Esikoinen haaveissa 2016

Tervetuloa takaisin Helinäkeiju! :)

Mäkin oon Tiiamari miettinyt, et pitäiskö pitää vähän foorumitaukoa. Mutta en tiedä. Ei kauheasti tule kirjoiteltua muutenkaan tänne, vaikka käyn kyllä lukemassa ketjut läpi monta kertaa päivässä. Ehkä se tauko toisi kumminkin "mielenrauhaa". Hmmm...Pitäsköhän yrittää olla lukematta foorumia loppukierto siihen asti, että menkkojen pitäis alkaa?

Mulla on nyt kp 12 ja eilen ja tänään sain clearbuen testillä korkean hedelmällisyys hymiön. Oliskohan huomenna sitten se maksimaalinen taas. :) Mutta paras aika mulla sit lienee se perus kp11-15 Ollaan kyllä kas puuhailtu joka toinen päivä viime viikosta asti. Nyt vois sit jatkaa joka päivä tahdilla sinne kp 15 asti.

Paljon paljon plussatuulia tänne meidän ryhmään!!!

Kiitos mimmi,Toivotaan että talletelu toisi tulosta
Mimmi ja Tiiamariia: minäkin luulin etten stressaa kun luin näitä päivittäin monesti mutta sitten kun luki toisten eoäonnistumisia jne.. jokapäivä niin asia oli mielessä lähes taukoamatta,kokeilin kaiki poppakostit läpi ja stressasin tietämättänikin,lopulta sen tiedostin kun neuvolasta neuvottiin taukoon,ja kehotan kyllä kaikkia joilla vähänkin on taipumusta stressata niin taukoon :) Stressi on yksi suurimmista esteistä raskaaksi tuloon.
Höpönpöpö: ehkä minä oon sit vaan niin kuiva tyyppi et mulla ei valkkaria oo tullut noin paljoo,minulla onkin ollut ongelmana ohut limakalvo.

Ja vielä,minä ono aina ollut kaikki mulle heti periaatteella elävä kun jotain saan päähäni ja jostain innostun,nyt sitten kun lasta ei kuulunutkaan vuoteen on joutunut opettelemaan elämään ja rauhoittumaan ja koittaa olla stressaamatta. Alussa varsinkin elin vain sille että millon tärppää.
semppiä kaikille :)

Täällä ollaan edelleen(kin) pyöritty. :D

Kp 14/26-28 menossa, eikä tullut sitten vieläkään sitä maksimaalisen hedelmöittymisen hymiötä noilla testeillä ja nyt loppu nekin tikut. 4 päivää näytti tuota korkeaa vilkku hymiötä. Halpis liuskoja on vielä muutama. Eilen ja tänään näytti mun mielestä jo plussaa niillä, mutta en tiedä.. O.o Tallettelut siis jatkukoon edelleen, niin kauan kun liuskat loppuu tai näyttää viivat haalistuvan.
Olisko tää sitten ovuloimaton kierto tai jotain... I dont know! :(

Mutta. Minäkin taidan nyt tosissaan pitää pienen foorumi tauon! Palailen sitten kun menkkojenkin pitäisi alkaa. Kertomaan hyvät tai huonot uutiset. Paljon teille tsemppiä piinailuihin ja plussatuulia nyt tänne!! Olette rakkaita! <3 <3

Onkos täällä linjoilla ketään enää :) mikä meininki? vai taukoileeko kaikki...
Täällä dpo 10 ja juilii jo joten katsoo kurvaako täti milloin.. torstaina tehtiin lähete tutkimuksiin ja noin 4vk päästä ensimmäinen käynti.
Plussatuulta tähänkin ketjuun lähettelen!!!

Linjoilla ollaan :D
Hiljaista on ainakin minun osaltani, kp2 menossa :( Eilen oli aika kurjat fiilikset ja mieli maassa, mutta ei auta kun nostaa leuka ylös ja kohti uutta yritystä!

Mites muilla?

Ymmärsin et aika moni lähti tauolle.

Mulla onnollu yli viikon kestänyt valkovvuoto-verivuoto-tulee-ei tule- show takana. Ei siitä mitään haittaa kyllä ole ole ollut mut todella rasittavaa ku ootin millon menkat alkaa oikeesti. Ei alkanu. Sit tuli pari kuivaa päivää. Ja PAM nyt ne alko. Jes. Voitto kotiin ja uuteen kiertoon!

Täällä haalee viiva tänään, eilen ihan haalee haamu. Tsempit kaikille!

Juu,siksi kyselinki, että onko kaikki tauolla :)
Höpönpöpö kiva että pääsit uuteen kiertoon,plussatuulta tähän kiertoosi!!
Liti86: viivalle nyt super vahvistumista ja onnea!!!!!:):):)

Voin sanoo ihan suoraan et töissä semmenon tilanne et en laittas yhtää pahaks jos pääsis mammalomalle. Harmi vaan et en usko et tuun koskaan saamaan lapsia..

