Esikoinen haaveissa 2016

Mie en ole kertonut kun sille yhdelle kaverille,jolta ajttelin saavani tukea. Parisuhde asioita ruoditaan, niin ajattelin että sais tähänkin apua. Noh, hän sanoi vaan kyllä se sieltä tulee, älä ressaa. Eli hukkaan meni ja sen jälkeen ei siitä ole puhuttu. Äidille, siskolle, tädille tms en ikinä kertois. Ovat niin erilaisia kuin minä, ja pienemmissäkään asioissa eivöt auta eivätkä ymmärrä, joten kokisin kerromisen enemmänkin masentavaksi. Koska haluaisin apua ja tukea, enkä usko sitä saavani.

Muita ei oikeestaan ole kelle kertoa. En omista ystäviä, muutaman kaverin, mutta ei olla läheisiä. Aika ajoin harmittaa, kun "ei ole ketään" kelle kertoa, sen takia talvella tännekin hakeuduin. Miehestä ei ole keskustelijaksi, häntä ahdistaa puhuminen ja miuta helpottaa..

Me ei aluks kerrottu kun 2 lähimmälle ystävälle, mutta sitten kun olinkin raskaana niin kerrottiin lähisuvulle. Ja sitten meni kesken. Niin nyt tuntuu että kaikki odottaa uutisia. Juhannuksenakin äiti oli että kyllä sä nyt viiniä voit ottaa - ellei sitte oo jotain että et vois...? Kivaa vihjailua. :/

Hei kiva. Kiitos.
Kaisa jaakkolan kirja. Latasin kännykkään. Joku puolvuotta sit luin sitä mut se oli jotenki vaikee lukee kännykäl ni nyt harkitsen et ostaisin kirjan kirjana. Jäin nimittäin kesälomalle ni olis aikaa keskittyä lukemaan.
Olen itse muuten huono lukemaan mitään mutta hyvän asian puolesta luen kyllä. Ja siis en ole aikuisiällä lukenu kirjan kirjaa.

Höpönpöpö; Mie kyllä luen kaunokirjallisuutta, mutta en mitään historiaa tai oppaita tms. Sen takia laitoin noihinkin vähän minkä tyylisiä ovat. Pitääkin käydä kirjastossa tai kattoo jos sais halvalla kaupasta sen siun lukeman.. Pokkariversiot maksaa varmaan vaan kympin, jos sitä sellasena olis. Kiitos vinkistä :)

Miuta alkaa jotenkin helpottaa mieltä, kun on jo tää heinäkju, ja tiedän, ettei tarvii enää yrittää. Että ens kierrossa saa hakea apua :) Jos nää ikuisilta tuntuvat pettymyksetkin vihdoin loppuu.

Ihana Enni kuulla että alkaa helpottamaan mieltä. Toivotaan että saatte pian apua ja plussa tulisi <3

Täytyypi lainata tuo Anna-Leena Härkösen kirja! Hänellä on hauska tapa kirjoittaa vaikeistakin asioista! Jokseenkin sarkastinen kirjoitustyyli, me like it! :) Avoimien ovien päivä-kirjasta on jäänyt mieleen lause "Minähän sekotan vaikka nakkeja kaurapuuroon jos mua huvittaa!!" :D

Täällä ollaan kotiuduttu eilen festareilta. Aikas väsynyt olo on vieläkin. Onneksi on vielä pari viikkoa lomaa! Kp 24/26-28 menossa. Ei minkäänlaisia raskausoireita ole, että kai se yk 9 sieltä pyörähtää loppuviikosta käyntiin. :/ Puntarilla en ole uskaltanut käydä nyt koko loman aikana. Sitten taas jatketaan laihdutusprojektia, kun on lomat lusittu. Plussakilojen kera.. !!

Mimmi; Härkösen kirjat on tosi hyviä :happy: Mie en oo koskaan käyny festareilla enkä muunlaisissa konserteissa, kuin jossain baarissa keikalla. Oon kova musiikki ihminen,ois kiva mennä joskus. Siihen vaan tartteis sen kaverin :oops:

Mäkin lähinnä miehen kanssa käydään konserteissa yms. Joskus isommalla porukalla muttei mullakaan semmosta läheistä kaveria oo jonka kanssa kahdestaan lähtis.
En ehkä enää festareille lähtis, paitsi jos pääsee yöksi kotiin. Tai ehkä just hotelliyö vielä menis :D

Meillä ei sekään onnistu,miehen kanssa ihan erilainen musiikkimaku :grin Eikä oo ketään pariskuntia, kenen kanssa porukalla vois mennä.

Me käydään aina silloin tällöin miehen kanssa erilaisissa musiikkitapahtumissa ja keikoilla. Ja välillä siskon tai ystävien. Ei minullakaan ole, kuin oikeasti muutama hyvä ystävä. Ja oikeastaan aika usein mulla on todella yksinäinen olo. Jotenkin tuntuu, että tässä iässä on vaikea tutustua uusiin ihmisiin ja luoda uusia ystävyyssuhteita. Teininä sitä oli kaveria kaikkien kanssa, nykyään on sellainen olo, että mun ei tarvitse olla ihmisten kanssa joista en pidä. Varsinkin kun arvostan niin paljon rehellisiä ihmisiä, enkä jaksa enään ollenkaan sellaisia kuppikuntia joissa esitetään ystäviä ja sitten puukotetaan kaikkia selkään ja juoruillaan joka asiasta seläntakana.

