Esikoinen toiveissa

No joo, kieltämättä rv.16 kuullostaa paljolta! Tosiaan hetkittäin tuntuu, et vastahan mulla se raskaustesti pamahti plussaksi ja jännäilin täälläkin et mitä mikäkin oire muka tarkottaa, et tuleeko menkat vai ei :grin
Nyt kun mietin, niin en edes muista niitä paniikinomaisia päiviä ja hetkiä, kun nipisti aivastaessa ja illalla tuli vilunväristyksiä. Nyt kun aivastaa, niin tuntuu et koko sisuskalustoa vihloo, ja iltaisin on niin kuuma, et pitää käydä nukkumaan ilman peittoa! :wink

Mutta tää aika nt-ultran ja rakenneultran välillä on mulla 9 viikkoa, niin tuntuu et ihan kamalan hidasta touhua! Tänään tasan 5 viikkoa rakenneultraan. Nyt kuvittelen tunteneeni ekoja liikkeitä, pulahduksia ja elohiiren tyyppistä nykimistä. En tiedä onko se vauva vai suolisto joka siellä nykii! :grin

Onneksi kevät ja valoisa aika on tosiaan tuloillaan. Mä uskon, et kevään tulo tuo mukanaan myös hedelmällisiä kiertoja ja positiivisia raskaustestejä :wink

Onpas Sannis jo ihanan pitkällä! Kaikkea hyvää sulle odotukseen :) kyllä se rakenneultra sieltä pian eteen tulee! Ja hupskeikkaa kun ootkin jo yli puolen välin :)

Kiitos Anskunen! Eiköhän tämä tästä päivä ja viikko kerrallaan...

Jään nyt oottelee, kuka täällä plussaa seuraavaksi :wink

Beisla pahoittelut negasta. Voikumpa muuttuisi vielä! ♥ teetkö uutta testiä ennen kuin menkat myöhässä?

Sannis86 mukava kuulla sinusta! Ihanan pitkällä jo olet sinäkin! Tsemppiä ru:n odotteluun, tulehan meille kertomaan ultrakuulumisista! :)

Täällä dpo10. Eilen oli alaselkä ja vatsa niin tulessa varsinkin iltaa kohti et kävelystä ei meinannu tulla mitään. Tänään on taas niin oireeton päivä ollu tähän asti kun olla ja voi. Hyvällä mielikuvituksella vois olla rinnat vähän arat mut siinä se. Alan olla varma, et ei se plussa tästäkään kierrosta tullu :(

sarina1 Toivotaan nyt kuitenkin, että tulisi plussa. Voihan olla että kun alussa vaihtelee päivät paljon.

Mä päätin, etten ala tunnustelee mitää oireita ellei tuu sitten voimakkaana. Se on sit nii ärsyttävää kun menkat alkaa. Kun tuntuu että kaikki oireet voi liittyä raskauteen :D Vitsi nyt koitan pidättää tätä uutta pissaa nii pääsen koittaa saanko mitää viivaa ovistestiin, harmittaa kun olisin halunnu tehä aamupissasta mutta kait se näkyy päivälläkin.
Mul tuntuu olevan taas mini pieni rakko kun nyt jo kiristää älyttömästi mut jos tonne 12 jaksais pidättää :D

Ihankun olisin joskus ollut lukevinaan et ovistesti olis parempikin tehdä esim. Iltapäiväpissasta eikä siitä aamun ensimmäisestä. En muista kyllä syytä! Täytyykin käydä ihan uudelleen lukemassa :)

Tuli tosi hailakat viivat mutta en tiiä sit. tuli suht pian mutta tosiaan pystyin pidättää huimat puol toista tuntia ja pidin testiä vaa joku 10 sekunttii siel ku muistin väärin sen ajan. Ehkä koitan tänää myöhemmin uudelleen jos vaikka sais kunnolla tehtyy tai sit huomenna :D

Jos mulla ei mennyt sekasin km jälkeen kierto niin se ovulaation huipentuma oli eilen, voi hitto ku ei ollu eilen näitä nii ois varmasti nähny oliko :D no ei sillä niin suurta väliä ku talleteltu on joka tapauksessa mut kauheesti kiinnostaa tietää :D

Jaa siellä alkaa Sarinalla, Sabetilla ja Jasmilla olla jännät päivät testienne kanssa! Toivotaan plussia kaikenlaisiin testeihin!

