Joo niin minä höpönpöpö ajattelin kun luin tuolta ylempää,olaan siis kaikki kohta lähihoitajia ja 28v ja esikoista haaveillaan :) minulla on ollut useita opiskelijoita,niin aikuis kuin nuorisopuoleltakin,ja on kyllä eroja,huh,huh.. osa on niin laiskoja ettei oo tosikaan ja osa kyllä tosi tolkkuja ja haluavat oppia,toisilla taas ei oo mitään motivaatiota edes ja hyvä etteivät haistattele työntekijöille..mut joo ohjaajajn rooli ei oo helpoin mahdollinen,itsekin nykyisin vähempi otan opiskelijoita,haluan kuitenkin että niille on hyvästi aikaa ja nykyisin kiirettä pitää..
Kannattaahan sun höpönpöpö kokeilla jos haluat,pissaat vaan tikkuun tai kuppiin ja kastat tikun ja kun saat 2 tasavahvaa viivaa (tai testiviiva vahvempi) niin sit ovuloit siitä seuraavan 24-48 tunnin aikana (hedelmällisimmät päivät) eli pupuilemaan vaan.. mut toisaalta kaikista paras jos ei oo hätähousu niin antaa testejen olla niin ei tuu ylimääräistä stressiä... itse haluan nyt vaan tietää että varmasti ovuloin kun on tuota sukurasitetta endosta mys.. ni saan mielen rauhan kun kierron sais kohdilleen...
Jospa se höpönpöpö nyt tärpää,mikäli kerkesitte hyödyntää oviksen :)