Esikoinen haaveissa 2016

Pääsykokeet on tosiaan auttanut varmaan hetkeksi harhauttamaan ajatuksia :) Itse yritän purkaa ajatuksia pihahommissa, mutta siinähän sitä rikkaruohoja nyppiessä ehtii samalla aatella...noh, vauvoja :D

alussa täälläkin oli vauva kokoajan mielessä mutta nyt kun kauemmin yrittänyt niin pakko yrittää olla ajattelematta,varsinkin kun olen niin helposti stressaavaa tyyppiä.. välillä piti pitää taukoja tänne kirjoittamisessakin/lukemisessakin ihan neuvolan ohjeessa,kun stressi on monesti syynä myös sille ettei raskaudu..
Onneksi on kesä ja puutarha yms.. ja loma häämöttää niin keskittyy nyt niihin ehkä vähän enemmän. Tsemppiä kaikille :)

Näin se on että pitää muistaa elää vaikka on yritys päällä. Koska kohta huomaa et vuos menny ( mun tapauksessa jo ylikin) ja kaiken on jättäny väliin vaan "koska jos se nyt tästä.." - asenne ollu päällä.
Ja tiedän joillakin se on helpommin sanottu kun tehty.

Joo huomaa ite et tekee jo tota: en voi alottaa tätä reeniohjelmaa ku joso tärpännyt ni jos se sit vaikuttaa negatiivisesti jne jne

se on tosiaan vaikeaata,itse miettinyt tosi tarkkaan millon voi ottaa vaikka saunasiiderin ja nyt oonkin ollut juomatta jo pari kk, ja kokoajan keksii uusia "keinoja" lisää kun tärppiä ei ala kuulua,että mikä auttais.. mut paras neuvo oli neuvolalta yrittää unohtaa koko yritys ja muistaa toki talletella useasti, ja mammavitat riittää :)

Se on totta :D mulla on menossa alkoholiton vuosi haaste muutenkin, eikä kyllä oo ees mieli tehnyt. Pari kertaa oon saunasiideriksi ostanut alkoholittoman mansikka-limen ja on kyllä ihan sama maku!

Tiiamariia,minä yks kesä join sitä ja luulin alkoholilliseksi kunnes vahingossa luin ettei ookkaan :grin
Täällä on ovis!! oon niin onnellinen..hih.
kp.26 eli aikaistu viime kierrosta jolloin oli kp.30 ja nyt uskon kyllä jäsenkorjaukseen ja hierontaan ja vähähiilariseen.. onneksi talleteltiin jo päivällä:wink
Toivottavasti tämä hyvä mieli tarttuu teihin kaikkiin.. puuuhhhh...:)

Aattelin et testaan sunnuntaina, jos menkat ei oo alkanu. Tänää pitäis alkaa.. on kyllä niin kamalaa jos alkaa, sunnuntaina vielä järjestän meillä yhden kaverin vauvakutsut. Ei o mitenkää mieltä ylentävää juhlia toisen vauvaa jos itellä taas menkat :(

Mahtuuko tänne mukaan? Lueskelin tein viestejä läpi, ja olis mukava tulla pieneen ryhmään. Oon toisessakin yritys-ryhmässä, mutta on vaikea pysyä kärryillä kaikesta, kun on monta kymmentä ihmistä. Ja kaipaisin välillä myös hieman yksityiskohtaisempaa keskustelua. Onko täällä mistä päin ihmisiä? Esitelkää vähän itteenne, jos vaan jaksatte! :)

Täällä siis yritystä takana 11 kk, ei tärppejä matkalla. Elokuussa alkaisi tutkimukset. Kummallakaan ei aikaisempia lapsia.

Ja tervetuloa mukaan vaan. Kyllähän tänne mahtuu höpisiöitä..
Mä oon 29 ja meillä ollu yritys nyt yli vuoden. Eka oli PITKÄÄN ilman et tuli kuukautisia ja nyt 3kk aikana alkanu tulee "säännöllisemmin". Meillä on kans vetämässä lähete tutkimuksiin. Katsotaan millon tulee kutsua sitten..

Höpönpöpö; Miulla kaikki toiminut niin kuin pitääkin. Menkat säännölliset, ovis saatu tikuilla joka kk ym että siinä ei oo ollu mitään häikkää. Mietityttää kovasti tässä vuoden kohdalla ratkaisut ja valinnat, joita joutuu tekemään. Helpompaa, jos syy olis joku pienempi minkä sais helposti korjattua esim lääkkeillä.

Takaisin