Itellä niin tylsää kun kp4 vasta. Viikon päästä folliultra.. Sitä odotellessa..

Kyllä viikko menee jellis äkkiä! :)

Täällä kaiken tän kuivuuden keskellä tuli äsken pyyhkiessä sellanen maitokahvin värinen klöntti :D se sitä varmasti parhaiten kuvaa. Vähän sellanen rihmamainen mut meinas ruveta oikeen naurattaa se väri?! :D ja kaikenlisäks tänään onkin dpo11 eikä 10 kun äsken laskeskelin uudestaan.. Jokohan sitä huomenna uskaltas testata...

Sannis, kiva kuulla susta! Oothan sä jo tosi pitkällä, ihanaa kun pääset ostamaan äippävaatteita. :) Pysyköön sulta nyt tuhrut poissa säikyttelemästä.

Mitenköhän meidän muut plussanneet jaksaa? Vesta, sohwia, liliina? Muut jotka unohdan? :oops:

Sabetti, nyt kun alkoi tuhruttelukin, niin odotan ainakin perjantaille. Menkkojen pitäis alkaa silloin, tai viimeistään lauantaina. Jos ei ala perjantaina, teen varmaan testin, koska ollaan illalla menossa kavereille ja siellä on varmaan viiniä tarjolla.

Sarina malta vielä, ei sitä tiedä miten on käynyt. :) Kuulostaa oudolta sun klöntti, olikohan jotain vanhaa verta? :confused:

Jasmi, no pääasia että ootte talletellut. Vaikka onhan hyvä testata suurinpiirtein milloin ovis on, mutta jos nyt meni ohi niin ensi kierrossa oot jo kärppänä valmiina! :)

Jellis, äkkiä se aika menee, pian sä taas piinailet täällä.

On. Kp28/29, dpo13. Tuhru on ollut vähäistä tänään, mutta jotain sieltä tulee vähän väliä. Plääh. Enää ei kyllä masenna niin kuin eilen. Tulee varmaan uus masis kun menkat alkaa, mut nyt odotan ihan hyvillä mielin. Ens kierrosta tulee sitten taukokierto, kun sekä mulla että luovuttajalla on lomareissu. Saa pääparka vähän taukoa piinailusta. :grin

A-P-U-A!! Mitäs mieltä ootte?

Liitteet

• 1427293667612.jpg
    1427293667612.jpg
    331.8 KB · Katsottu: 115
Kiva kuulla Sanniksesta! Oletpa jo pitkällä... kaikkea hyvää loppuraskauteen! Käyhän sitten rakenneultran jälkeen viimeistään taas päivittelemässä kuulumisia meille!

Beislalle pahoittelut negasta ja tuhrusta! :sad001 Millä mielellä olet taukokierron suhteen?

Sarinan puolesta kovasti toivon, että jääkin täti tällä kertaa tulematta!

Mulla alkoi tänään loma. Viikonloppuna lähdetään miehen kanssa mökille pienenä irtiottona arjesta. Ovista olen tikutellut ja vähän ihmetellytkin. Sain kp 12 (eka tikkupäivä) heti tasavahvat viivat testiin, mutta ovikseen liittyvät tyypilliset oireet jäivät tulematta, joten epäilen, ettei se testi mikään oikea ovisplussa ollut. Nyt siitä asti on näyttänyt negaa. En pistä pahitteeksi kyllä, jos ovis nyt osuu tuohon mökkiviikonloppuun/loman ajalle. :)

starling kp 15/31

Sarina, kyllä siellä haalea toinen viiva näkyy!! Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista!! :woot:

Takaisin