Esikoinen haaveissa 2016

Kp 1/30, yk 12. Kyllä se näköjään tosi hyvin tärppää,kun malttaa odottaa pari kuukautta. Kun ollaan nuoria ja terveitä ja kaikkea, kyllä se sieltä kohta tulee. Voi v****!

Joo on kyllä kivampaa ku keskustelu rullaa :) ja vertaistukea saa paremmi kans!

Kyllä täältä ainakimn tekstiä tulee! Kiva kun on esikoista toivovillekin oma ketju. On se miun mielestä ainakin vähän eri asia, jos on jo lapsia. En siis tietenkään tarkoita, että ei olisi suuri suru jos ei saa kolmatta tms. Mutta tajusitte varmaan :) Oon minäkin lapsia hoitanut 10 vuotta ja on kummilapsia yms, että aika tuttua muuten on kaikki, ei vaan ole omia :sad001

Puhuttaisko vähän unelmista. Minkälaisia teidän perheeseen/lapsiin liittyvät unelmat on? :)

Meillä on häät parin vuoden päästä ja oltais toivottu että 1 lapsi ehtis tulla ennen sitä silleen, että ehtii kuitenkin hyvin toipua synnytyksestä jne ennen häitä. Mutta katsotaan.. Haaveena 2 lasta, sekä pari kissaa (kohta tulee toinen luultavasti) ja ehkä shetlanninlammaskoira. Ja omakotitalo jostain luonnon läheltä, suht läheltä kaupunkia kuitenkin. :)

Täällä on haaveissa se omakotitalo,oma rivari ollaan laittamassa myyntiin kun saadaan päätettyä rakennetaanko vai ostetaanko valmiina,no aika näyttä kun ensin saisi tämän nyt myyntiin ja myytyä.
Mutta haluaisin omakotitalon noin 10-15km päästä kaupungista ja ison pihan,koiran (olen aina ollut todella eläinrakas ja koiraihminen,vasta piti luopua omasta koiravanhuksesta) sitten se kaksi lasta olisi haaveena. Unelmien häät vietettiin pari vuotta sitten. Normaalia kotielämää maaseudulla suht lyhyiden etäisyyksien päässä kaupungista, se olisi haaveena. Kiireetöntä arkea jossa nautittaisiin elämän pienistä iloista ja toisistamme.

Täältä myös pahoittelut tädeistä. Sitä pettymyksen määrä ei voi käsittääkään, ellei ole itse kokenut.

Aina olen tykännyt lapsista ja onkin tullut lapsia hoidettua. Olen ollut kavereille lapsenvahtina ja esikoisena olen aikoinaan omia pikkusisaruksiani kaitsenut. Ja onhan meillä kotona aina joka toinen viikko vilskettä, kun miehen lapset on meillä :) Ihania ovat, mutta eivät kuitenkaan mun omia. Haaveilen siitä, että joku kutsuisi minua vielä äidiksi. Me muutettiin omakotitaloon vuosi sitten. On oma piha, jossa mahtuu lapset temmeltämään. On myös omaa rauhaa, kun ei asuta ihan kaupungin keskustassa. Meillä on kanoja, jotka on kyllä ihan mahtavia :D ei uskois, miten saa ajan kulumaan kun tuijottelee niitä. Ja saa tietysti vielä tuoreita luomumunia joka päivä.

Oi että odotan viikonloppua! Jotenkin tuntunut niin pitkältä tämä viikko ja ihan poikki. Varmaan tuo vesisadekin vaikuttaa osaltaan. Tietysti saattaa mielessä vähän askarruttaa, kun löysin rinnasta kovan herneen kokoisen patin. Taitaa semmoset hyvänlaatuiset muutokset olla yleisimpiä, mutta kyllähän sitä miettii kaikkia vaihtoehtoja. Onneksi pääsen jo ensiviikolla ultraan, niin sit selviää tarkemmin, että mikä ryyni siellä majailee. Vaikka tämmönen asia tietysti vähän harhauttaa näistä piinapäiväajatuksista, niin mieluummin kyllä piinailisin vaan ihan huolella :confused:

Ois ollut haaveena päästä moottoripyöräilemään viikonloppuna, mutta eipä tuohon keliin tartte lähtee ajelee. Mitäs muilla mielessä?

Meillä on tänään ensimmäinen kihlajaisvuosipäivä :) mennään syömään ja nautitaan, onneksi siihen suunnitelmaan ei sääkään haittaa.

Tiiamariaa onnea ja ihanaa kihlajaispäivää.
Meillä myös viola on pyörä ja haaveena oli ajella vkloppunakin mutta se jäänyt haaveeksi tuon sateen takia. Mökkeilemään lähdetään kuitenkin ja rantasaunalla on parhaat löylyt, sitä odottelen.
Toivotaan että pattisi on täysin harmiton, kaverilla oli samanlainen ja oli hyvänlaatuinen.. oliko sinulla myös nyt dpo 7?

Tiiamariia onnea ja viettäkää ihana vuosipäivä :)

Joo Helinäkeiju<3, täällä on nyt laskelmieni mukaan dpo 7. Ei oo kauheen suuria toiveita tätä kiertoa kohtaan, kun tuntemukset ei ollut oviksen aikaan niin vahvat kun edellisessä. Onko sulla vielä minkäänlaisia tuntemuksia? Mulla nosti vähän eilen illalla lämpöä, mutta muuten ei ole mitään normaalista olosta poikkeavaa.

HöpönPöpö onneks sitä ei aina tarvii suunnitelmia ollakaan. Meidän suunnitelmat meni uusiksi, niin nyt taidetaan vaan huilailla viikonloppu. Katsellaan sit, jos sää tuosta paranee, että lähteekö tien päälle.

Ja piti vielä todeta, että tuo rantasauna kuulostaa aivan mahtavalta. Voi kun olis joku mökki tässä kohtuullisen matkan päässä, niin mentäs kyllä ehdottomasti saunomaan (vaikka satais räntää) :D

Ei ole mitään tuntemuksia,ihan täysin oireettomana tai no armoton väsymys mut en sit tiiä mistä johtuu,muuten normaali olo.
Rantasauna on kyl ihana ja harvoin sinne pääsee,muutoin kun lomalla tai joskus harvoin vkloppuna jos jaksaa lähtee kun on sen verran kaukana,vanhemmilla siis.
Höpönpöpö: olen samaa mieltä violan kanssa,ilman suunnitelmia on joskus paras,ollavaan ja rentoutua. Ihan parasta.

Itse odotan että viikon päästä loppuu herkkulakko (5vk.n) ja pääsis mökille viltin mutkaan suklaan ja kirjan kanssa vaan olemaan,mut saa nähdä keretäänkö.

Takaisin