Esikoinen haaveissa 2016

Onks sulla ollu käytössä joku ehkäsy tähän mennessä? Miksikä valmistut jos saa kysyä..?

Eiks ne äitiysraha hommelit katota 2 vuoden takaa tai sit vuoden takaa jos sillon on ollu paremmat tulot..?

Tää on ihan älytöntä kun toivoo niin olevansa raskaana. Nyt oireilee niin että varmaan täti tulossa. Harmittaa jo valmiiksi.

Mitäs muille haaveilijoille kuuluu?

Eipä mitää ihmeitä. Peitto heiluu entistä enemmän kun yritys päällä. Tää on vaan odottelua. En kestä oottaa..

Mut sit taas toisaalta. Oon miettiny et onks musta tähän. Oon kyl jo niin "vanha" et se on nyt tai ei koskaan. Varsinki jos tää ei tärppää vielä pitkään aikaan..

Joo mulla kans välillä epäilyksiä että onko musta tähän, kai se vähän kuuluu asiaan ja musta on tärkeää miettii sitäkin asian laitaa..

Hei vaan, olen 20-vuotias ja puolisoni on 25-vuotias. Jätimme ehkäisyn pois reilu vuosi sitten ja olemme ajatelleet että vauva saa tulla jos on tullakseen. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut.

Kuukautiseni jäi jostain syystä pois elokuun jälkeen ja olimme jo siinä toivossa että nyt tärppää, eilen tein kuitenkin testin mikä oli negatiivinen..
Mieheni rohkaisemana jatkamme yrittämistä.

Tervetuloa.
Hömm.. Jos sun kuukautiset on ollu säännölliset ja yhtäkkii ne jäiki pois ni JOS olis kyse musta ni menisin kyl lääkäriin selvittää missä mättää. Ja samal mainitsisin asiasta et ollaan yritetty vuos et missä mättää..

No sitten vaan lakanat ryttyyn ;) täällä odotellaan edelleen tätiä. Eilinen uumoilu taisi olla väärä hälytys..

höpönpöpö ja sydänkäpynen,minä en kestä :happy::happy: tää ei oo enää tottakaan,arvatkaapas minun ammatti :wink
No lähihoitajahan täällä ja lastenhoitajana nyt toimin päiväkodilla (ollut jo useamman vuoden),huomenna aloittaa opiskelija minulla eli oon ohjaajana sit samalla..

Täällä kovasti ovista yritetään bongailla,kun se eka luomukierto nyt käsillä terolutien lopetuksen jälkeen,eipä oo näkynyt vielä... pitäs vaan jaksaa odottaa ja odottaa...

Miten muutens tikutatteko itse ovista? Itse saa kokoajan olla tikkuja tilaamassa o_O

tervetuloa uusille mukaan :welcome

Muokattu viimeksi:
Onnea ammattiin!

Mäkin oon töissä päiväkodissa! Mä en oo viel suostunu ottaa opiskelijaa. Yks TETtiläinen oli ja seki meni ihan perseelleen. Ainaki mun omasta mielestä.

Mulla oli ehkä ovulaatio tälläviikolla. En oo alkanu viel kokeilee tikkujuttuja kun en oikeen hiffaa sitä hommaa.. Olis mul valmiina 10kpl niitä..

Joo niin minä höpönpöpö ajattelin kun luin tuolta ylempää,olaan siis kaikki kohta lähihoitajia ja 28v ja esikoista haaveillaan :) minulla on ollut useita opiskelijoita,niin aikuis kuin nuorisopuoleltakin,ja on kyllä eroja,huh,huh.. osa on niin laiskoja ettei oo tosikaan ja osa kyllä tosi tolkkuja ja haluavat oppia,toisilla taas ei oo mitään motivaatiota edes ja hyvä etteivät haistattele työntekijöille..mut joo ohjaajajn rooli ei oo helpoin mahdollinen,itsekin nykyisin vähempi otan opiskelijoita,haluan kuitenkin että niille on hyvästi aikaa ja nykyisin kiirettä pitää..
Kannattaahan sun höpönpöpö kokeilla jos haluat,pissaat vaan tikkuun tai kuppiin ja kastat tikun ja kun saat 2 tasavahvaa viivaa (tai testiviiva vahvempi) niin sit ovuloit siitä seuraavan 24-48 tunnin aikana (hedelmällisimmät päivät) eli pupuilemaan vaan.. mut toisaalta kaikista paras jos ei oo hätähousu niin antaa testejen olla niin ei tuu ylimääräistä stressiä... itse haluan nyt vaan tietää että varmasti ovuloin kun on tuota sukurasitetta endosta mys.. ni saan mielen rauhan kun kierron sais kohdilleen...
Jospa se höpönpöpö nyt tärpää,mikäli kerkesitte hyödyntää oviksen :)

Mä testailin ovista tässä kierrossa ja sen kyllä bongasin sitten (ihan oireistakin olisin kyllä hoksannut). Oli ihan käteviä noi ovistestit ainoo vaan että niidenkin kanssa tuli vähän pessimistiksi, kun ei sitä ovisplussaa alkanut kuulumaan.

Mun piti jo tänään testaa raskaustestiä mutta kettu söi eväät eli en uskaltanu :( Pelkään niin kovin negaa, etten uskalla testaa. Voi blaah. No ainakaan ei oo menkat alkanu, mutta oviksesta laskien pitäisi tässä nyt tämän viikon kuluessa alkaa... Uskaltaiskohan huomenna testaa..

Täällä kanssa yksi esikoisesta haaveileva. Ikää kohta 27v ja pillerit jätin pois reilu kuukaus sitten, yhdet menkat oli ja nyt digitesti näytti että olisin raskaana eikä menkkoja oo näkyny. Nyt jännittää kovasti, raskaus on erittäin toivottu ja odotettu. Alotin viikko sitten uudessa työssä eikä plussaa ihan näin nopeasti odottanut tulevaksi, mutta jos kaikki menee hyvin ja meillekkin pieni saadaan niin kai pomo ymmärtää...

Voi mahtavaa Kultahippu ja tervetuloa,toivotaan paljon tarrasukkia sinne teille nyt ja pomo kyllä ymmärtää,pakkohan sen on kun näin ihanasta asiasta on kyse :):Heartpink
Millä kp.llä sait ovisplussan sydänkäpynen? ja mikä kp nyt menossa? täällä kp 18 menossa ja ovisplussasta ei tietookaan,blaah... mut toivotaan että siellä tärppäsi nyt ja täti pysyis kaukana,pidän peukkuja ja jännään sun puolesta täällä,tuo on niin ihanan jännittävää aikaa :Heartpink

Muokattu viimeksi:
oo,elikkä täälläkin on toiveita saada vielä se ovisplussa..onneksi tilasin taas lisää tikkuja.. paljonko sinun kierto on normisti?

Takaisin