Sarina, täti täällä vierailemassa ja nyt alkaa siis yk 4 keskenmenon jälkeen. Olen nyt pyrkinyt päästämään irti siitä kipeästä oman lapsen kaipuusta ja yritän ajatella niin, että vauva tulee sitten, kun sen aika on. Ennemmin tai myöhemmin ja se riittää. Pyrkimyksenä sellainen tjottaileva asenne kuin viime kesäkuussa. Greippimehun litkimisen aloitin silti nyt tässä kierrossa!
En ole päättänyt vielä, mutta ehkä tikutan oviksenkin. En ole aiemmin sitä tehnyt, mutta nyt viime kierrosta jäi epäilys, ovuloinko ollenkaan, kun menkat ovat niin niukat. Negan olen testannut, joten valemenkoista ei ole kyse.
Myös minä oon lämmöistä ymmärtänyt, että on hyvä merkki, jos jäävät ylös. Oletko aiemmin seurannut lämpöjä? Missä vaiheessa aiot testata,
Sarina? En ole nyt niin tarkasti enää seurannut tuota Raskaaksi 2015 -ryhmää, vaan ajattelin pitää vähän taukoa sieltä, että ei tulisi niin paljon notkuttua täällä foorumilla ja mietittyä vauvajuttuja.
Beisla, kiitos! Vaikka en mä kuitenkaan miellä, että meidän tilanteeseen liittyisi sillä tavoin lapsettomuutta. Meillä on vasta reilu puoli vuotta yritystä alla ja yksi ikävä ja surullinen kokemus. Uskon kuitenkin vahvasti, että tämä vuosi tuo tullessaan uuden raskauden. :)
Meillä on nimistä juteltu muutamia kertoja silloin, kun ei vielä edes yritetty. Mies lähinnä silloin teilasi kaikki mun nimiehdotukset. Mitenkään vakavasti ei nimistä keskusteltu silloin. Kesällä kun olin raskaana, juteltiin kerran nimistä. Sen hetken muisto on jotenkin tosi hauska ja vaalin sitä mielessäni. Oltiin aika väsyneitä molemmat ja aika hulvattomia ehdotuksiakin lenteli ihan vitsimielessä. Siis sellaisia ehdotuksia, ettei ne edes olleet mitään olemassa olevia oikeita nimiä.
Mutta mietittiin me ihan oikeastikin jotain nimiä jo, lähinnä pojalle. Mulla on mielessä yksi nimi, jonka tahtoisin antaa lapselle, jos hän on poika ja tuosta nimestä ja sen merkityksestä mulle oli keskustelua eikä mies sitä teilannut. Kyseessä olisi kuitenkin varmaan ennemmin toinen kuin ensimmäinen nimi. Hiljattain mieleen on tullut myös yksi kaunis tytön nimi, jonka tahtoisin tyttärelle mahdollisesti nimeksi antaa, jos meille sellainen suodaan. En ole kuitenkaan miehen kanssa ottanut sitä puheeksi. Nimistä ei olla juteltu tuon kesäisen keskustelun jälkeen.