Esikoinen toiveissa

Tervetuloa Nannulle minunkin puolesta :)

Odotan myös mielenkiinnolla ja jännityksellä sitä päivää kun saa testata.. :) nyt aattelen että teen sen sitten kun menkat viikon myöhässä, mieli voi olla toinen ja kaapit onkin väärällään kaiken maailman testejä.. :D

Toivottavasti testaussuunnitelmasi onnistuu, Tintti! Luulen, että ainakin saat vähemmän päänvaivaa mahdollisten haamujen tulkinnasta.

Sarina: On meillä pupuiltukin :) Just tuon takia oonkin kellistelly miestä, et täti tulis, kun se on just usein saanu vuodon alkamaan. Ihan hirveesti ei oo tehny kyllä mieli ees pupuilla, kun turvotus oli niin paha :(

Oottelen vielä. Lueskelin jotain nettihöpinöitä raskaushormoonien noususta, ja siellä oli kokemuksia siitä että vasta viikko-kaks oletetusta menkkojen alusta alkais kotitestit näyttää plussaa. Se viittaa vaan hitaaseen hormonitason nousuun, ilmeisesti tosi yksilöllistä... :) Käyn tänään rtestejä lisää apteekista, ja samalla ajattelin napata foolihapot matkaan myös.

Eihän tässä ole vielä viikkoakaan täti myöhässä, et sen puoleen kai toiveet voi vielä pitää elossa.

Toivottavasti pian meistä joku jo plussan tänne tois <3

Veikkaan myös että säästän vähän hermojani etten oo joka päivä mittailemassa :) mutta vielä pitää odotella kevääseen..

Syökö joku jotain vitamiineja, foolihappoa, muuta mikä ehkä auttais/olisi hyväksi jo yrityksen aikaan?

Tuota foolihappoahan ainakin suositellaan jo yrittäessä. Mä söin sitä yhen purnukan, mut nyt en oo saanu aikaseks hakea lisää... Mietin nyt, et ottaisko apteekista sellaset vitamiinit, jotka sisältää myös ton foolihapon, niin tulis molemmat sit samassa napsittua...

Hep! Minä syön foolihappoa, ja gelee royalea. Foolihapon alotin vasta hiljattain mut tota gelee royalea oon syöny nyt 2 kiertoa.

Mies aina nauraakin mulle ku mun aamu alkaa aina miljoonalla nappulalla kaikenlaista, kun syön myös jatkuvasti maitohappobakteereja vatsan toimintaan, seleeniä ja tyrosiinia (tää matkii siis sitä tyroksiinia jota käytetään kilpirauhasen hoitoon lääkärin määräämänä). Tosta tyrosiinista muuten, mulla on ollu kaikenlaisia kilppariin liittyviä ongelmia ja muutama kuukaus sit löydettiin struuma, ja kävin nyt taas viimeviikolla laajassa verenkuvassa ja kilpirauhastesteissä ku oon muutenkin sairastellu nyt syksyllä, niin mun kilppariarvot oli parantunu aika paljon! Et ei noi ihan humpuukia oo noi luontaistuotteet! Päätin kokeilla sitä kun mun arvot oli niin rajalla et sitä lääkettä ei viel määrätty. Mutta joo :grin mä vähän innostuin!

Sarina toihan on hieno juttu! Oon kans kuullu et nihkeesti antaa lääkärit noita kilpparilääkkeitä jos arvot vain rajoilla. Uskon kyllä minäkin kaikkiin luontaisjuttuihin, joskus tulee vähän innostuttua kun hamstraa noita pillereitä joka lähtöön :P

Juuri kun toivottelitte plussatuulia, niin sain tänään ovistestiin plussan!! :smiley-bounce013

Nyt kyselenkin, että koska kannattaa pupuilla? Mies ei ole kotona tänään ja tulee vasta illalla/yöllä. Riittääkö huominen? Ei kai nyt mene ovis hukkaan? Testissä luki, että ovulaatio tapahtuisi n. 24-48h päästä. Eilen illalla ovistestissä viiva oli vielä hailakka, tänään yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mitään ovislimoja ei vielä ole. Fiilis on aika uskomaton, mun keho toimii niin kun pitääkin! :grin

Niin ja mä syön myös foolihappoja sekä nyt olen muutaman päivän lipitellyt greippimehua. Sen lisäksi käytän d-vitamiinia, sinkkiä, maitohappobakteereita ja mustaherukansiemenöljyä, mitkä auttaa mun atopiaan. Mustaherukansiemenöljyä suositellaan muuten atoopikoille odotusaikana, sillä se Turun yliopiston tutkimuksen mukaan vähentää lapsen atopiariskiä.

