Esikoinen haaveissa 2016

Aika kieroo touhuu eikö se ole esikoinen haaveissa ku on kokemuksena pelkkiä keskenmenoja?????

Teil on ongelmia tulla raskaaksi ja mulla ongelma pysyä raskaana? Haave on silti sama, saada se esikoinen.

Ja joo taru mutta yleensä tähän ketjuun on tultu kun raskautta yritetään, mutta kuten sanoin niin onnea ja toivotaan että tällä kerralla pysyisi matkassa ! :)

Taru; Kuten tiiamariia sanoi, tää ketju on niille, jotka yrittää tulla raskaaksi. Sinä olet jo raskaana, joten sulle väärä ketju.

Joo ja onneksi taru näytti myös löytäneen :) ite aina välillä katon niitä siinä toivossa että iteki pääsis liittymään aina kierron loppuvaiheessa.. :D en kyllä usko että taaskaan onnaa.

Mulla on täs samalla hääsuunnitelmia jotka vähä vie ajatuksia muualle :) 2018 ois tarkoitus päästä naimisiin! Laitoin eilen viestiä yhteen paikkaan jos pääsis tutustumaan ja se sopi, nyt pitää vaan sovittaa päivät yhteen. Semmonen ihana navetan vintti <3

Mitäs muut puuhailee harhauttaakseen itteään vauvan yrittämisestä?

Mie pääsin takas töihin kesäkuun alussa, ei oo ihme kyllä ehtiny miettiä vauva juttuja. Onneks ens kuussa saa vireille tutkimukset, ei tarvii enää yöunia menettää tän takia.. Myö mentiin viime kesänä naimisiin, niin päästiin vauvaakin yrittämään.

Mä oon vähän miettinyt alan vaihtoa. Muuten kyllä tykkään tästä työstä, mutta ärsyttää tää vuorotyö ja tuntuu että oon joka viikonloppu töissä. Varsinkin kun mies ja suurin osa kavereista on perus toimistotöissä. Ainoo että pitäis hakea kouluun ja opiskella 4 vuotta. Kauhistuttaa vaan tulotason pudotus kun on asuntolainat yms. Mammalomalla olis aikaa miettiä mitä oikeasti isona haluais tehdä ja olis kerrankin enemmän kun 2 viikkoa lomaa putkeen. Tulis vaan nyt se tärppi edes...

Mulla toimii harhautuksena myös alanvaihto , ravintolahommista sosionomiksi opiskelemaan.. :D kiitos! :) no ollaan yritetty karsia listaa niin paljon ku voi ja edellee meidät mukaan lukien näyttää sataa.. tota hääpaikkaa varten mistä puhuin ni pitäis saada vielä parisenkymmentä karsittua pois. Helpottaishan se budjettiakin.

Työt kyllä varmaan harhauttaa hyvin, ite oon ollu työttömänä kotona pari kuukautta niin on ollu vähän liikaakin aikaa miettiä. Onneks reilu kuukaus enää siihen koulun alkuun. Mua kans pelottaa että miten sitä sitten pärjää, mutta kai sitä jotenkin. On sitä tähänki asti pärjätty. :)

Mie kyllä tykkään työstäni, ja se on aina 7.00-15.30 vain arkena :happy: Mie oon aina talvet työttömänä..Toivottavasti ei tarvii vaihtaa alaa. Meidän häihin kutsuttiin 14 ihmistä, mutta puolet ei päässy :grin Ja siinä oli koko lähisuku, ei haluttu kutsuu ketään serkun kaimoja ketä ei muutenkaan koskaan nähdä.

Meillä tulee lähisuvusta jo joku 30 (ei serkkuja ja vanhempien sisaruksia) mutta oltu serkkujen kans nii pal tekemisissä et arveluttaa jättää kutsumatta..pitää keskustella vielä molempien vanhempien kanssa asiasta :D

Takaisin