Helinäkeiju toivotaan, että tää on meidän kierto :) Toiveikkaana, mutta yritän silti pitää mielen jotenkin aisoissa.
HöpönPöpö käytin yleensä 3 rengasta putkeen ja sit tauko. Mulle tuli vähän migreeniä (oletetusti tuosta renkaasta), joten pitämällä vähemmän noita taukoja välissä helpotettiin tätä tilannetta.
Ja nuo ajatukset kuulostaa tutulta. Toisten vauvauutiset ei tietenkään ole itseltä pois, mutta ei voi mitään sille, että kaikesta ei osaa aidosti iloita. Mun ystävä tuli muutama vuosi sitten vahingossa raskaaksi. Oli kyllä kumi käytössä, mutta siitä huolimatta nasahti paksuksi. Ja melkein heti kun tämä vauva oli syntynyt, tuli uudestaan vahingossa raskaaksi. Että näköjään joihinkin tosiaan pätee se, että riittää kun housut laskee tai kohti katsoo.. Mut pitää yrittää vaan ajatella, että elämä kantaa ja omatkin unelmat toteutuisi. Tälle mun ystävälle olen maininnut meidän vauvahaaveista, mutta omien kokemustensa perusteella hän ei osaa nähdä, että toisella voi olla oikeasti pelko, ettei saisikaan lasta.
Vauvaunelmat on vaan sellaisia, että niihin voi kovin rajallisesti itse vaikuttaa. Kun ei sitä vauvaa saa väkisin tehtyä..
Toivotaan, että kesä toisi paljon plussia meille :)