Esikoinen haaveissa 2016

Täällä ollaan. Kp 15 menossa ja piinaviikot taas edessä! Huomenna lähdetää mökille, niin onneksi saa vähän taas ajatuksia pois ja rentoutuun. Mitäs muille?? :)

Kp10 ja en tiedä mikä meininki oikeen, kp5 aloitettiin joka toinen päivä seksiä yrityskierto :D toistaseks on jaksanu mieskin :D

Mulla ei tapahdu mitään. Ei yhtään mitään. Ei menkkoja, ei mitään. Alkaa tuntuu siltä et ihan vitun se ja sama saanko koskaan lapsia. En jaksa enää.

Paljon tsemppiä HöpönPöpö. :Heartred Tosi kurjaa, ja vaikka itse yrittänyt aktiivisesti kohta vasta 8kk, niin pystyn jotenkin ymmärtämään miltä tuntuu. Mun vanhemmathan eivät saaneet lapsia ja adoptoivat sitten mut ja mun veljen, niin äidin kanssakin on paljon tullut puhuttua siitä turhautumisesta kun ei vaan mitään tapahdu eikä jaksa enää yrittää. Ja ite tosiaan aina pelännyt että en voi saada lapsia, just löysin jonkun lukion esseen johon olin sen kanssa kirjoittanut ja opettaja oli laittanut jotain tsemppaavia asioita. Olin ihan hämmentyny ku löysin sen, en yhtään muistanut että silloin jo pelkäsin sitä asiaa niin paljon. Varmaan juontaa juurensa omien (adoptio)vanhempien tarinasta ja sitte omat geenit ei kans oo mistään parhaasta päästä.

Mutta kuitenkin, tsemppiä meille kaikille :Heartpink

Mulla nyt jo kp 28, dpo 11. Huomenna ajattelin testata. Mitään oloja ei oo, paitsi turvotus... :/ Näytän siltä et olisin raskaana. Kauhee vaatekriisi. Mitä laittaa päälle ettei maha näkyis muttei näytä siltä että yrittäisin peitellä jotain... :( Kun huomenna olis yhdet juhlat ja alkoa tarjolla. Kiva jos olisinkin raskaana eikä vielä näkyis testeissä ja olis pakko seuran vuoksi ottaa...

Ei koskaan oo pakko ottaa :D on sitte vaikka kuski tai joku muu hyvä syy, tai ihan vaa ettei maistu

No ei niin. Mutta epäilyttävää jos ei ota yhtään... Ja juhlapaikkaan ei kannata mennä autolla joten autoilu ei ainakaan käy syyksi :D

Plussalta näytti tuo Mimosan testi tuolla plussa vai ei-ketjussa. Mites juhlien kanssa kävi? :)

Päätettiin vielä jäädä toiseksikin yöksi mökille. Mies lähti kyllä käymään kyläjuhlissa, mutta itse en jaksanut. Nyt tsillaan täällä yksinäisyydessäni keskellä korpea. :grin Yritin eilen juoda lasillisen punaviiniä, kun sen "pitäisi" auttaa kiinnittymiseen, mutta ei tullut mitään. Yksi siemaus ja on se vaan niin kamalaa! Ei pysty! :wtf: Mutta onneksi muuten on saanut sitten nauttia olosta. On kalasteltu, soudeltu..Uitu ja saunottu. :)

Tiiamaria- Sulla on aikamoinen tausta kyllä! Tietääkö sun äiti, että yritys on päällä? Häneltä varmaan saisi juuri oikeanlaista tukea, jos alkaa tuntumaan, että sitä tarvitsisi. Itsellä nyt yk 9 menossa ja tosiaan kauhea stressi ja pahamieli lapsettomuudesta on ollut. Se siskolle avautuminen helpotti kyllä kovin paljon, juurikin siksi kun hällä myös omaa kokemusta on! Nyt voi ihan hällekkin purkaa kaikkia epävarmuuksia ym. :)

Höpönpöpölle myös terveisiä! Osaan kyllä myös kuvitella tuon tunteen! Tsemppiä sinne myös täältä!! :Heartbigred

En mie ainakaan ota jos ei siltä tunnu, enkä kyllä mitään syytä tarvii. Ja totta kai meen juhliin autolla ei kai sitä kävelläkkään voi. Mitä se kellekään muulle kuuluu? Ei miun juomista/juomattomuutta oo ainakaan koskaan kukaan kommentoinu tai ihmetelly mitenkään.

Tietää äiti joo yrityksestä. Asutaan vaan eri kaupungeissa niin ei oo tullut kauheasti puhuttua..

Enni se riippuu kanssa paljon siitä mihin lähipiiri on tottunut. Ite esim vuosi sitten en kieltäytynyt viinilasista koskaan. Siks oli helpompaa sanoa vuoden vaihteessa et pidän alkoholittoman vuoden :D

No sepä just kun en oo aiemmin lasiin sylkenyt... Juhlat on vasta illalla niin saa nähä miten selviin... :D
Siellä ei edes oo parkkipaikkoja ja julkisilla pääsee hyvin.
Pitää varmaan vetää joku hyvä vanha selitys jos joku ihmettelee :)

Mites meni mimosa? :)

Me käytiin visiitillä mun vanhemmilla ja kovasti ilmaistiin että lasta ollaan yrittämässä ennen häitä, mutta ei ne oikeen mitenkään reagoineet, olivat vaan mielissään. :D nyt kp13 ja jokatoinen päivä taktiikalla talleteltu 5 kertaa.

Ihan ok. Välillä oli vähän kuumottavat paikat. :D Pihalla sai hyvin kaadettua kuohuvat nurtsille ja baarissa join kokista. Siellä oli niin paljon mulle vieraita ihmisiä etten alkanu sen kummemmin avautumaan. :)

Niin ja piti sanoa vielä, mun miehelle on tää iskenyt vasta nyt. Siis vauvakuume. Tänään on kysynyt ihan joka asiasta että voisiko se tarkoittaa että olenko raskaana :D Vaikka sanoin että ei se nyt olis ees fyysisesti vielä mahdollista vaikka ovis oliskin ollu pari päivää sitten. :D voi toista. :)

Mies sano kans tänään, kun sanoin että jos kaikki menee hyvin susta tulee iskä, että Ai että eikö meillä ole sitten seksiä enää vähään aikaan laughing7

Takaisin