Esikoinen haaveissa 2016

Uuuu kuulostaa kivalta!
Itte en oo kyl yhtään kansainvälinen.. Hyvä jos oon ees käyny kanarial xD

Mites vauvakuume hommat?

Mul ainaki kutkuttaa mut myös ärsyttää kun ei kierto oo normaali..

Kun on yk 31 menos ei voi ees sanoa tätä enää vauvakuumeeks :( vaan niin raskas matka tulla raskaaks! Luomukierto eli ei toivoa! :( en ovuloi ja follit ei kasva :( letrot enskiertoo niillä sain elämän ekan oviksen ennen tätä luomukiertoa :p eli toiveet korkeella jos vaan ehitää tallettaa se ihan riippuu siitä että jos menkat menee yhenki päivän yli 34 niku pahoin pelkään ei ehitä oviksen ja sit oon siel ulkomailla ihan maaliskuuhun asti :/

On jos ne letrot tosiaan auttaa ni siinä tapauksessa kyllä! :) voi kumpa rukoilen tääl et pääsisin alottamaan letrot mahd. Pian et kerkii ku lähtö on jo 29 päivä ja luomukierto viel menossa :o ei tahtois olla maaliskuuhun asti yrittämättä! 2 kiertoa:o mikäs sulla tilanne? Paljo yk:ta mitä vikaa vai onko mitään vikaa löytyny eli ootko hoidoissa? :) sori jos kysyn oon ni poikki jaksa selata vanhoi viestei jos siel on vastaus näihin? :D

no niin täällä tänään kp.1/51 viime menkat oli marraskuussa,minulla oli siis niin ihme kierto että huh huh,kaksi ovista digillä sain!!!

luulin todella olevani raskaana ja olo oli niin raskaana oleva että olin aivan varma asiasta,jouluna menkat myöhässä ja raskaustestit näytti negaa mutta ovistestit kirkuivat punaista ja hymynaamaa ja oletin todella että se ei vaan vielä näy r-testeissä,(koska olin pari vk sitten saanut myös ovisplussan digillä jolloin talleteltiin ja siitä vk ni tuli pari tippaa tiputtelua,oletin et kiinnitysvuotoa) noh soitin sit neuvolaan josta määrättiin verikoetestiin joka nega,kukaan ei osannu sanoo mistä johtuu ja piti odotella pari vk menkkoja,koska talleteltiin myös toisen plussanaikaan ahkerasti, nyt ne sitten saapuivat!!!
kp.15 pitää taas aloittaa terolutit ja pääsen neuvolaan tutkimuksiin mikä mättää.. yhden kierron oli säännölliset menkat terolutien jälkeen ja nyt taas heittää häränpyllyä... vaikeeta näyttää olevan tää raskaaksi tulo,harmittaa :sad001:sad001

HAIKARANYYTTI: mulla oli silleen et 04/2015 lopetettu ehkäsy.
Yk1 kesti n.5kk.
Yk2 kesti n.50 päivää!
Yk3 menossa nyt ja n.kp40 kippeillä mennään. Eli mun viimeset kuukautiset ollu marraskuussa!

Ei oo kai mitään vikaa. En oo päässy lääkäriin vielä. Viimeks oli puhe et jos ei tuu kuukautisia 3 kuukauteen ni lääkäriin. Kaipa tässä sais sen lääkärin varata. Joo kyllä näin mä teen. En enää tuhlaa aikaani! Koska epäsäännöllinen kierto.

Voi helinäkeiju.. Hyvä et oot löytäny ovulaation! Mä en oo löytäny. Oon tehny muutamia "pistokokeita"tikkuun siltä saralta.. Mutta tuloksetta..

Höpönpöpö varaa ihmeessä aika lääkärii,joku kiertohäiriö on sinullakin luultavasti kun ei ala tasaantua mut niihin on lääkkeet. Joku ongelma minullakin on noiden ovisten kanssa,en usko että ovulaatota silti tapahtuu ainakaan usein vaikka tikku niin väittäisikin.onneksi pääsen tutkimuksiin ja jospa saisin apuja. Samaa toivon höpönpöpölle.

se on ilmeisesti aikas epätodennnäköistä ja ei otollista ainakaan tulla raskaaksi siitä kierrosta. joskus ovistikku voi näyttää plussaa kun on lh huippu muttei silti munasolu irtoakkaan..

iso veikkaus että mulla on pco,mut jospa sen tutkiivat. iho ja hiukset on rasvoittuneet nyt pillereiden lopetettua,ja ei ala tasoittua, sekä kiertohäiriöt ja ekassa syyskuun gyne käynnillä löytyi normaalikokoiset kylläkin munasarjat mutta todella paljon rakkuloita,silloin en saanut vielä pco diagnoosia mutta nyt kovasti sitä epäilen ja siksi haluankin äkkiä tutkimuksiin. jospa syy löytyy ja saan hoidon, tai tärppi käy,sitä pientähän tässä kovin haaveillaan. mitens muilla menee??

Helinäkeiju: voi kun saisit selkeän diagnoosin mikä on ni sitä pääsis hoitamaan :)

No täällä menossa kp 38/34 ja sain eilen viivanpaikan/haamun/negan se on vähä kuka tulkitsee :D olo on sekava koska tätä on toivottu kohta 3v mutta sitten välis testi oli nega taas... En tiiä :( inhaa jos on jtn susi testei! Miksi en vois vaan saada jo sitä plussaa? * rukoilee * tosin tämä on luomukierto että ei tapahu koskaan ovista ym että ihme se olis jos nyt plussan saisin :D ootin menkkoja alkavaks su/ma et ehittäis ennen mun ulkomaan vaihtoa hyödyntää seuraava kierto letrojen kanssa mutta se siitä sitten ku ei tule tätiä :( sais ees plussa tulla sit!
Eli sekavaa tänne varmaa aamulla uutta testiä :) tässä teille viellä kuva ja ovis testi melkein + :D
ImageUploadedByVau Foorumi1452730863.839924.jpg

Ylin siis nega mutta myöhemmin omat silmät näytti kait viivanpaikan, keskimmäinen viivanpaikka?haamu? Ja söin o testi.

No ei oo tai millo näkyy jtn ( varmaa viivanpaikka :o millo ihan tyhjää valkosta ) nyt kp 40 :o
Lähen 2 viikon päästä.
Mutta tota keskimmäisen punasta en ymmärrä mikä se on ku ei o enää tullu :( yk 31 jo ja ei tuu tätiä eikä enää ehitä ennen reissua hyödyntää ku uusi kierto ees alkanu :(
Mitäs sinne Höpönpöpö ? :)

Heippa! Huomasin, että täällä on toinen esikoisista haaveileva ryhmä, kun meinasin vahingossa kirjoittaa "väärään" ryhmään. Mutta tuli vain mieleen,kun täällä on teitä ilm vain muutama ja myös tuossa toisessa ketjussa aika pieni porukka, pitäisikö yhdistää voimat?:D Tuolla on siis jonkin verran ehkä aktiivisempaa keskustelua "esikoinen toiveissa" ryhmässä, ilman vuosilukutavoitetta, ei kuitenkaan yhtä nopea tahti kuin "raskaaksi 2016" ryhmässä..Mutta joka tapauksessa, tsemppiä myös teille tänne ;)

Empä tiiä jaksaako .. Jos siel on jo nii paljon tekstii et ei jaksa lukee kaikkia. Mul menos joku kp49! Että semmosta!

Takaisin