Joo sama mulla, ei yhtään haittais jäädä nyt pois.... Aika stressaava työ ja stressaa se miten työstressi vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiin :( Helppohan se on olla stressaamatta muita asioita mutta jos töissä on kova kiire ja stressi (8 h päivässä) niin eipä se auta että vapaa-ajalla ei stressaa.. Pitääkö tässä vaihtaa töitä että tulis helpommin raskaaksi?

Joo tuo työstressi on niin inhottavaa,kokemusta täälläkin siitä ja siihen päälle vielä stressi lapsen saannista (lue:saamattomuudesta) niin jo on stressitasot huipussaan :(

Tänään kävin yksityisellä koska julkiselle on aika vasta lokakuussa lapsettomuusasioissa, yksityiseltä sain letrozolit ja nyt aloitan ne jo tähän kiertoon buustaamaan ovista,toivotaan että on tehoa,seuranta ultra folleille on 5.9. Jospa tämä vähentäisi stressiä kun asia on nyt mennyt vähän eteenpäin.

Heippa taas! Lupasin tulla käymään, kun on uutisia. Eli nyt jälleen huonoja sellaisia. Eli yk 11 pärähti käyntiin torstaina kp 25 (taas..). Ei tainnut olla koko ovulaatiota, kun lämmöt oli alhaalla koko kierron. Nyt mietityttää tää kierron lyheneminen. Voikohan tuo tyroksiini lääkitys olla siihen syynä? Aina on ollu kierto 26-29, mutta kp27 on oikeastaan se vakio! Nyt lääkityksen aloittamisen jälkeen kierto on jo toistamiseen 25pv. Nyt mietin, että tilaisko sittenkin ovistestejä lisää, jos tuo lääkitys vaikuttaakin ovulaatioon tai sen ajankohtaan... Kilppariarvot oli silti nyt laskenut viitearvoihin ja olivat hyvät. TSH oli 1.9 ja T4 17. Lääkitystä jatketaan vielä ainakin pari kuukautta ja sitten taas kontrollilabra. Tämmöstä täällä. Mitäs muille? :)

Onnea Iiti86!! :) :Heartred

Ja kiva kun asiat etenevät helinäkeiju! :)

Mimmi! minä en valitettavasti osaa sanoa tuohon lääkitysasiaan mitään,pystytkö kysymään asiasta lääkäriltäsi, onko hänellä tietoa, tuo lämpöjen alhaallapysyminen kyllä viittaa ettet ovuloisi ollenkaan :/
Jospa pian saat selvyyden,uuteen yritykseen joutuminen on aina niin turhauttavaa. Tsemppiä!!!

Tilasin taas uusia ovistestejä ja katson tilannetta vielä jouluun asti. Joskos toi hormonitoiminta rauhoittuu ajan kanssa kun tottuu lääkitykseen. Parin kuukauden päästä on se kontrollilabra ja sitten taas aika lääkärille, niin ehkä sen yhteydessä voin sitten kysellä hieman lapsettomuusjuttujakin jos kierto on silloin vielä lyhyt ja en saa ovista napattua tikuilla. Tosin lääkäri on kyllä ihan yleislääkäri, että lieneeko perehtyneet lapsettomuus asioihin sen kummemmin. Perhesuunnitelun puolelle lääkäriin varailen kyllä aikaa, kun vuosi yritystä tulee täyteen.

Kiitos Helinäkeiju tsempeistä. Ne tulee kyllä tarpeeseen!

:)

Koita vaan olla stressaamatta,milloin teillä tulee se vuosi?
se kun on niin tosi asia että stressi hankaloittaa kummasti,mutta toivotaan että meidänkin odotus vielä palkitaan.
yleislääkärit harvemmin tietää sen kummemmin ainakaan täällä mitään näistä mutta jospa osaisi jotain hänkin sanoa. Ainahan voit soittaa myös neuvolaan ja kysellä,sieltä itse olen saanut hyvin apua ja mielenrauhaa jos jokin askarruttanut.

Jouluna tulee tasan vuosi. Että ensi vuoden puolella sitten oon yhteydessä neuvolaan jos ei siihen mennessä oo tärpännyt. Ei ole kumminkaan mitään ylimääräsiä vuotoja tai muita oireita mistään ongelmista, että tarvitsisi mennä käymään gynellä. Ainoastaan tuo kierron lyheneminen on outoa, mikä nyt varmaan johtuu tuosta tyroksiinista.

Nyt ajattelin alkaa taas laihduttamaan, jos saisin hiukan ajatuksia yrittämisestä pois! Ylipainoa on edelleen liikaa, vaikka 17kg olen saanut tän yrityksen ohella pudotettua. Saisi pudota vielä toiset samanverran! :D

Mutta.. Mä taidan taas jatkaa foorumitaukoa, kun se auttoi vähän näiden asioiden saamista pois mielestä. Palailen sitten taas, kun uusi kierto alkaa tai ei ala;)! Kyllä mä vahvasti uskon, että meidän molempien odotus palkitaan jossakin kohtaan. Ainakin toivon sitä koko sydämmeni pohjasta. Paljon myös sulle tsemppiä Helinä!! <3 Olette ajatuksissa kaikki, vaikka täältä yritänkin nyt pysyä poissa! :love7

Takaisin