Beisla, kiitos! :)

Mä alotin foolihapon ja Gelee Royalen tähän kiertoon myös. Oon yrittänyt syöttää foolihappoa miehellekin, kun sen ruokavalio on niin kauheen yksipuolinen (sisältää lähinnä pekonia :laughing021) ettei saa varmaan edes murto-osaa tarvitsemastaan. Ei se kyllä ole kun vaan kaksi ottanut, ja nekin kun oon pahalla silmällä painostanut vieressä, että luulis kulauttavan jo. :cool:

Lisäksi mä olen syönyt kesästä lähtien säännöllisesti omega 3, ja aina talvikaudet käytän D-vitamiinilisää.

Nyt Nannu miehen kanssa laatuaikaa vaan pari päivää. :) Jos olette viimepäivänä pupuilleet, niin sitten voi olla jo talletukset tehtykin. ;) Eikös ne tallenteet voi jopa 5 päivää säilyä siellä jemmassa :)

Tuo mustaherukansiemenöljy onkin hyvä vinkki, kiitos! Meillä miehen kans molemmilla lievä atopia, näin talvisin oireilee lähinnä.

Tervetuloa Nannu!! :welcome

Täällä käytössä d-vitamiini 50 mg ja foolihappo. Lisäksi tässä kierrossa aloitin greippimehun litkimisen ja vähän oon pohtinut vehnänalkioöljyä (tms), josta oli puhetta tuolla 2015-ryhmässä, kun taustalta sitä seurailin. Mut meneekö tää mun pyrkimys tjottailuun sit ihan pipariksi, kun tähän kiertoon hankittu elämäni ekaa kertaa myös ovistestit!

Kopsasin tekstin 2015-ketjusta :)

Nyt kävikin niin, että meillä odotetaan vauvaa. Netin laskureiden mukaan 10.9. on la.

Ollaan miehen kans ihan onnesta soikeina täällä. Ihan pökertyneinä tässä ihmetelty tuota plussaa, josta ei todellakaan voi erehtyä enää.

Kiitos kaikille peukutuksista ja myötäelämisestä, varsinainen piinaviikko takana, mut niin vaan plussa tuli kuin tulikin

Mä luulen, et keskityn nyt hetken tähän omaan vatsaani ja taustailen täällä foorumilla. On jotenkin niin sekaisin, ettei jaksa keskittyä mihinkään.

Mut ehdottomasti seuraan ja luen teidän viestejä edelleen, ja vilpittömästi toivon teille jokaiselle tän saman onnen tunteen mahdollisimman pian!!

Kommentoin sit, kun taas ajatus luistaa. Ja enköhän mä tonne syyskuisiin sit mene muiden perässä kunhan aika oikea. Tällä hetkellä ajatus vaan ja ainoastaan siinä, et pysyispä rusina nyt mukana syyskuuhun asti <3

Ps. Jos mä nyt jotain opin, niin nega ei oo aina nega, kärsivällisyys palkitaan :)

Onnea Sannis vielä tässäkin ketjussa :love7

Kuinka paljon sulla oli nyt kuukautiset myöhässä ennen kuin plussa näkyi?

Voi että, valaa kyllä uskoa meikäläiseenkin, ettei sen ensimmäisen negan tarvitse musertaa, vaan toivoa on niin pitkään kun tätiä ei näy! Täällä on talletukset jo tehty ja yritän kans tärpätä vielä syyskuisiin mukaan. :)

Ihanaa Vesta! Älä tosiaan masennu niistä negoista, jos tätiä ei näy niin pidä vaan lippu korkealla! Mä kerkesin viikon aikana menettää toivoni jo kymmeniä kertoja, mut tässä sit palkinto odotuksesta :)

Toivon kovasti, et haikara päättäis myös teille tuoda nyytin syyskuussa <3

Apua sannis!!!! Mikä ihana uutinen täällä nytkun taas kerkesin lueskelemaan!!! :) onnea :Heartred taas se todistettiin et ihmisillä nousee niin erilailla se hcg että mihin sitä tässä enään uskoisi!

Takaisin