Esikoinen haaveissa 2016

Tosta gelee royalista tullut ittelle paljon iho-ongelmia; finnejä tullut leuan ja kaulan alueelle :sad001

Kiitos IK kun kerroit,en kyllä yhtään uskalla sitten koittaa,meinasin jo käydä ostamassa vehnäöljyn tilalle kun en kykene kohta enää ottamaan kun niin tökkii vastaan..mut en uskallakaan ostaa sit tuota kun nyt jo pillereiden lopetettua on saanut taistella että iho pysyisi siedettävänä...ennen ollut mitään ongelmia..

Hyppään mukaan :) <3

kirjotan paremmalla ajalla taustat mutta yk 31 se kertoo jo jotain :(

Esikoinen haaveissa ja hoitoja takana 1,6v yritystä kohta 3v :o

Kp 9

Muokattu viimeksi:
Toi on varmasti aika yksilöllistä tuleeko iho-ongelmia vai ei. Itellä aika ongelmallinen iho nyt :sad001

Oma napailua luvassa:
No niin,täällä odotellaan sitten tätiä saapuvaksi huomiselle, saa jouluplussat unohtaa...alaselkä kipeä!!!! ja tuhrua tullut hiukan pikkareihin tänään (viime kierto loppui samalla tavalla), makeanhimo,mahaa nippailee vasemmalta,pääkipeä ja maha turvoksissa. plaaahhh.. kp 31/32 menossa ja dpo 5 tai 6 kun ovis (kp.25) myöhästyi sen kuumeen takia... No jos positiivista pitää etsiä niin kierto on ilmeisesti vakiintunut lopultakin tuohon 32kp.hen, mutta JOSPA tuo ovis myöhästyi vain sen kovan 3pv kestävän kuumeen takia eikä muuten ja palautuu aiemmille kiertopäiville jotta on joku mahdollisuus edes seuraavissa kierroissa.
Se vähän nyt huolettaa,kun jos tällä ovispäivällä mennään jatkossa niin ei kerkeä mitenkään kiinnittyä.. mut oli kyllä sen verta kova kuume ja flunssa ja heti tuli ovis kun se loppui,niin jospa oli siitä kiinni.
Plussatuulia teille muille,jouluplussat ois ihania :)

Meillä on miehen kanssa kummallakin ollut tässä kierrossa ovikseen asti käytössä Geleet eikä kummallekaan ole tullut mitään oireita. Vkon päästä tuliko tuloksia!

Esittelen itseni nyt teille :p

Esikoista niin toivotaan!!
Asutaan mieheni kanssa Etelä-Savossa ja ensisyksynä varmaankin mennään Kuopioon koska koetaan että sieltä saadaan parempaa hoitoa ( meillä siis täällä kunnon pomppupallona olemisen poli ) voi kun tietäisitte vaan kaiken :O
Enivei. Yk 31 menossa ja hoitoja takana 1,6v :( aukkari tehtiin alussa (putket auki ) miehen simpat ok ( enempää en tiedä niistä mutta ei ole mitään muuta mainittu eli tuskin siis häikkää ainakaan sillo ku testattiin alussa) takana clomit 6kk ( ei mitään teho muuta kun kivuliaita kystia! ) lukemattomia luomukiertoja niinkuin tämäkin kun eivät vaan voi jo tajuta että ovista ei tuu,johtofollia ei ole ja muut follit ei 6mm isommiksi kasva! ) ainoa hyvä luomus on et limis on 7mm... Yksi letro kierto on takana ( viimekerto ) siitä elämäni ensimmäinen ovis+ ja folli kasvo 13mm eli yli tuplat mitä ennen koskaan :p limis vaan viivamainen alle 2mm :( noh lääkäri päätti että lopetetaan letrot ja luomua! No tänään tosiaa luomu ultra ja yllätys ei mitään uutta mitään ei tapahdu! ( niin väsyny tähän hukkakieroihin, ihan ku ei oo jo tarpeeks pitkä matka jo muutenkin ) no mutta tällä kertaa oli ihana lääkäri <3 ( normaalisti siis aina eri ja sanoisinko aika kettumaisia ja eivät kuuntele minua yhtään ym päättävät vaan ihmeellisiä asioita, olo on ku koekaniinilla) mutta ekaa kertaa tosiaa polilta hyvin mielin kotia :) sain jatkaa letroja kun otin kissan pöydälle :D isommalla annoksella ja nyt alan käyttämään reippaasti vitskui ( gelee,mama,greippi, macca ja foliren ) sekä vehnistä ni jos alkais se limis vahvistuu ku ainaki ekasta kierrosta letrot hoito oviksen ja follin :p

Eli sekä haikein että onnellisin ja uudella toivon kipinällä uuteenvuoteen sillä 1,5v kesti että se eka ovis saatiin + johtofolli, eli jtn positiivista :)

Matka ollut todella rankka ja on meinattu luovuttaa ja käyty väittäisin melkein kaikki tunteet läpi tän matkan varrella mutta
Ihanaa, parempaa ja plussatuulisenpaa vuotta kaikille! <3

Yk 31 kp 11

Muokattu viimeksi:
Voi haikaranyytti,onpas teillä takana pitkä taival... onneksi nyt saitte kivan lääkärikäynnin.. voin vain kuvitella miten rankkaa kun eivät anna kunnon apuja ja tutki kunnolla vaan pomputtaavat kokoajan toiselta toiselle... jospa nyt tärppäisi pian teillä,täällä ainakin kovasti toivon,nyt olisi jo teidän vuoro ehdottomasti. Tsemppiä!!!!!!!! :Heartbigred

Ihanaa helinä kun tajusit tekstistä tuon pomppupallona olon :D oli ni hankala selittää mut joka kerta polil eri immeinen ja kumoaa toisen määräykset yms ni kokoajan va soutaa huopaa hommaa! Mut ihanaa oli kyl tänää :) nyt iskeny illan aikana va pelko entä jos se oli kerran huumaa tuo ovis+ letroil jos se ei toista kertaa tulekkaan :(

Kiitoa, toivotaan että vihdoin tämä vuosi on meidän! On kuljettu 2013 toukokuusta tähän päivään!

Mä oon tehny täl viikol kaks ovulaatiotestiä. Molemmat neg.
Mä aattelin kokeilla sillon tällön tehä ovulaatiotestiä jos vaikka jotain ilmenis.. Ja sit jos kierto venyy ( TAAS) ni voin kertoo lääkärille minä päivinä oon tehny ja miten on käyny.. Jos vaikka pääsis käymään lääkärintarkastukses sit jos tarve vaatii..

Tuliks kukaan raskaaksi tässä vuoden loppuun mennessä? Minä en ainakaan! Se ei kyllä ole mikään yllätys!

Juuri tein testit ja nega oli! Joten oikein railakasta uuttavuotta kaikille! Parempaa raskautumisvuotta 2016 odotellessa!

Pahoittelut negasta Höpönpöpö <3
Täällä aikasintaan helmikuus vois plussan saaha jos letrot toimii enskierrossa ja ehtii tallettaa ku lähen reiluks kk pois suomesta :)

Mutta tuskinpa tärppää

Yk 31

Takaisin