Esikoinen haaveissa 2016

Höpönpöpö mikä kp siellä on nyt menossa? eli onko sinulla nyt toinen luomukierto menossa pillereiden jälkeen ja ekoja menkkoja odotit sen 5kk??

Normaalisti mulla ollut ammoisina aikoina ennen hyperprolaktinemiaa ja kierukkaa oli kierto 35pv melkeinpä päivälleen. Nyt en vielä tiedä. Kierukan poiston jälkeen ei oo oikeastaan tasaantunut alkuun oli 25pv sitten 29pv ja nyt on ollut siis jo 38pv eikä kk kuulu... vähän huolestuttaa kyllä.

höh,tuo epäsäännöllisyys on niin tuskaista,miten helppoo oliskaan jos ois säännöllinen esim. 28pv kierto niin tietäs millon ovuloi ja milloin on tärpännyt varmasti... höh... toivotaan että pian tasoittuu..mua jotenkin ärsyttää tällä hetkellä koko tämä tikutus kun kokoajan venyy vaan...jotenkin olin ne kaks viime kuukautta niin täpinöissäni ja mietin jo kesävauvaa ja laskettua aikaa yms..ni nyt kun tippu korkeelta ni ärsyttää ja pelottaa koko homma et jos ei ovuloikkaan ja joutuu taas lääkäriin hakeen siihen uudet mömmöt...turhauttavaa..ja pitäis vaan antaa keholle aikaa tasoittua pillereiden jäljiltä...mut kun mur....

Muokattu viimeksi:
Joo tällä hetkellä ihan toivoton olo! Tuntuu että eihän tästä tuu mitään vaikka oviksen tikuttaa ja peittoa heiluttelee silloin sopivasti niin silti ei. Täytyy yrittää vaan taas nollaa aivot ja jatkaa yrittämistä, kai se joskus tärppää jos on tärpätäkseen..

kyllä se vielä tärppää,kun jaksaa vain yrittää,ja laittaa aivot narikkaan... se liika intoilu vaan syö veronsa kun niin innolla odottaa ensin ja sit pettyy... olin jo kastajaisia miettinyt ens kesälle :smiley-angelic006

Mulla on kiertopäivä 22/ ?. Nyt oli pari vko sit ekat menkat sitten puoleen vuoteen. Viimeviikoll oli ehk ovulaatio mut mies oli työmatkalla. Katotaan miten käy. En usko et oon raskaana. Tai en oikeestaan voi kuvitella et olisin koskaan raskaana. Olis se vaan niin ihme jos tulisin taskaaksi ennen vuoden vaihdetta. Eihän se oo ees varmaa et tuleeks ne menkat nyt kuulauden sisään vai joutuuks niit oottelee taas ties ja kuinkauan..

Helinäkeiju, mä kanssa suunnittelin jo äitiyslomaa ym :rolleyes: Nyt yritän pitää suunnitelmat pois niin kauan että plussaan. Turha kiduttaa ittiään liian konkreettisilla haaveilla jos todellisuus on se, ettei ihan heti omaa tirppastikkeliä saa.

Höpönpöpö, toivottavasti sullakin tasaantuu tuo kierto nyt :) Kyllä se kertominen olis niin hienoo, varsinkin jos vaikka joululahjaksi pääsisi tällaisen asian kertomaan läheisille.

Mä en kyl uskaltais viel kertoo ku omalle miehelle jos nyt olis muka niin onnellisesti käynyt että olis raskaana..

Mäki haluisin vaikka heti äitiyslomalle töistä. Tykkään mun työstä mut mul menee niin hermo mun tiimiin. Mikää ei onnistu ja sovituista ei pidetä kiinni. Ärsyttää! Jos nyt olisin raskaana ni pääsisin kesäl vast äitiyslomille. Heh ihan typerää miettiä tämmösiä. Joutuisin siis loppukauden kestää töissä xD

Haha, mä kans tykkään työstäni mut tietyt henkilöt kyl ottaa välillä tosi pahasti aivoon. Mut joo eipä se äitiysloma kovin lähellä olis vaikka oliskin nyt plussannut.

Mulla täällä edelleen menkat odotuttaa itseään. Kai ne joskus tulee. Tai sit testailen taas pe..

heh hee,täällä kans on sama ongelma,meillä tiimissä muut eläköityviä ja ei aina jaksa kun ei oo samanikäisiä/henkisiä töissä..
minä jo mietin et jos nyt plussais ni sais olla kesän kotona eikä joutus heinäkuussa päivystään :happy:,nooh kp. 19 ja ovista ei tullut edelleenkään :sad001

Me ollaan kyl jokseenkin saman henkisiä ehkä.. Mut ihan ihmeellistä miten voi olla näkemykset niin erilaiset. Oon meidän tiimissä ainoo jolla ei oo lapsia..

minullakin on toisessa ryhmässä sitten niitä samanhenkisiä onneksi.. minäkin oon ainut jolla ei lapsia,ku oon toiseksi nuorin ni kaikilla muilla on jo omia lapsia tuolla...

Jeeee, mä bongasin elämäni ekan varman ovisplussan,sain hymynaaman digiin.. eli kp. 20 ja plussa löytyi,hih,oon niin helpottunut, kroppa alkoi siis toimimaan normaalisti ja voin olla huoleti... :hello2

Aah mä kävin hierojal. Oli ihanaa.
No eipä tässä kai oo mulla ku jokunen päivä ni menkat saattais alkaa..
Mut mua mietityttää nyt se et oonko vähän ylipainonen.. Hmmph.. Vaikka siis olen tyytyväinen itseeni niin mietin silti että vaikuttaako se miten asioihin.

täällä dpo 1 menossa,ja jäädään odottelemaan.. mitens muilla?? onko muilla epävarmoja fiiliksiä... täällä välillä pukkii päälle että onko minusta tähän kun on tähän asti saanu mennä niinkun haluu... varmaan luonnollistakin,mut siis ei oo aiemmin käyny mielessäkään tämmönen ja en oo koskaan kova menijä ollukkaan,mut kuitenkin saanu kulkea vapaasti ni nyt sit ku tärppi voi olla mahdollinen ni jännittää... onhan se kuitenki ISO elämän muutos... huih.. siksi varmaan aiemmin ei oo kovaa vauvakuumetta ollukaan ku töissä nähny kaiken realistisesti miten paljon se vaatii kun näkee niin monenlaista kun työkseen hoitaa lapsia...aina oon kuitenki ollu lapsirakas ja tienny haluavani lapsia..se vaan jännittää ku sitten haluun täysillä omistautua siihen hommaan.. sori avautuminen :) hormonihuuruja vissiin pukkii päälle oviksesta..rinnatki ku pallot o_O

Mul on ollu samankaltaisia fiiliksiä ja mietityttänyt myös parisuhde että miten kestää pikkulapsiarjen. Mutta vaan välillä. Suurimman osan ajasta tosi luottavainen olo.

Tänään ollu vaikeeta. Aamulla tosiaan nega testiin. Mietityttää ja pelottaa et miksei menkkoja kuulu.. Tuntuu myös tyhmältä olla näin rikki tästä kun moni muu yrittänyt paaaaljon pidempään ja ite vaan itkee täällä jo tässä vaiheessa.

Takaisin