Esikoinen haaveissa 2016

Kyllä tässä kohta täytyy pikkuhiljaa siirtyä odotuspuolelle... Käyn kyllä täällä kurkkimassa. :)
Vaikka kuvittelen ettei noi viivat ole vahvistunut, kun oon joka aamu lauantaista alkaen testannut, mutta kun vertaa vanhoihin testeihin niin kyllä on hiukan tummunut. Mulla on vielä digi kaapissa, jos käytän sen vähän myöhemmin tällä viikolla.
Kävin jo ostamassa ekat vauvan vaatteetkin. :excited001 Ajattelin että ne voi sit antaa pois jos jotain käy... Oon vähän taikauskoinen että sen takia en kauheasti haluaisin hankkia etukäteen ennen rv12. :nailbiting: Mutta nyt oli pakko. :grin

Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan mimosa :) itellä kans vähä taikauskoa mut kyl noit bodeja alkaa tuol kaapis olee vaikka ei oo ees tärpännyt.. :D päätin että kun aiotaan hankkia lapsi tavalla tai toisella ni hyvin voin ostaa. :D

Mä haluaisin kas nyt jo ostaa ihania söpöjä bodeja ym. Mut aattelin, et ehkä mä vielä maltan sitä plussaa odottaa. :D On ne niin söpöjä!!!

Täällä yritetään esikoista! Ollaan puhuttu jo pitkään että syksyllä sitten, ja eilen vihdoin päätettiin jättää kortsut pois! Pelottavaa, jännittävää, kutkuttavaa, mahanpohjaa kihelmöi aina kun ajattelee asiaa. Raskaaksi tulo on se mikä jännittää eniten, ja ne muutokset mitä kehoon tulee, mutta halutaan molemmat ihan hirveästi lapsia, joten jännityksen yli on mentävä! Eilen ei voinut millään vielä tärpätä kun kierto on niin alussa, mutta silti sitä miettii että mitä jos. Ja tiedostan senkin ajoittain että voi mennä useita kuukausia ennen kuin tärppää. Mutta on kai jollain onnistunut kerrallakin joskus, joten mistä sitä tietää ;) Ihana vihdoin päästä fiilistelemään tätä!

Iiti86, meillä ihan sama tilanne! :)

Jännittää koko ajan ja miettii että millonkohan tärppää. Tietää toki elämän realiteetit ja on henkisesti yrittänyt valmistautua siihen että voi kestää että tärppää mutta silti yrittää olla positiivisella mielellä ja ajatella että kyllähän se monella tärppää jo tosi pian kun alkaa yrittämään. Lähipiirissä molempia eikä voi tietää miten omalla kohdalla sitten. Mutta ei kai etukäteen murehtiminen ja miettiminen mitään auta, joten ei muuta kun yritystä vaan..

Täällä nyt kp 9 ja alkaa jo tosiaan lähestymään potentiaalinen ovulaatio... :P

Mulla on aina ollu haaveina 2 mutta toisaalta haluisin myös adoptoida vaikka saataiski omia koska niin moni lapsi tarvitsee kodin ni ehkä se ois sitten 3 :D

Joo, itse olen sijoituslapsi ja nykyisin adoptiolapsi, tehtiin adoptio sitte ku täytin 18 kun ei tarvinnut enää kenenkään lupia vaan se oli mun päätös. Mutta on vaikeaa saada Suomesta kyllä. Ja ulkomailta kallista :D Äitin kans just juteltiin näistä. Ja kuulemma sillon ku he oli miettimässä tätä asiaa reilu 20 vuotta sitten ni adoptio Suomessa toimi niin, että siitä jonosta tippu tietyn ajan jälkeen kylmästi pois kun uusia jonottajia tulee koko ajan. En yhtään tiedä miten nykyisin homma toimii..

Meillä on ollut ajatuksena 2 lasta. Nyt vaan ite oon pyöritellyt ajatusta kolmesta, kun siskollakin on. Kaksi vaan tuntuu ns. käytännöllisemmältä esim auton suhteen, jos näin nyt voi edes ääneen ajatella :wink

Pumpulii, mie tuun pari päivää jäljessä, täällä nyt kp 9. Halut lisääntyny ihan järkyttävästi, joskus töissäkin tekis mieli :smiley-ashamed008 nyt on pari päivää väsyttäny tosi paljon, luultavasti ihan normaalia väsymystä, mutta mietin että voiko johtua siitä kun elimistö vastaanottanut annoksia vierasta nestettä ja joutuu käsittelemään sen...?

Ääh.. Laitoin väärän hymiön enkä saa sitä poistettua...:violent001

Meillä ei ole uhrattu vielä ajatustakaan sille, kuinka monta lasta ylipäätään haluaisimme. Vähän sellainen olo tällä hetkellä, että jos nyt edes sen yhden saisi ja pärjäisi sen kanssa, niin mietitään sitten :nailbiting:

Itse olen ainoa lapsi, ja vaikka en nuorempana kaivannut sisaruksia, olisihan niitä ehkä nyt mukava olla, kun omat vanhemmatkin alkavat vanhentua. Toisaalta miehelläni on yksi sisarus, mutta eivät ole mitenkään kovin läheisiä; eivät kyläile tai soittele kuulumisia, vaan näkevät suunnilleen joulupöydässä tai sukujuhlissa.

Takaisin