HöpönPöpö
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä yleensä vastaan jos joku kysyy lapsista, että joskus sitten .. Tai et ei oo musta kiinni et viimeks ku zekkasin ni siihen tarvitaan kaks osapuolta.. Tai joskus saatan sanoa et sais joskus ees sitä seksiä mut sit pitäs olla kyl sellanen kaveri jolla on huumorintajua joka tajuaa nää letkautukset.
Hömpänpömpällä meinasin sitä et tutkin tietoo netistä mm. Mitä vitamiineja kannattaa syyä, hommasin kaikkii niit mitä luki siellä täällä, lopetin alkoholin käytön, lopetin kahvin jne mitä kaikkee voikaan keksii sillä verukkeella et JOS OON KOHTA.. Ei viitti alottaa uutta harrastusta jos vaikka.. Vitut vuos elämästä meni kutakuinki hukkaan. Älkää nyt käsittäkö väärin mut muistakaa elää samalla xD
Ja ollaan yritetty 1,5 vuotta lasta.
Hömpänpömpällä meinasin sitä et tutkin tietoo netistä mm. Mitä vitamiineja kannattaa syyä, hommasin kaikkii niit mitä luki siellä täällä, lopetin alkoholin käytön, lopetin kahvin jne mitä kaikkee voikaan keksii sillä verukkeella et JOS OON KOHTA.. Ei viitti alottaa uutta harrastusta jos vaikka.. Vitut vuos elämästä meni kutakuinki hukkaan. Älkää nyt käsittäkö väärin mut muistakaa elää samalla xD
Ja ollaan yritetty 1,5 vuotta lasta.