Esikoinen haaveissa 2016

Pahoittelut Helinä tätistä :sad001 Toivotaan, että saisitte apua elokuussa ja tulis plussa. (ja toivotaan tietysti edelleen, että nappais jo ennen sitä)

Mä taidan jättää siiderit kauppaan ja toiveikkaana testailla juhannuksen, josko viiva vahvistuisi.. Edellisen hailuraisen jälkeen alkoi vuoto kp32.. eli se ois huomenna.. ei uskalla vielä ilakoida.

Viola; Pidän peukut pystyssä siulle!

Helinäkeiju; Toi on niin törkeetä kysellä ihmisiltä. Tuli heti omia kokemuksia mieleen. Oon vielä tosi huono sanomaan takas yhtäkkiä :confused: Sit kotonavälähtää et näinhän olis pitäny sanoo :rolleyes:

On; Täällä edelleen tosi paskat fiilikset. Ja miehen kanssakaan ei tilanne ole parantunut yhtään. Kiva kuitenkin kun on kolme päivää vapaata :happy: Aion ainakin laittaa auton katsastuskuntoon ja tehdä pihahommia :)

Kiitos kaikille peukuista :) toivotaan parasta!

Kurjuus Enni, jos ei yhtään fiilikset ole parantunut. Toivottavasti mieskin vähän piristyis juhannuksena. Kiva kuitenkin, että on vähän puuhaa. Ei liikaa, mut jotain.

Viola: Haalea viiva näkyy munkin mielestä :)

Kyllä mäkin alussa jäin sanattomaksi vauva uteluissa, mutta sit vaan mietin valmiiksi mitä sanon sit ens kerralla. Mä oon aika hidas ja yleensä kestää varsinkin isojen päätösten teko, mutta myös en usein osaa tiukassa tilanteessa vastata oikein... Niitä voi onneksi harjoitella etukäteen. :)

Muokattu viimeksi:
Oon miekin yrittänyt miettiä valmiiksi, en vaan tarpeen tullen saa sitäkään ulos. Noin ylipäätään kyllä saan suusta ulos asioita, mutta jos on joku vaikea asia niin en. Siksi jään myös heti kiinnk, että valehtelen tai kiertelen. Kuitenkin haluaisin sanoa jotain, joka sais ihmisen häpeämään kysymystään, mutta en halua kertoa liian henkilökohtaisuuksia.

Kiva, kun on vapaata. Saa levätä ja laittaa kodinkin välillä kuntoon. En käsitä, miten jollain työssä käyvällä on muka aikaa harrastaa vielä jotain! :eek:

Jokos Violan viivat on vahvistuneet? :)

Enni kp 10/30, yk 12

Eilen sain selkeän haalean viivan myös iltapissasta. Tän aamun viiva oli yhtä vahva eli ei mikään leffaviiva vielä. Menkat ei kuitenkaan ole alkanut ja tissit alkaa tuntua vähän painavilta, joten josko siellä jotain tapahtuis. Huomenna taas aamulla testi uusiksi :)

Tänään testattu nega, ei ollu mitenkään yllätys, nyt vasta kp 24/28. Maha kramppaa välillä ihankun olis menkat just alkamassa. :/ Saa nähdä alkaako aiemmin vai onko jotain muuta.

Viola; Vau, varovaiset onnittelut :)

Ainiin, tähän liittyen. Oon löytäny kahdessa viikossa 3 neliapilaa, aiemmin vain 1 koko elämäni aikana. Joten voiskohan tässä kuussa tärpätä :rolleyes: Huom täällä puhuu ihminen,joka ei usko mihinkään hömppään :hilarious: Alkaa vissiin vuoden jälkeen jo pää sekoilla :wacky:

Viola: Varovaiset onnittelut. Toivottavasti viiva vahvistuu :)

Äsken vessassa käydessä ruskeaa tuhrua. :( Onneksi laitoin aamulla pikkuhousunsuojan.

