Esikoinen haaveissa 2016

Mites Tiiamarilla menee? :Heartred

Seuraan edelleen ketjua, kun oikeasti kiinnostaa mitä teille kuuluu. Harmi, kun Helinä kierto on venunut noin pitkäksi, inhottavaa odottelua!!! :sad001

Ja höpönpöpölle myös voimia arkeen ja kurjaa, että susta tuntuu nyt tolta. Oon ihan sanaton. Tiedän, että ei ole olemassa mitään lohdutuksen sanoja mitkä auttaisi. Soitteliksä muuten lääkärille niistä oudoista vuodoista mitä sulla oli joskus aikasemmin??

Täällä elellään aika pelon äärellä vieläkin, että onko tuolla vatsassa ketään. Ensi viikon perjantaina on ensimmäinen neuvola. Apua.

Mimmi rv 7+4
 
Täällä ollaan edelleen vaihtelevasti syvissä vesissä, enää en ihan päivittäin ole tosi ahdistunut mutta useamman kerran viikossa kyllä.. Nyt kiertopäivä 29 ja menkkoja odottelen. Pettymys se on jos ne tulee mutta toisaalta en tiedä miten pitäis suhtautua jos oliskin raskaana. Ei siinä järki ainakaa kädessä kauaa pysyis ku pelottais niin paljon.

Tsemppiä mimmi :Heartred
 
Voi vitsit höpönpöpö,kaikke voi sattua.. hyvä kun asia on kunnossa,jospa mielikin vielä piristyis ja kierrot säännöllistyi.
Mimmi. miten siellä menee?

Täällä ehkä alkoi vuoto,kp.62 menossa,joten ehkä kysta on lähtenyt!!! jei!!!
 
Hyvin menee, kiitos! Alkaa jo pikkasen väsymyskin helpottamaan. Ja muutenkin olo on ollut ihan hyvä! Ei mulla kyllä mitään sietämättömiä oksentelu oireita ole (vielä ainakaan) tullutkaan. :)

Eka neuvola oli viime viikon perjantaina. Oli mukava neuvolatäti. Kaikkea diipadaapaa juteltiin ja otettiin verikokeet, pissanäyte ym. Laskettu aika olis nyt alustavien tietojen mukaan 26.6. Juhannusvauva.:love017

Seuraava aika on ensi maanantaina ja kokeillaan kuunnella sydänääniä ja jos ei kuulu, niin sitten saan ajan ultraan. Jännittävää. Kunpa kaikki olis hyvin! :Heartred

Ihan huippua hei tuo kystan puhkeaminen!!!!! Ihanaa! Voi, kun teillä tärppäisi pian!!! :happy:
 
Ihan varmuutta ei vielä ole onko kysta hävinnyt,mut kovasti niin toivotaan :)
Ihania kuulumisia,juhannusvauva,oi ihanaa ja jospa pieni antaisi sydänäänten kuulua :) paljon onnea odotukseen ja pysykööt huonot olot kaukana että saatte nauttia kaikesti siitä ihanasta oikein täysillä :Heartpink
 
Näin se vuosi meni taas.

Katsoin että olit saanut uusia tulokkaita uuteen keskusteluun. Mä luulen että jättäydyn taka-alalle näist kirjotuksista. Ei ole mitään kokemuksia kerrottavaksi eikä jaettavaksi. Mennyt ihan toivo jo kun mitään muutosta ei ole tapahtunut viimeisen puolen vuoden aikana puhumattakaan viimeisetä vuodesta.

Plussatuulia vuodelle 2017 kaikille!
 
Toivotaan parasta tähän kiertoon helinäkeiju :Heartred mulla loppu just menkat toissapäivänä niin päästiin justiinsa taas uuteen kiertoon eli ei tälle vuodelle enää plussaa voida saada.
 
Tsemppiä teille kaikille!! :Heartred Voi, kunpa pääsisitte liittymään pian tuonne plussaneiden/raskaana olevien ketjuun ja tavataan siellä sitten!!! :)

Täällä alkaa olemaan ensimmäinen kolmannes pikkuhiljaa ohi ja keskiviikkona olisi ensimmäinen ultra. Sokerirasituksessa jo käyty, eikä onneksi vielä tässä kohtaa radia diagnisoitu, joudun tosin käymään vielä toisen kerran, kun ollaan pidemmällä. Sydänäänet kuulin ekan kerran rv 10+0, eli kyllä siellä silloin joku oli. Nyt jännityksellä keskiviikkoa odottaen! :)

Paljon paljon onnea tulevaan ja plussatuulia ensi vuoteen! :Heartred Hyvää joulua teille kaikille! :Heartred Olette olleet suuri tuki ja apu kaikessa!

Mimmi rv 12+0
 
Takaisin
Top