Joo mä aattelin tehä tän viikon pe uuden testin. Jos se on nega ni sit ei oo kyl mitää mahkuja enää ku ei oo ollu seksiä pariin viikkoon. Eli sit ne kuukautiset jäi TAAS jonnekki luuraamaan. Sit soitan kyl terveysasemalle!
Kivuista päätellen veikkasinkin menkkoja,mutta kinnittymisvuoto on yleistä, no kylläpä sen lähipäivinä näkee mitä tapahtuu,tuleeko täti vai loppuuko tämä vuoto,nyt ainakin toistaiseksi loppui ja kivut onneksi myös. Toivotaan että miehesi paranee pian ja pääsette petipuhiin,ellei sitten ole jo tärpännyt,uutta testiä vaan tekemään..
Mä en kyl ihan oikeesti usko et oon raskaana.. Koska olis siihen testiin tullu joku viiva?!
Että mua alko ärsyttää et ei olla alotettu tätä lapsenteko hommaa aikasemmin! Menee aikaa hukkkaan, ku ei tää ookkaa nii helppo nakki ku luulin! Että ärsyttää!!!
Höpönpöpö ymmärrän ärsytyksesi,kyllä se aina tädin kohdatessa tuntuu niin riipaisevalta ja ärsyttää,masentaa että saa ihan tsempata että löytää ilonaiheet taas aloittaa alusta odottelemaan taas uusi kuukausi eteenpäin.. tsemppiä meille kaikille,kyllä se vielä tärppää,ehkä jo tässä kierrossa
Minä soitin neuvolaan ja kysyin sieltä onko mun luteaalivaihe liian lyhyt mikä oli viime kierrossa kun tiputtelu alkoi dpo 10,aikoi varmistaa gyneltä jailmoitella siitä sitten. Eipähän tarvitse sitäkään murehtia sit turhaan kun nyt on kierto saatu jo normalisoitua ja ovis tapahtuu.. oon niin hätähousu et haluun heti varmistaa :D pikkusenko vauvakuume vaivaa,hih...
Niin sitä varmasti miettii et ois aloittanut aikaisemmin hommat mutta toisaalta itsellä aikaisemmin ei tuntunut oikealta. Eli kyllä se siihen aikaan oli varmasti oikea ratkaisu. Eiköhän asoilla ole tapana järjestyä
Tääl ollaan pidetty jalkoja ristissä varmaan joku 2 viikkoa. Mies pihtaa kun on ollu vähä flunssassa.. Ihme juttu. Tätä menoo oon raskaana 2020 ehkä.. Jos ees sillonkaan..
Turhaa. Aivan turhaa..
Mut toisaalta kun ollaan vähän suunniteltu jo uutta vuotta kavereiden kaa ni ei haittaa etten oo raskaana sit kuiteskaan. Mut kun tietää et se lapsi ei tilaamalla tuu ni nyt jo pettyneenä odotan ensvuotta. Eipä oo montaa kuukautta siihen kun lopetettiin ehkäsy. Ja kun aikakin menee niin nopeasti..
Lisäks nyt mulla kiertopäivä joku 49?? Eli ei sit tullukkaan kun yhdet luomumenkat ja tuskin tulee enää tän vuoden puolella mitään. Eli ei kai se haittaakkaan et ei oo seksiä kun ihan nolla mahdollisuudet tulla raskaaksi.. Se olis sit vuoden vaiheen jälkeen lääkäri siitä aiheesta et epäsäännölliset kuukautiset.
Vähän on alkanu mietityttää myös se et ku oon lopettanu ehkäsyn. Ni nyt ku alko pimee kausi täällä suomessa ni tuntuu et mitään en saa enää aikaseks. Et johtuuks se nyt siit et lopetti hormooniehkäsyn..? Vai mistä kiinastaa.. En oo koskaan aikasemmin ollu tämmönen. Itteeki ärsyttää.
HöpönPöpö, ymmärrän ärsytyksen ja pettymyksen. Mulla nyt kp 2, mutta meni viime kierto pitkäksi (56pv). Eli kyllä on toivoa että ne menkat vielä sullakin tulisi. Mutta vaikea on toivoa pitää yllä aina näissä tilanteissa.
Sehän tässä on juuri ahdistavin asia kun ei sitä voi päättää itse että milloin tulee raskaaksi ja en tiedä miten muilla mutta itse koen kauheaa syyllisyyttä esim siitä ettei kierto ole tasainen jne.
Tuosta hormoniehkäisyn vaikutuksesta mielialaan, niin mulla on ollut paljon energisempi olo kierukan poiston jälkeen. Eli uskoisin että se voi toimia myös päinvastoin..
Minä sain terolutit tasaamaan kierron janyt näyttää että toimivatkin hyvin. Suosittelen niitä jos ei ala kierto muuten tasaantua.
Se on tosi kurjaa kun kierrot venyy ja toiveet raskautumisesta kuitenkin korkealla. Toivotaan pikaista kiertojen tasaantumista tänne ja tärppejä.
Aloitin tähän kiertoon vehnänalkioöljyn josta luin että monelle ollut apua raskautumiseen sekä luteaalivaiheen pidentymiseenkin.
Helinäkeiju kp. 6
ostin luontaistuotekaupasta, 1 teelusikallinen ja on muuten pahaa mut äkkiä kun ottaa tuoremehua päälle niin maku katoaa...isoista marketeista kans pitäis löytyä,mut en kyl prismasta bongannut..
Omppu mä ostin hulluuksissani omenaviinietikkaa ja se on ihan karmeeta tavaraa, polttaa kurkkua ja närästys iski. Mausta puhumattakaan. Mä en pystynyt sitä ottamaan, mutta jotkuthan on siitäkin tosi vakuuttuneita.