Esikoinen haaveissa 2016

Meillä peitto heilunu joka päivä. Ovista en oo huomannu mutta saattaa ollakin tulossa vielä. Miun kierto vaihtelee 21-28 mutta on yleensä 24-26. Viimeeksi vaan just sen 21 jostain syystä, mutta ei se nyt oo yrityksen puutteesta voinu jäädä osumatta. Nyt on kp 13 joten jatketaan :)

Täällä kp 7 tai 8.. En tiedä. Menkat alkoi sunnuntai illalla, kolme päivää aikaisemmin ja loppuivat jo keskiviikkona. Vähän oli kyllä erikoiset. O.o Lieneekö tuo tyroksiini lääkitys sitten jotenkin vaikuttaneen..? No kummiski...Kierron tylsin vaihe menossa. Rauhallisin..:grin

Jaaa, tässä kierrossa aloitin taas greippimehun juomisen. Tosin nyt aikaisemmin, heti kun menkat alkoi. Katotaan vaikuttaako mihinkään. :)

Eipä tänne oikein muuta.. Kotona vaan tylsistyn.

Mitäs muille?

No joo teillä ainakaan ei jää yrityksen puutteesta Iiti86! :D niiku ei kyl pitäis meilläkään kun oli se jokatoisenpäivän taktiikka aina kp 20 asti. Nyt kp 27/28 :) hyvin on menkkaolot ja näin kyllä niistä untaki että alkoi. Tylsää.

Tylsää niinpä! Vaikka kuinka laskee niin ei ne päivät etene siitä mitä aamulla on laskenu.. Onneks vielä on töitä ja harrastua alkaa kohta viemään aikaa kunnolla niin on jotain muutakin ajateltavaa :)

Mikä järki on naisen kropassa, että oviksen aikaan on hirveät alavatsasäryt ja jomotus eikä sen takia todellakaan kiinnosta sillä hetkellä peiton heiluttelu vaikka silloin JUURI pitäisi olla aktiivinen että tärppää.....

Muokattu viimeksi:
Joo on tää naisen kroppa ihmeellinen asia :D onko muilla menkkojen aikaan ihan jäääätävät suklaahimot? Mä olin heinäkuun herkkulakossa ja painoa lähti ainoastaan sillä melkein 2 kiloa. Nyt sit yritän vältellä ihan suklaata ettei jää kauhee koukku, ja eilen mies toi mulle sitten suklaamuffinsseja. Tekis mieli vetää koko paketti ja hakea uus.

Miulla ei oo suklaanhimoa juuri koskaan, mut karkki sitäkin enemmän. Karseeta miten paljon tulee välillä herkuteltua. Työpaikkakaan ei auta ku on aina pullaa pöydällä. Nyt oon pikkuhiljaa oppinu syömään hedelmiä eikä onneks tee niin kovin mieli pullaa enää.

Meillä oli tarkotus ihan vaan antaa lapsen tulla ja rakastella sillon kun mieli tekee. Miehellä sujuu hyvin mut miten ihmeessä työ kestätte tätä odotusta? Mie sorruin tänään ja tilasin ovis ja raskaustestejä että on jotain konkreettisempaa. Oireitakin saa ootella vielä ihan minimissään viikon, parin viikon päästä pitäs alkaa menkat mutta toivotaan ettei!

Tyhmä kysymys: mistä erottaa ovulaatio vuodon ja sperman valumisen toisistaan?
Nyt ois kp 16 ja äsken tuli vuotoa mutta se saatto olla eilisiä talletuksiakin :hilarious: mistä ne erottaa? laughing6

Heiii rakkaat, täällä ollaan jälleen!!! Olin foorumitauolla heinäkuun neuvolan ohjeen mukaan täys ajattelemattomuus tauko lapsiasioihin. ja tämä tyhmä sovellus ei ilmoita tähän ketjuun tulleista viesteistä,pöh!!!
En ees muista mitä tänne oon kirjoitellut viimeksi.kertokaan mitä täällä on tapahtunut poissaollessani?? Enni ainakin on raskautunut,huippua!!! Onnea vielä tämänkin ketjun kautta,onko muita?
Meillä on nyt siis simppatestit tehty ja lopulliset tulokset tulee viim. Kahden vkn kuluttua. Alkutuloksissa tosin jo näkyi että simppoja on paljon mut liikkuvuus alentunut :( ensiviikolla saan ajan jossa tehdään lähete lapsettomuustutkimuksiin polille. Tosin clomit haluaisin ens alkuun enkä vielä rankempia hoitoja.
Ja tähän tauottomuuteen,ekaa kertaa yritin unohtaan koko asian,en tikuttanut tmv. ja ekaa kertaa myös ovis oli kp. 16 joka aina on ollut vasta 20-31 kp!!!! En tikuttanut mutta sen todella nyt tunsin ja menkatkin tuli sitten kp 28. Eli stressittömyydellä on iso merkitys,nyt sen uskon!! Tänään tikutin tämän kierron oviksen ja nyt on kp. 20 joten talletteluja kehiin. Heti kun työt alkoi ja murehdin ja itkin simppatestin tuloksia ja lapsettomuutta,niin ovislähti venymään.. ja se vielä etten enää itse juo greippimehua,mietin että pidensikö se minun kiertoa,olen kuullut toiseltakin jolle olisi niin käynyt joten itse jätin senkin nyt pois ja pysyttelen mammavitskuissavaan ja koitan olla stressaamatta, vaikka lomalla se oli niin paljo helpompaa..
Anteeksi megapitkä viestini!!! Plussatuulia teille!!!

Muokattu viimeksi:
Ja tervetuloa uusille!!!! Tuohon valumiskysymykseen:
Itselläni oviksenkaan aikaan valkkaria ei tule valumalla,tai korkeintaan ihan vähän,eli jos jotain lorahtaa kunnolla niin on sit ihan talletteluista johtuvaa :D yleensä ne siemennesteet kyllä lorahtaa jo ekalla vessakäynnillä pois..

Muokattu viimeksi:
Iiti86, oon huomannut että ne on itseasiassa suhteellisen helppo erottaa vaikka mäkin pähkäilin ton saman kysymyksen kanssa. Ovislima on kirkkaampaa, notkeempaa ja paksumpaa. Siemenneste ei ole joustavaa eikä niin kirkasta. Se on nestemäisempää ja valuu siksi tosiaan aika nopeesti pois..

Kiitos pumpuli,koitan saada rempan keskellä tuon miehen lämpeemään talletteluille vielä tänään varuiksi :)
tsemppii kaikille <3

Mä yritän nyt tehä saman ku Helinäkeiju, et pitäisin vähän taukoa. Oon huomannu olevani vähä liianki neuroottisena koko aja kyttäämässä näitä keskusteluja ja luomassa itelleni lisästressiä. Katotaa kui kaua pystyn olee pois.. :D

Takaisin