Esikoinen haaveissa 2016

Mitäs tänne kuuluu? Täällä ovista metsästelen ja odottelen,josko aikastuisi hiukan...ens vkloppuna anoppilassa ja siellä ei viiti pupuilla,joten jospa tulee ennen perjantaina... nyt kp. 13

Negaa näytti :sad001 Oireetkin hävis ykskaks viime viikolla.. Testailen vielä perjantaina tai lauantaina varuilta uudestaan, kun lauantaina Kaijan keikka..... :grin
Kp 32

Täälläkin negaa näyttänyt kun viime kuun lopulla testailin ja eilen ne menkatki alkoi :sad001uusi kierto ja uudet yritykset eikä mitään stressiä :wink

Omppu, oviksesta kuluu keskimäärin 14vrk kuukautisten alkuun. Jos 2vkon päästä oviksesta ei oo menkat alkanut niin voi testata :)

täällä kuume selätetty,ainut vaan että tulla tupsahti sen verran pahaan saumaan tuo usean päivän korkea kuume että vei oviksen mennessään,harmittaa,kun satsasin tähän kiertoon kaikki vehnänalkioöljyt,greippimehut yms... ja nyt sit kuumeen takia ovista ei tullutkaan,kovasti testailen josko kuitenkin edes myöhässä tulisi... posti toi digitestit ja liuskat.. toivon ettei menis koko kierto hukkaan ja pääsis edes yrittämään tärppiä :)
Lilooo mikä siellä tilanne?? oliko mahtava keikka,oon itse kova kaija fani :)

Emmä tiedä. Varmaan siitä et lopetin huhtikuussa ehkäsyn. Ekat menkat tuli puolen vuoden päästä ja tokat vähä alle 2 kuukauden päästä. Ni ei kai sit kroppa oo alkanu toimii vieläkään. Katotaa kauan menee näis kolmansien tulemiseen..

Höpönpöpö tuo on tosi kurjaa että kestää nuin kauan ennekuin kroppa normalisoituu. Milloin käyt lääkärissä? vai ootteletko vielä rauhassa, että hormonitoiminta tasaantuu?

No eiku oli puhe et jos ei tuu menkkoja 3 kuukauteen ni sit lääkäriin. Mut jos tää kierto menee 50 päivää yli tai vähä alikin ni aijon ainakin soittaa ja kysyy mikä on homman nimi..

Höpönpöpö Ehdottomasti kannattaa soitella.
Täällä löytyi eilen ovis,ja on hyödynnetty toissapäivänä ja eilen.. jospa tärppäis vaikka ovis myöhästyikin kuumeen vuoksi.

Kertoilenpa innoissani minä tähänkin ketjuun: Jätin minipillerit pois marraskuun 21pv ja aloitettiin yrittäminenkin heti seuraavalla viikolla. Pieni saisi tulla jos on tullakseen :) toissapäivänä vaan alkoi jo ilmeisesti ekat menkat, tai mitkähän lie kun on niin vähäistä. Minipillereitä viimeksi käyttäneenä elimistöstä kun en ota varmaan hetkeen selvää, silloin tyhjennys tuli vähän miten itse halusi, muutamien kuukausien välein. Saas nähdä joko heti tasoittuisi omiksi, vai saako seuraavia odotella... Olen kyllä niin innoissani ja toivon kaikille ensivuodelle plussia!! :) (Olen siis 25v ja mieheni 30v.)

Muokattu viimeksi:
Takaisin