Heiii rakkaat, täällä ollaan jälleen!!! Olin foorumitauolla heinäkuun neuvolan ohjeen mukaan täys ajattelemattomuus tauko lapsiasioihin. ja tämä tyhmä sovellus ei ilmoita tähän ketjuun tulleista viesteistä,pöh!!!
En ees muista mitä tänne oon kirjoitellut viimeksi.kertokaan mitä täällä on tapahtunut poissaollessani?? Enni ainakin on raskautunut,huippua!!! Onnea vielä tämänkin ketjun kautta,onko muita?
Meillä on nyt siis simppatestit tehty ja lopulliset tulokset tulee viim. Kahden vkn kuluttua. Alkutuloksissa tosin jo näkyi että simppoja on paljon mut liikkuvuus alentunut
ensiviikolla saan ajan jossa tehdään lähete lapsettomuustutkimuksiin polille. Tosin clomit haluaisin ens alkuun enkä vielä rankempia hoitoja.
Ja tähän tauottomuuteen,ekaa kertaa yritin unohtaan koko asian,en tikuttanut tmv. ja ekaa kertaa myös ovis oli kp. 16 joka aina on ollut vasta 20-31 kp!!!! En tikuttanut mutta sen todella nyt tunsin ja menkatkin tuli sitten kp 28. Eli stressittömyydellä on iso merkitys,nyt sen uskon!! Tänään tikutin tämän kierron oviksen ja nyt on kp. 20 joten talletteluja kehiin. Heti kun työt alkoi ja murehdin ja itkin simppatestin tuloksia ja lapsettomuutta,niin ovislähti venymään.. ja se vielä etten enää itse juo greippimehua,mietin että pidensikö se minun kiertoa,olen kuullut toiseltakin jolle olisi niin käynyt joten itse jätin senkin nyt pois ja pysyttelen mammavitskuissavaan ja koitan olla stressaamatta, vaikka lomalla se oli niin paljo helpompaa..
Anteeksi megapitkä viestini!!! Plussatuulia teille!!!