Esikoinen toiveissa

Hyvä että oli hyötyä tyrosiinivinkistä! :)

Starling, en testannut kun muutaman liuskan mitä oli jäljellä ja kun ne lopou niin en hakenut enään uusia, niihin en huippua ehtinyt saamaan kiinni mut ne oli kyllä sen verran vahvat jo siinä vaiheessa et epäilen sen kyllä kaikesta huolimatta olleen vasta tulossa myöhemmin, mutta mistä noista tietää :/

Pidän peukkuja et saatte ovikset hyödynnettyä ja plussaatte tästä kierrosta :)

Heippa kaikki.olen uusi jäsen täällä.Olemme puolison kanssa esikoisesta haavelleet nyt reilut 10kk.tänään testiin piirtyi ensimmäistä kertaa ehkä haamu!!Auttakaapas tyhmää.Onko tuo haamulainen vai pelkkä värjäytymä tms?:(

Liitteet

• 2015-01-07 15.22.42.jpg
    2015-01-07 15.22.42.jpg
    331.4 KB · Katsottu: 177
  • 2015-01-07 15.22.42.jpg
    2015-01-07 15.22.42.jpg
    331.4 KB · Katsottu: 169
Hei Babyluv! Mä olen maailman kaikkeuden huonoin haamujen näkijä, mutta tuossa ehkä näen haamulaista, kun klikkaan kuvan isoksi ja zoomaan... Mikä dpo sulla on menossa? Jos nyt ei onnista, niin jää ihmeessä turisemaan tänne meidän muiden esikoista toivovien joukkoon!

Noh siis mulla sellainen tilanne että menkat alkoivat juuri silloin kuin pitikin mutta tää vuoto on nyt omalla kohdalla kiin epämääräisen niukkaa että epäilykset heräsivät..josko olisivatkin ne kuuluisat valemenkat Normaalit voimakkaat menkkakivutkin olivat tällä kertaa puolta helpommat ;) Mutta jee jos joku muukin nökee tuossa mahdollisesti haamulaista :) nyt vuotoa vähän vajaa 3pv.:)

Babyluv, minäkin näen haamun! Uutta testiä vaan lähipäivinä kehiin! :) Niin ja tervetuloa!

Ihanaa :) Ja kiitos!Johan mulla kestikin että sain tehtyä tunnukset tänne..viime kuukaudet seuraillut keskusteluja vain sivusta ;) täytynee ostaa huomenna uusi testi :)

Tervetuloa, Babyluv! Mä en ikinä näe mitään "haamutesteissä", mutta mun mielestä tuossa sun testissä nimenomaan näkyy pikkasen väriä, eikä vaan viivan paikka. Ja haaleankin pitäis olla plussa, toivotaan että viiva vahvistuis parin päivän jälkeen.
Starling varmaan yritti kysyä, tiedätkö kauanko sulla on ovulaatiosta? Useimmilla näkyy aikasintaan 12 pv sen jälkeen, mutta hormonitasot nousee niin yksilöllisesti.

Mulla on ovulaatiosta nyt noin 14+ päivää.En tikuttele ollenkaan koska omaan voimakkaat ovulaati tuntemukset jo omasta takaa joten en ole täysin varma :)

Lähinnä ihmettelen näitä niukkoja "kuukautisia".Yleensä vuodan kuin seula,ja nyt nämä ovat todella paljon niukemmat.Hyytymiä ei juurikaan tule joten epäilen joko vamekuukautisia tai sitten vakn normi menkat mutta vähän oudot sellaiset :D Tuo mahdollinen haamu pisti epäilykset nyt vain heräämään.Jos varhainen keskenmeno olisi niin luulisi että verta tulisi normaalia enemmän tao edes normaalisti :O

Babyluv tervetuloa munkin puolesta! Testaa ihmeessä nyt parin päivän päästä uudestaan, mäkin nään jotain noissa kuvissa :)

Tervetuloa babyluv! :) minä näen kanssa haamulaisen ja toivon sille vahvistumista :)

Kiitos sarina1 :).Viiva on nyt haalistunut tikussa mutta kyllä se vielä hailakasti sieltä erottuu.täytynee huomenna ostaa uusi testi :)

No, eihän ne ole luotettavia testiajan jälkeen kuitenkaan. Jos haamu tuli testiajalla, se kuulostaa minusta lupaavalta.

Minäkin näen babyluvin testissä punaista väriä :) voimistumisia!

Mulla ei ole vieläkään selkeää ovislimaa, yksi läpinäkyvähkö klimppi tuli (yök) tänään. Ovistestiin tuli eilen tasavahvat viivat, tänään aamulla aavistuksen hailakammat. Ei olla keritty pupuilemaan ollenkaan, kun anopin remontti on pitänyt miehen kiireisenä. Tänään menossa siis kp 23, viimeiset "talletukset" tehty kp 20 & 21. Toivottavasti onnistun kellistämään miehen tänään illalla. :wink Saa nähdä, kuinka pitkä tästä ensimmäisestä kierrosta tulee.

Nannu, luultavasti sen 21 pitäisi kyllä riittää, siittiöt elävät monta päivää. Toivottavasti saat miehen kellistettyä, mutta en usko että kannattaa stressata, vaikket saisi. :)

Onko muuten mahdollista ettei raskaushormonia ole vielä tarpeeksi vaikka ns.kuukautisetkin alkoivat, koska haamun jälkeen tein uuden testin puolen h sisään ja siihen ei ilmestynyt haamun haamua.Ja haamu testin virtsa oli kerennyt olla rakossa kauemmin?!

Babyluv, puoli tuntia on kyllä tosi vähän vessakäyntien/testien välillä... Aamupissastahan noita testejä muutenkin suositellaan tekemään ja virtsa saisi olla rakossa ainakin sen neljä tuntia.

Takaisin