Mies on myös vähän sellainen mörrimöykky, ettei kauheasti tukea saa joka asiaan. Mutta lähinnä se on sellaista miehen ymmärtämättömyyttä. Esimerkiksi tämän yrittämisen suhteen; mä mietin jokaisen vatsan nipistyksen kohdalla, että mikähän toi oli ym. Tulee kyllä tarkkailtua omaa oloaan jatkuvasti. Ja jotenkin sitä ajattelee koko ajan, että mussa on se joku vika miksen tuu raskaaksi. Mun elämäntavat ja mun mahdollinen sairaus. En ikinä mieti, että vika voisi olla miehessä, vaikka sekin on mahdollista. Aikamoinen itsekriittisyys tässä on nyt leijaillu pään ympärillä viime viikot. Siksi välillä olen miettinyt, että siskolle voisikin kertoa jos tämä lapsettomuus kestää kauan. Häneltä saisi varmaan tukea.

Vielä en halua kertoa, kun olisihan se ihana yllätys kertoa sitten kun joskus tärppää! <3 :)

Mullakin vaan muutama hyvä kaveri. Olis ihan jees saada muutama kaveri lisää.
Esimerkki just viime viikonlopulta: mies oli koko vkl tuskafestareilla. Mä olin pe-la kavereiden kaa laivalla. Tultiin takas helsinkiin lauantai-iltapäivänä. Tein kaikkeni et ei tarvis mennä kotiin. Mul oli joku 4 kaverii ketä pyytää juhlimaan. Yks lähti, jee.
Mäkin voisin mennä festareille jos olis joku jonka kaa mennä. Miehen kaa eri musiikkimaut

Täällä on piinapäivät menossa kp 26/26-28. Normi menkkaoireita ollut koko viikko. Vatsa on ku ilmapallo. Kyllä ne sieltä alkaa varmasti ihan oikeaan aikaan...Raskauskeijun herkkä 10-testi tehty huvin vuoksi jo tänään. Oli mielestäni täysin negatiivinen. Meinasi jo toivonpilkahduksia tulla, kun näytti, että testiin tulisi toinenkin viiva. Mutta ei. Kun testi oli täysin valmis oli kyllä ihan puhdas nega. Onko muilla kokemuksia noista raskauskeijun herkistä testeistä? Kun tilasin viimeksi ovistestin, niin nuo tuli kaupanpäällisinä. Siksi ajattelin käyttää jo nyt pois, kun tilaan luultavasti seuraavaan kiertoon uudet ovistestit ja taas tulee raskaustestejä kaupanpäälle. :) Mulla on jemmassa ollut clearbluen ja rfsun testit, mutta ei ole ollut tarvetta kokeilla. Menkat on AINA alkanut silloin kun pitää... :/

Mä oon kans tilannu keijusta niit testejä. Kyllähän se vähä näyttää et vetää punaseks sen ku se virtsa "imeytyy" siihen. Ja sit ku kattoo vaik 5 min päästä ni ei oo muuta viivaa ku kontrolli.

Mie oon tilannu kotitestistä, eikä oo koskaan tullu viivanpaikkaa, haamuja tms. Joskus tilasin one stepejä keijusta, mutta toisessa ketjussa monet oli saanu turhia haamuja niihin, joten minäkin vaihdoin merkkiä.

Joo. Sais ees sen haamun. Noi on kyl ihan negoja ollut molemmat mitkä oon tehnyt. Kovin noista sanotaan, että herkät testit (10miu) näyttää helposti vääriä positiivisia, jos vaikka munasolu on hipaissut kohtua ja näyttää aikaiset keskenmenot plussana. Mutta ei oikein hyvältä nuo negatkaan tunnu. Ja tää hullu silti toiveikkaana odottelee, että menkat EI alkais. Tässä kierrossa pudotaan varmaan korkealta.

En oo mäkän r -testissä mitään koskaan saanut näkymään. Ovistestissä sentään, paitsi tässä kierrossa. En oo vielä saanut edes haamua. Mun mielestä viime kierrossa näihin aikoihin sain jo jotain näkymään... :shifty: Nyt menossa jo kp 11/25-28...

Tänään otettu vehnänalkioöljyt käyttöön :grin Vielä pitää hankkia Royal geleetä niin alkaa olemaan kaikki poppaskonstit käytössä...:rolleyes: Tuskin tähän kiertoon ehtii vaikuttaa mutta jos sitten seuraavaan.
Käytättekö mitään "apukeinoja"?

Mä oon käyttänyt lähinnä rfsun ja pregchekin testejä. Ensin ostin apteekista niiden omia, mutta kun täältä kuulin että paljon halvemmallakin saa niin sen jälkeen en oo sieltä ostanut mitään. Ihan Prismasta ja kerran tilasin kotitesteilta. Yks cb: n digitesti on myös kaapissa mutta sitä säästelen :grin

Takaisin