sitä oon miettinyt, että tuntuu että riippumatta siitä, millä keinolla yrittää raskautua - perinteisessä suhteessa, luovuttajan kanssa tai klinikalla - monille tulee jostain syystä jossain vaiheessa taukokierto. Tarkoitan siis ilman lääketieteellistä syytä. On lomamatka tai kipeenä tai muusta syystä ei pääse puuhastelemaan oikeaan aikaan, tai aikataulut ei sovi luovuttajan kanssa yhteen, tai klinikka on lomalla tai on viikonloppu... Näitä tulee, se on osa elämää ja yrittämistä.

Rakel tervetuloa! Kiva kun lisää vähän "vanhempaa" sakkia, mä täytän kesällä 31. Toivottavasti lääkäristä olis apua siihen PCO:hon, vaikka harmi ettei ehkä onnistu luomuna. Mutta parempi kai tietää ajoissa mitä voi tehdä, kun ehkä yrittää turhaan tosi pitkään?

mindiS, tervetuloa tähänkin ketjuun! Toivotaan, että teillä on ollut vain huonoa tuuria matkassa kun plussaa ei ole vielä tullut, ja pian saat esitellä kahta viivaa meille. :)

s-, kaipa ehkäisyn lopetus voi hyvin muuttaa menkkoja. Toivottavasti seuraava kierto jo toisi plussan teille!
Mun menkkojen tosiaan pitäis alkaa huomenna, tai viimeistään lauantaina. (Viime kierrossa jäi päivän pidemmäksi.) Voi olla että jos huomenna ei tätiä näy, teen testin iltapäivällä, koska ollaan illalla menossa kavereille ja he saattaa tarjota viiniä.

Jemberry jes, sullahan on pian taas piinapäivät käsillä! :grin
Joo, mä tosiaan soitin ensin julkiselle puolelle, mutta sieltä olis saanut vain ajan yleislääkärille johonkin kesäkuulle, ja sieltä vasta lähetteen gynelle. :rolleyes: No, varasin sit ajan parin viikon päähän yksityiselle. Niille voi ainakin puhua suoraan lapsitoiveesta. Varasin vielä sellasen lääkärin, jonka kohdalla lukee että erikoistunut lapsettomuushoitoihin. Ehkä tästäkin syystä taukokiertoa odotan ihan hyvällä, kun tuntuu että silti teen jotain projektin eteen.

MrsH, hyvä idea kirjoittaa oireita ylös. Mäkin oon vähän sitä tehnyt, niin voi sit myöhemmin tarkistaa.

Liliina, jännä kyllä miten eri ihmisillä tulee inho ihan eri ruokia kohtaan. Heti vaan harmitti sun puolesta, avokadot on niin hyviä! Mut ehkä niistä kerkeää nauttia taas myöhemmin. :grin

On. Tosiaan raskausoireet hävinneet (miten yhdellä negatestillä onkin niin iso parantava voima?) ja menkkoja edeltävät oireet tullu tilalle. Jostain syystä oon silti nyt ihmeen hyvillä mielin. Kyllä tää tästä vielä joskus plussaksi muuttuu! :)
Kp29/29, dpo14

Takaisin