Esikoinen haaveissa 2016

tuosta omenaviinietikasta en oo kuulutkaan mitään..ihan uus tuttavuus minulle..huomenna jos vielä greippimehua hakisin lisäksi,jos satun muistamaan,ihan oman hömpötyksen vuoksi,pitäähän sitä johonkin saada purkaa tätä energiaa kun ei vielä oo sitä vauvaa mitä varten ostella ja haaveilla...

Moikka! :)

Tämäkin 28 vuotias lähihoitaja liittyy keskusteluun :)

Vauvahaaveilua on ollut 2 vuotta mutta varsinaisesti tällä kierrolla 'yritys' aloitettu. Käytössä on gelee royale, fooliohappo, maca jauhekaoselit, rauta ja greipit.

Ovis tuntui jo kierron 10 pvnä, nyt vaan odotellaan malttamattomana, et voin kuun lopussa tehdä raskaustestin :)

Tervetuloa IK. testasitko testeillä oviksen? onko sinulla miten pitkä kierto normisti? tsemppiä piinapäiviin sinne :)
Omppu888
greippimehu voi paksuntaa kohdun limakalvoa ja se auttaa kiinnittymistä, sekä lisätä ovislimaa simpoille suotuisaksi jotta pääsevät paremmin perille...korjatkoon joku jos oon ymmärtänyt väärin..

Kertokaapa mitkä ovis- ja raskaustestit olis luotettavia? Ja mistä sais kätevästi? Olen käyttänyt Sofi testejä ja ne ei näytä mulla mitään. Kävin niistä lukasemassa jostain foorumilta ja kehotettiin niillä heittämään vesilintua :D

Kierto ollut epäsäännöllinen alhaisen painon takia, nyt painon nousun jälkeen odotan jos ne siitä tasaantuisi. Eli ei ole oikein oikeata käsitystä kierron pituudesta ja avulaatiosta. Tuntemuksien perusteella bongasin oviksen, tietenkään ihan varma siitä en ole.

Pupuiltua on tullut aktiivisesti joka toinen tai kolmas päivä. Odotukset ovat suuret, mut heti raskautuminen tuntuisi ihmeeltä. Täytyy pitää jalat maassa.

Onko teillä muuten suvulla ja kaveripiireissä kovia perheenlisäys odotuksia? Ja kuinka olette niihin vastailut jos odotuksia on? Meillä on. Miehen puolen mummot ovat ihan mahdottomia ja tungettelevia. Sukuun on syntynyt lapsi reilu vuosi sitten ja eiköhän siitä asti ole saanut kuulla kyselyjä milloinkas meille sellainen siunautuu. Kyselyt hieman ahdistavat, silloin aihe ei ollut ajankohtainen, mutta aihe on herkkä ja yksityinen varsinkin jos lasta emme pystyisikään saamaan. Millaisia ajatuksia teillä on?

Mä oon ihan samaa mieltä et menee hermo noihin lapsiin liittyvissä asioissa.. Kuten esim. Ethän sä voi tietää ku ei sulla ole omia lapsia. Seuraavalla kerralla aion sanoa et ihan kun se olis mun oma päätös!

Niinpä! Aika kauan sitä kyselyä on kiltisti sietänyt, mut kyllä mullakin se raja kohta tulee vastaan.

apteekin oma raskaustesti on ainakin ihan hyvä,ja clearblue,mut itse tilaan raskauskeijulta ovistestit liuskana ja digitaalinen testeri on myös jolla testaan vielä varmuudeksi kun saan ensin liuskaan ovisplussan niin varmistan että oon varmasti tulkinnut oikein :), näin tein viimekierrossa ja hyväksi havaitsin. siksi testasin nuin koska halusin varmuuden että ovuloinhan kierroissani..nyt jäljellä on siis vielä digitaalisia puikkoja joita käytän harkiten ettei mee hukkaan. Kyselyitä on tullut jo useita vuosia,mutta aiemmin eivät ole tuntuneet missään,nyt kun yritys päällä niin paljon herkempi olen niille..

Tervetuloa IK.

Eilen todistin työpaikalla keskustelua: "ei tähän maailmaan kannata lapsia tehdä".. Teki mieli sanoa, että hyvä se on teidän puhua, joilla niitä lapsia on jo! Ärsyttää niin paljon välillä. Ennen vanhaan mulla oli yksi työkaveri, jonka mielestä nainen on nainen vasta kun tulee äidiksi. Nää on näitä ajattelemattomuuksissa puhuttuja juttuja, mutta mua ainakin tällaiset jutut ärsyttää aina suuresti.

• Tykkään
Reaktiot: IK
Oon tehnyt nyt rfsun:n liuskatestejä, ja joko ov ei vielä ole tai sitten testit ei toimi. Onko muilla kokemuksia? Pitääkö olla virtsaamatta joku pari tuntia ennen?

Sydänkäpynen, no, ei ikinä ole "oikea hetki" tehdä lapsia...toisaalta ei ne työkaverit varmaa tiiä sun tilannetta, ettei ehkä tarkottanut loukata.

Lisäyksenä edelliseen, että olen mitannut lämpötilaa nyt pari päivää ja tänään oli selkeesti hieman kohonnut, mutta testi ei näytä että olisi ov-aika.

Iiks, kai se on ensimmäinen viesti johonkin ketjuun laitettava! :happy:
Eli täällä ikää kohta 23v, mies 25v ja vielä pitäisi hetki malttaa ennekun testiä uskaltaa tehdä! Kovat toiveet olisi, että perheenlisäystä saataisiin ensi vuoden puolelle, mutta ikinä ei voi tietää.. Oireita on ollut ja nyt jänskättää kamalasi mikä siellä mahassa nippailee vai kuvittelenko vain..

Meillä tylsä vaihe meneillään eli kp6. Vielä ei viitti edes ovista testaa, menkat lopuillaan. Pienen odottamisen jälkeen pääsee sit hommiin ;)

täällä kans tylsää vaihetta,kp 10 menossa,huomenna aloitan oviksen tikuttelun tai lauantaina,viimeksihän venyi kp. 20 asti niin en nyt odottele ihan lähipäiville sattuvan...ens viikon lopulle varmaan menee joka tapauksessa,mut testaillaan nyt kuitenkin varulta.

Takaisin