Höpönpöpö muistan kun kerroit,on se jännä juttu,alitajuntaan jäänyt varmaan kummittelemaan
Mimosa,sinähän olet painoindeksin ihan siellä alapäässä jote itodellakaan sun pidä laihduttaa... voi miehet,ne on joskus niin ulkonäkökeskeisiä,minunkin miestä joskus huoletti että jos lihon kun saan lapsen... ihan kuin se ois jouk kovinkin iso ja tärkeä asia.
Enni: heh,kiitos,mut ei minusta vielä keijua saa
Tiiamariia: Olen aina ollut liikunnallinen,liikun arkisin 10km joka päivä työmatkat pyörällä,ja sit siihen lisäksi jonkun verran,salilla en oo nyt jaksanut käydä edes,mut oon tosi kova herkuttelemaan,viikonloppuisin saattaa hyvin mennä reilusti yli puoli kiloa irtonamuja ja muita herkkuja.. ja ne oon nyt karsinut kokonaan pois,ja lisännyt reilusti protskua,juon maitorahka/hedelmä/avokado tmv. smootieta,syön joka aamu puuron ja olen jättänyt kaikki herkut (jätskiä menee välillä) sekä vältän raskaita kastikeruokia... niillä ne lähti,minun ongelma on helposti se että syön liian vähän.. (mut toi kunnon aamupala on auttanut myös paljon), vielä kun oppis pitämään tuon painon ja oppis syömään herkkuja kohtuudella
olen vähän väliä samanlaisella totaaliherkkulakolla kun menee liiallisuuksiin... tällä kertaa en oo ihan totaali kieltäytynyt herkuista kuitenkaan ja näin yritän opetella uutta elämäntyyliä.. tartten aina hyvän motivaattoria,ja tämä vauva-asia oli nyt sellainen jonka takia yritän josko vaikuttaisi kiertojen epäsäännöllisyyteen. Monella pco.sta kärsivällä auttanut ja vaikkei sitä ole todettu niin siihen viittaavia piirteitä on löytynt munasarjoista hiukan.
ps. Maltoin olla testaamatta aamupissasta,jes!!