Esikoinen haaveissa 2016

miten sinulla menikään,mones kierto menossa? millon lopetit pillerit? ja onko kierto säännöllistynyt? joo täälläkin eilen yhtäkkiä vaan kävi tollaset mielessä,mut nyt jo ihan normiolo ja vauvan kaipuu :) pahoittelut negasta sydänkäpynen :sad001

Eiköhän ne oo ihan normaaleja ajatuksia..

Mä olin eilen tuttavabändin keikalla selvinpäin. Näin siellä yhden "tutun" joka raskaana. Joi kokista ja mä ajattelin vaan ittekseen et hyihyi. Ei suositella kolaa. Ihan sairasta, ja eihän se asia ees mulle kuulu!

Joo mullakin joku kiertopäivä 27? Menkkoja odotellaan. Tokat menkat tulossa eli ei oo tietoo tuleeko ne millon.. Saatana mä sanon kyl jos ne tulee huomen kun olis tarkotus mennä huomen uimaan. Just niin mun tuuria jos tulee..

Mä oon niin alussa tässä vauvantekojutussa et mä vast alan miettii et MITÄS SIT SEURAAVAKS TEHÄÄN ku plussa pärähtää.. Mä oon vähä semmonen murhetia et alan vast miettii ku on jotain tapahtunu. Eli toistaseks mulla ei ainakaan mitään stressiä ole..

Ekaa varsinaista yrityskierrosta eletään toistaiseksi. Kp 43 ja kuukautisia ei kuulu. Varasin jo parin viikon päähän gynelle ajan jos ei ala menkkoja kuulumaan niin täytyy selvittää missä vika.

Sydänkäpynen,se on ihan normaalia jos on ollut e-pillerit että menkkoja saa odotella, ja että kierron tasaantumiseen menee aikaa. itselläni menkkoja ei alkanut kuulumaan ja hätähousuna soitin kans neuvolaan kp 47 ja sain puhuttua ajan itselleni gynekologille (ihme kyllä), joka sanoi että rauhassa vaan odotella kun elimistö on sekaisin mutta kun ultrasi niin ei näyttänytkään siltä että menkkoja tulisi vielä vähään aikaan ja sain terolutit ne käynnistämään (3 liuskaa josta kaksi söin ja yksi jemmassa) ja nyt sis eka luomukierto menossa,josta tän oviksen bongasin kp 20 eli luultavasti tää kierto on nyt sit sen kp 34 tienoilla... yleensä eivät rupea millesäkään vaan ojutuu vana odottelemaan,mut kerroin että suvussa paljon sitä endoa niin lupasi ultrata,ja nyt niin huijentunut olo kun ovis löytyi ja kierto normalisoituu...
joten onneksi sinäkin sait ajan,niin ei tartte stressata:) ja varmaan antaavat sinullekin ehkä terot käynnistämään ja tasaamaan kierron..
tulipa pitkä sepustus...
höpönpöpö tuostqa asenteesta pitäis ottaa mallia,kun itse taas liikaa stressaan etukäteen kaikkea...

Mulla ei siis oo ollu pillereitä käytössä vaan hormonikierukka, joka siis poistettiin heinäkuussa.

Ja taustalla tosiaan hormonihäiriö joka voi myös aiheuttaa kk pois jääntiä, jos siis on palannut :(

Kuinkas kävi HöpönPöpö?

Meikäläinen odottelee ensi keskiviikon gyneaikaa. Haluis päästä jo uuteen yritykseen..

Ei kyllä edes pienintäkään toivoa et siinä mitään viivaa olis ollu.. Eli kierto jatkuu.. Aik bebasta. Vaikka olin ihan varma et yks viikko oli niin pahat alavatsakivut et luulin et mul olis ollu sillon ovulaatio. Mut eipä sit kai. Nyt sit taas viikonpäästä voi tehä uuden testin jos ei oo alkanu.. Ku sit on ns. Seuraavasta seksikerrasta ( jos "ovulaatioviikkoa " ei lasketa ) 2 vko menny..

Tämä ketju ei ilmoita minulle uusista viesteistä vaikka seuraan tätä,höh... siksi jäänyt lukematta..
Höpönpöpö,onkos mitään oireita?
Täällä jännätään menkkoja,nää on joko menkat (alaselkä kivuista päätellen veikkaan niitä) tai sit kiinnittymisvuotoa... vähän siis tuhertelua tullut eilisestä asti,todella vähän tosin,nyt dpo 10....teen huomen aamulla testin jos ei sitä ennen ala kunnolla vuotamaan...
Muoks. Mikä päivä sinulla sydänkäpynen gynekäynti? käytkö kunnallisella?

Keskiviikkona meen gynelle. Ihan yksityiselle, on mun luottogyne :) tänään tein 2h pidätyksellä testin huvikseni ja tuli haileista hailein haamuviiva. En tiiä oliko vaan viivanpaikka.. kp 52

Voi vautsi,jospa se ois haamu!!!!! nyt vaan testailet uudestaan..hih..pidän täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä!!! :love017 ja plussatuulta puhaltelen..phuuuuuhhh....

Mulla oli ilmestynyt yhtäkkiä tuo toinen tähti. Epäilen että kun on 100 viestiä kirjoittanut niin tulee toi toinen tähti. En kyllä oo varma. Huomenna tai ke testaan uudestaan. Ainakin gynellä viimeistään selviää.. jännää.

Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Ja mä ku olin ihan varma et mul oli se ovulaatio sillo yks viikko.. Mut ei oo tullu kuukautisia. Ja viime pe tein r-testin joka oli nega.

Nyt ei oo peitto heilunu varmaan pariin viikkoon ku mies kaatu harrastuksissa , ja sil on kylki kipee. Mutta HÄN ei suostu menee lääkäriin..

Voi että HöpönPöpö, tsemppiä sinne. Tee uusi testi muutaman päivän kuluttua. Miehet on joskus itsepäisiä mitä tulee lääkärille menoon :(

Takaisin