No niin. Tänään aukes hanat kunnolla. :( Uutta yritystä sitten taas kun täti poistuu... Kyllä sitä kummasti pettyy vaikka epäilinkin että tuskin heti tärppää... :(

Voi harmi Mimosa :(

Enni: toivotaan että ne neliapilat toisi hyvää onnea tässä asiassa :)

Täällä ei edellenkään kummempia oireita, mut täti on pysynyt poissa ja tältä näytti testi aamulla. Uskaltaisko sitä vähän iloita jo?

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1466851411.443888.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1466851411.443888.jpg
    99.5 KB · Katsottu: 135
Mimosa; Pahoittelut.

Viola; Kumma ettei ole viiva vahvistunut vieläkään. Mikä kp/dpo tänään menossa?

Täällä alkaa kohta oviksen metsästys, jospa maalisvauva meille tulisi vihdoin :rolleyes:

On se viiva vähän vahvistunut ja näkyy kyllä selkeämmin jo. Ei ehkä päätynyt kuvaan yhtä selkeänä :) nyt on kp33 ja dpo15.

Ei kyl mullakaan näyttäny näit uusii viestejä kun vasta itte kommentoin ton edellisen.
Se näytti et edelliset viestit oli tullu 21.6.

Juhannus lusittu kavereiden kesken. Mies oli eriteillä ja potee kaameeta kankkusta. Tokasin vaan et ensviikol uuteen nousuun ku se on menos tuskaan xD että tätäkö sä haluat elämältä xD oon ilkee..

Mites teidän juhannus on mennyt? Mä olin alkoholittomalla linjalla niin ei miehellekään paljoa maistunut :grin Grillattiin kotona ja käytiin illalla kokkoa katsomassa ja tanssimassa. Eilen käytiin pidemmällä metsälenkillä koiran kanssa. Ihana olla vaan muutama päivä, tuntuu ihan minilomalta. :couchpotato:

Viola: sinuna olisin jo soitellut lääkäriin ja pyytänyt päästä verikokeisiin. :smiley-bounce012

Hyvin on juhannus mennyt. Olen levännyt ja tehnyt kotitöitä. Ei kyllä pysty mitään tekemäänkään,kun on niin kuuma. Kyllä harmittaa lähteä huomenna töihin,varsinkin jos on näin kuuma. Pitkissä vaatteissa auringossa pyörtyy :hungover:

Meillä ei juuri alkoholia juoda muulloinkaan, niin ei myöskään juhannuksena. Eikä sitä nyt kahdestaan tuu senkään vertaa otettua, pitäs olla vaikka jotkut illan istujaiset.

Ei sinne verikokeeseen nyt sentään kp 33 kannata soittaa. Ehkä sit jos menkat on 3 viikkoa myöhässä ja epäselvä tulos. Ja eihän sinne tarvitse soittaa, jos testissä selvä tulos :happy:

Enni kp 12/30, yk 12

Pahoittelut Mimosa :( Viivan vahvistumista Violalle! Ja Enni toivottavasti neliapilat tuovat onnen :)

Täällä kp13/ 30? Eilen oli semmonen alavatsakipu, ja limailua tässä ollut että epäilin ovista. No, sitä ei nyt ainakaan kunnolla saatu hyödynnettyä. Oltiin laivalla ja mies vähän rikkoi meidän alkoholilakkoa niin loput jo arvaattekin. Jos jotain positiivista hakee niin tänään on sitä mieltä että loppuvuosi ilman alkoholia :D Ei vaan uskonut eilen, kun sanottiin että ehkä ei kannata ainakaan tohon tahtiin kun niin pitkä tauko. No, kerrankos sitä..

Juhannus tuli siis kokonaisuudessaan vietettyä molempien perheiden kanssa, oli ihan mukavaa jos eilistä myöhäisiltaa ei lasketa. Toivottavasti änään pääsis vielä tallettelemaan varmuudeksi. En kyl tiiä voiko olla ovis noin aikaisin kun ei nyt aiemminkaan ole ollut, mutta kaipa se voi vaihdella :)

Takaisin